קולולושששששששששששששששששששש

chat girl

New member
המון תודה על ההצעות ! ../images/Emo140.gif

לצערי במעונות אין לי תנור , לכל היותר יש לי מיקרו וכיריים .. מבחינת מצרכים יש לי רסק עגבניות, אורז , ירקות, מבחינת תבלינים לצערי יש לי רק מלח ופלפל וסוכר... אני אהבתי את הרעיון של רוטב העגבניות, אין לי אבקת מרק אבל במקום יש לי מרק עוף (עם אטריות) של אוסם, להכנה עם מים רותחים תוך 5 דקות .. וגם יש חזה עוף קפוא , תודות לאימא שמנסה לגרום לי לאכול משהו :) ושוב, המון תודה ! מחכה לתשובה ...
 
אוקיי...עכשיו את מדברת עברית.

ככה, אני מקווה שיש לך בצל... אם יש טגני אותו במעט שמן עד הזהבה, אם בטעות יש לך גם שום חתכי אותו והוסיפי לבצל. הוסיפי את רסק העגבניות, דללי בכ-כוס וחצי מים רותחים, הוסיפי מעט מלח ופלפל {שיהיה טעיםםם} הוסיפי קוביות של תפ"א, וודאי רק שזה מתובל מספיק, כן? תני לבשל עד ריכוך. {נוותר על אבקת המרק לבינתיים}. עכשיו נכין אורז.... קחי כוס אורז אחת, טגני אותה בכ-2 כפות שמן, תוך כדי ערבוב. {לבינתיים את מרתיחה מים בקומקום, ועדיף לעשות זאת לפני התחלת ההכנה, שיהיה מוכן. הוסיפי 1 כפית של מלח, הוסיפי כוס וחצי ואולי טיפה יותר מים רותחים {אני מוסיפה כוס ושלושה רבעים מים על כל כוס אורז ויוצא פצצה}. הביאי לרתיחה, כסי את הסיר היטב, הנמיכי להבה ו... תמדדי 18 דקות בדיוק על השעון וכבי את האש. את חזה העוף חתכי לקוביות או רצועות, בקערה שימי כף שמן מלח ופלפל {אולי תקני עוד קצת תבלינים שיהיו לך ?} טגני את העוף תוך ערבוב והקפצה עד שהוא מוכן. הגישי עוף עם אורז ותפ"א ברוטב עגבניות. אחלה ארוחה ויחסית מהירה. באמת... קני לך עוד קצת תבלינים כמו: כמון, כורכום, פפריקה חריפה ומתוקה, תבלין לשאוורמה {פצצה הולך עם חזה עוף...} ואלו הכי חשובים. אם תתעקשי כמובן שיש עוד, אבל אלו ה-תבלינים. יאללה... לכי לבשל דרלינג. בהצלחה ובתאבון! }{ ♥ }{
 

chat girl

New member
ואו!

חחחח.. באמת הצלחת להדהים אותי ! אני שולחת לך
ענק ! אני בהחלט הולכת להכין עכשיו את זה ... דיווח יבוא בהמשך :)
 

mishmish101

New member
../images/Emo140.gif, ערב שבת נעימה לכולם......וניזכרתי

במתכון למרק עגבניות ...לסטודנטים...ואני עושה לכל בני בייתי...: אז : קופסת עגבניות מרוסקות,של 800 גרם,אילו הקוסאות הגדולות שקית של בצל מטוגן,של אוסם...זה נימצא איפוא שהרטבים,והמרקים...... ליפתוח את הקופסה,לישפוך את התוכן לסיר,ולהוסיף באותה קופסה שלושת רבעי מהגטבה שלה מים, ולתוך הסיר... לערבב ,ולהרתיח,,, ועכשיו אם אתם אוהבים מעט יותר סמיך, אז לידאוג שיהיו לכם,: 2 הקטפסאות של הטומטו מקס, או עוד קופסת עגבניות מרוסקות... כשזה רותח בבקשה להוסיף את שקית הבצל המטוגן, מלח ופלפל שחור... להגשה : אפשר קרוטונים,שקדי מרק, בעצם מה שבא לכם...אבל הכי חשוב.. הלימון הטרי....כשמתיישבים לשולחן, כמה טיפות של לימון טרי למרק.... נהדר...ובתיאבון.....
 

