מניעת תאונות בדרכים

nilial

New member
מניעת תאונות בדרכים

אם באקטיביזם ובמעורבות חברתית אתם עוסקים אז תנו דעתכם גם על מניעת תאונות דרכים ודרכים לכך. בעיקר פנייתי מופנית אליכם הנהגים והנהגות הצעירים על הכביש. אתם תתנו את הטון בעוד כמה שנים טובות גם לגבי חינוך ילדיכם. אז עשו משהו בנידון. נ.ס
 

MaddyD

New member
בתור צעירה

בחור מהשכבה שלי נהרג בתאונה- תאונת דרכים של נסיעה של 120 קמש בכיכר מהתלהבות מה ימנע? בראש ובראשונה לדעתי מדובר בתמונות מזעזעות. הסרטוני פרסומת שהיו בזמנו הפחידו המון אנשים..
 
../images/Emo45.gif

וחשוב לא פחות- להפסיק את ההרג והרצח של 300000000000 בעלי חיים כל שנה
להפסיק לתמוך בתעשייה! לא לאכול בשר, לא לגרום לרצח וסבל לבעלי החיים, "קצת" יותר חשוב
 

true light

New member
לא חייבים לדחוף את זה לכל מקום, יקי

רי. זה אפשרי ללחום כמה מלחמות בבת אחת, זה לא סותר אחד את השני.
 
מסכים.

נראה לי שזכויות בעלי החיים מיוצגות פה בצורה יפה גם בלי להכניס אותן גם לשירשור של תאונות דרכים. ובכל מקרה, בתור אחד שנושא תאונות הדרכים קרוב מאוד לליבו, אשמח לשמוע את דעתכם על דרכי פעולה בנושא (הכוונה לא למה צריכה הממשלה לעשות, אלא מה אנחנו, האזרחים הפשוטים יכולים לעשות מלבד לנהוג בזהירות)
 

noamgk

New member
אני חושב שאמרו את זה כבר,

אבל תמונות מזעזעות יכולות להרתיע. הפרסומת של החברים שנכנסים למכונית ורק אחת חוגרת, ולבסוף כל החברים מתים והיא פצועה קשה - אני חושב שהיא נורא השפיעה (ואז דרשו להוריד אותה). היא העבירה את המסר בצורה ברורה (אם כי לא נעימה). אסור להתכחש לתוצאות אם רוצים להמנע מהן. כשהייתי קטן הייתי מחלק עם חברים חומרי הסברה לנהג, אבל אני לא יודע עד כמה זה יכול לעזור.
 
את צודקת שזה לא המקום המתאים

אבל טועה בעניין שמספר מאבקים זה לא סותר, לבן אדם יש36000 שעות להשקיע במאבקים (אם הוא משקיע 5 שעות כל יום... במשך 20 שנה), אם חלק מהם הוא ישקיע במאבק נגד תאונות הדרכים ישאר לו פחות זמן להשקיע למען זכויות בעלי חיים
 

סקיפי

New member
טעות

גם בעלי חיים נהרגים על הכביש, תתפלא לשמוע, רק שעל זה לא מדווחים בסטטיסטיקות.
 
אני לא מבדיל בין בע"ח לבני"א

אני יודע שגם בעלי חיים נהרגים על הכביש, אבל ההיקף וכמות הסבל הנגרמת לא קשורה בכלל לכמות הסבל וההרג של בעלי החיים בתעשיות המזון. כתבת כאילו אכפת לי רק מבעלי חיים: "יש גם בע"ח שנהרגים על הכביש" גם בני אדם הם בעלי חיים ואני מצטער באותה מידה על מותם ועל מות בעל חייים... זה כמו שתגידי לי: "ניסויים בבעלי חיים עוזרים גם לבעלי חיים אחרים"...
 
זכותו.

מה אם לי יותר חשוב להשקיע בשביל תאונות דרכים? ואם אני רוצה 30000 שעות לבזבז על תאונות דרכים ורק 6000 שעות על חיות? אסור לי? זכותי!
 
