מניעת תאונות בדרכים

tombenarye1234

New member
מה את מקשקשת?

למה אני אחד מהאנשים האחרונים שהיית קוראת להם מוסריים? גם אם לא הייתי אדם מוסרי (מה זה משנה?), את משנה את נושא הדיון, את לא ענית לשאלה, למה זה בסדר שתשתמשי בטיעונים גזעניים בחייך?
 
יקירי...

לבני אדם יש משפחה וחברים שהסבל שלהם נשאר. אני מזכירה לך שאחרי שהגורים של הכלבה גדלים היא לא זוכרת מי הם והיא יכולה גם להתרבות מהם. חיות רבות נוטשות את הילדים שלהם ברגע שהם נולדים. אז אל תשווה.
 

tombenarye1234

New member
והסבל של המשפחה משתווה בכלל

לרצח של מיליונים?! אני לא מבין איך את יכולה לתפוס בכלל את המושג "מיליונים", 6 מיליון נרצחים בשבוע רק בארץ. אולי גם אם היו משמידים את כל העם היהודי בשואה, כולל את כל המשפחות של כל היהודים אז תאונות דרכים היו יותר גרועות מזה?
"כי להם היו משפחות שבכו עליהם"?
 

תמיר1991

New member
אני נחרד כל פעם מחדש למקרא

השוואתך בין בני אדם לבעלי חיים. תנחת כבר. תמיר.
 

tombenarye1234

New member
אני נחרד כל פעם מחדש למקרא

השוואתך בין יהודים לערבים. תנחת כבר. תום.
 

tombenarye1234

New member
אני לא חושב שיש הבדל...

אני סתם ניסיתי להראות איך המשפט שלו נראה גזעני... אם תשימי לב זו בידיוק אותה תבנית, רק שהחלפתי "ערבי" ב-"פרה" ו-"יהודי" ב-"אדם"
 

סקיפי

New member
אתה לא יכול למדוד סבל.

ומישהו חכם אמר פעם "עניי עירך קודמים..." יכול להיות שתראה בזה אנוכיות גרידא, אבל מנקודת המבט שלי זו השרדות. בואו נתאבד כולנו, ואז לא נזהם את האוויר בפחמן דו חמצני ולא נגע בחיות ובצמחים, ולא נננצל מינרלים ונכחיד צורות חיים. הצורה היחדיה שאפשר לפתור את הבעיות שהאנושות גורמת זה להרוג את כולם, וכמו שאני רואה את זה יהיה לך קצת קשה לשכנע בזה אנשים.
 
מסכים איתך

עניי ערי קודמים... מעכשיו אני דואג רק לגברים לבנים... זה עניי עירי, אליהם אני משתייך... את לא יכולה לחשוב רק על מי שיותר קרוב אליך מבחינה ביולוגית אלא על כל מי שמסוגל לסבול. אני לא יכול למדוד סבל? אני יכול למדוד כמות של סובלים ואני גם יכול למדוד עד כמה הם סובלים, אני יודע שמישהו ששורפים אותו סובל יותר ממישהו שנותנים לו בעיטה, נכון?
 

MaddyD

New member
לא קשור

סבל הוא סבל וכאב ואובדן הם עצומים בכל מגזר ומין מי אתה שתשפוט בכלל שכאב של בעח גדול משל אדם או להפך???
 
אני מסכים איתך ואני לא מתכוון להגיד

לך לא להאבק נגד תאונות הדרכים כי צריך גם אנשים שחעשו את זה, אני אישית מעדיף להקדיש את רוב זמני לעזרה לבעלי החיים במשקים כי זה נושא יותר קרוב ללבי.
 
קליגולה, כל המאבקים נגד אלימות,

כיבוש, תאונות דרכים, שחיתות, התנתקות, תוואי הגדר וכו' יופסקו לאלתר. הרי בעלי החיים סובלים יותר ויותר בעלי חיים סובלים בתעשיה האיומה של מילוי אחר תענוגות האדם. קליגולה, אדם צריך להאבק למען הדברים שהוא מאמין בהם. זה מגוחך לשים מאבק מול מאבק ולמדוד על כף המוזניים מה יותר חשוב. אז גם לי חשוב המאבק למען בעלי החיים וגם אני מתנגדת לתעשיה האכזרית (אני טבעונית) אבל זה לא ימנע ממני למשל, לצאת ולהפגין נגד (כן, אני מהכתומים) ההתנתקות. יש צורך להאבק למען בעלי החיים ולהאבק נגד תאונות הדרכים. העולם הוא לא שחור-לבן.
 

תמיר1991

New member
עוד כתומה צמחונית../images/Emo6.gif

כיבוש שליש מעזה למטרות אגואיסטיות וגניבת שטח עצום לפלשתינאים הנאנקים במחנות פליטים בתת-תנאים---> זה טוב בעיניך. "רצח" בעלי חיים---> זה רע בעיניך. אני רואה פה סתירה שלא ניתן אפילו למדוד אותה. תמיר.
 

noamgk

New member
אנחנו רואים.

ובכל זאת, אתה שמאלן קיצוני שחושב שבדרכים עקיפות תצליח להשיג משהו. ולכן אני גם לא מוצא טעם להתווכח (או סתם להתדיין) איתך. שיהיה לך יום טוב.
 
למעלה