chat girl

New member
דיווח : )

יצא מעולה ! אחלה ארוחה לשבת בערב עם חברה במעונות.. התפוחי אדמה יצאו מעולים למרות שבהתחלה היה סימני ייאוש... בכל מקרה גיליתי עוד מצרכים שהתחבאו במזווה , כמו כוסמת והרבה שימורים של טונה. לילה טוב לכולם , שוב תודה על המתכונים !
 
יששששש!! ידעתי שתצליחי יקירתי../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

מתוקה, אני כל כך שמחה! אני עוד מעט אפתי שרשור שבו כל אחד יכתוב מה יש לו ב"מזווה" דרך קבע, וכמובן אתן את העיצות שלי.... קבלי חיבוק ענק יקירה, ועשית לי את היום!!!!!
 

רינת103

New member
chat girl את מרשה לי להוסיף מתכון../images/Emo35.gif

לאתמול הסתדרת אז שיהיה לך לפעם הבאה, לביבות תפוח אדמה לא מסובך ונחתף כמו גרעינים,אפשר לאכול עם סלט חי גדול או עם לחם או פיתה וסלטים בפנים או סתם עם חומוס. לביבות תפו"א: המצרכים: 6-תפו"א מגורד וסחוט 2-ביצים מעט מלח מעט פלפל שחור 1/2-כפית מרק עוף שמן לטיגון אופן ההכנה: בקערה לערבב את כל המצרכים,לחמם שמן ,ע"י כף לצקת מעט מהבלילה למחבת,לטגן עד להזהבה משני הצדדים.
 

chat girl

New member
תודה :)

ובוקר טוב לכולם
אני הולכת להכין לי מחברת מתכונים שאני באמת מצליחה להכין ! מי יודע , אולי בזכות הפורום אני עוד אלמד לבשל כמו שצריך
 

רינת103

New member
חחחח גם אני התחלתי ככה../images/Emo20.gif

שיהיה לך בהצלחה,אפשר לפנות אלייך בשמך?
 

chat girl

New member
נכון , שכחתי להציג את עצמי ..

קוראים לי יוליה , 22, סטודנטית בעיר הקודש . וככה נראנו לפני שבוע ..
 

רינת103

New member
../images/Emo140.gifמצטרפת לברכות../images/Emo49.gif

פורום נחמד ומהנה,כל הכבוד.אני חדשה כאן ולא מתמצאת כל כך, יש לי שאלה:יש לי מתכונים ואני רוצה לשתף אותכם,האם יש מחברת מתכונים ששם אפשר לשמור את המתכונים?וכשמישהו זקוק למתכון אפשר להעתיק ולהדביק ישר את המתכון?אם יש אז בבקשה כוונו אותי איך מגיעים למחברת?
 
רינת יקרה, ברוכה הבאה!

למעשה רק התחלנו, ויותר מסתם נשמח אם תעלי לכאן את מתכוניך. נצא נשכרים ממך... ישנה גם אפשרות להעלות את מתכוניך לאפליקציה החדשה של תפוז, שימי לב לכתוב בצבע סגול מצד שמאל. הישארי עמנו יקירה. נשמח!
 
שירני אהובתי שלי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איך? איך עשית את התמונה? שיו... מדהים בובה. את יודעת כמה אני אוהבת אותך? לא באמת, את יודעת????? אז כמה שאת יודעת... תכפילי במיליון. כן, ככה אני אוהבת אותך. ♥♥♥
 
יקירתי, הקישור תוקן.

הפתעת אותי בענק וממש תודה שאת כאן איתי, אישה מדהימה שכמוך. את פשוט מקסימה אמיתית. אוהבת אותך המון ועוד מעט מגיעה אליך... נשיקות מאמי.
 
למעלה