זכותך לחלוטין

זה גם זכותך לא לעזור בכלל, אין לך שום חובה לעזור לאחרים, ובקשר לאיזה מאבק חשוב יותר כבר כתבתי ששיניתי את דעתי
 

tombenarye1234

New member
אני מסכים שק ל י ג ו ל ה

די נדחף (ואפילו נראה קצת טרולי
אבל הוא לא...פשוט איכפת לו מבע"ח (ואם את שואלת, הוא יושב לידי כרגע)). אבל אני חולק עליך בעניין ה"כמה מלחמות בבת אחת". אני חושב שצריך לפעול בנושא הכי קריטי והכי בעייתי שיש בתקופה שלך. לאדם יש זמן מוגבל, יהיה יותר יעיל ויותר צודק ומוסרי לעזור לבעלי החיים במשקים, כי אצלם יש את הסבל הכי גדול, מיליון בעלי חיים נרצחים כל יום בארץ בסבל ועינויים, כ-300 מיליון בע"ח בארץ בשנה, שעברו ניצול לא מוסרי ולא צודק, ואת מסתכלת לי על איזה כמה מאות בני אדם שמתים בתאונה? שכנראה לא סבלו בכלל, ושחצי מהם כנראה גרמו למוות של עצמם? חוץ מזה, כמה בני אדם תצילי אם תנסי לעצור תאונות דרכים? אני בספק אם תצילי אדם אחד...ואילו אדם אשר הופך אדם אחר לצימחוני, יציל 4000 בע"ח
אני חושב שזה לא הוגן, ודי סוגני (סוּגָן=מי שמפלה אחרים על רקע מין ביולוגי), להציל בני אדם ולא בעלי חיים, כאשר את מודעת לכך שבעזרה כנגד הניצול המתועש של בע"ח, תוכלי לעזור יותר מאשר לבני אדם בתאונות דרכים.
 

contessa

New member
אוי אתם...

יש כ"כ הרבה לפעול למענו בעולם והכל עוזר אפילו אם רק בקצת. גם אתה סוגן, אתה לא פועל למען בני אדם. אי אפשר לתת להכל להדרדר רק כי היה משהו חשוב ויתר. אם אף אחד לא יעשה כלום שבנושא זהירות בדרכים וייתנו לאלף אנשים למות ביום "רק כי במשקים זה יותר" עד שיצליחו לטפל במשקים בני האדם יהיו על סף הכחדות (ויש שרואים בזה דבר טוב...) ואז כשתאונות הדרכים יהיו יותר גרועות מבעלי החיים במשקים אבל הרג בעלי חיים למטרות אכילה לא יפסיק יעברו לטפל בנושא אחר וזה ייגדל. לא נשיג אף מטרה ככה.
 
אם את עושה את זה כדי להרגיש טוב

יותר עם עצמך אין לי שום בעיה עם זה, ואני חייב גם להגיד לך כל הכבוד על שאת מתנדבת בזה, זה בטוח יותר טוב מאשר לא לעשות כלום... הבעיה מתחילה שמישהו חושב שזה לא פחות ואולי אף יותר חשוב מהמאבק לזכויות בעלי חיים, כי זה לא... אבל בכל זאת כל הכבוד לך שאת מתנדבת (אם את מתנדבת)
 

contessa

New member
הא?

אמרתי שאני מתנדבת? לא ממש הבנתי אותך... תוכל להסביר שוב? גם לא הבנתי איך זה קשור למה שכתבתי
 

tombenarye1234

New member
אני לא סוגן.

אם היה יותר בעיות בדרכים מאשר בתעשיות והייתי יותר יעיל במאבק שם, אז היית רואה אותי עומד בצמתים ומפגין כנגד הבעיות בכבישי ארץ ישראל. מכיוון שיש יותר סבל ויותר בעיות בתעשיית הבשר אני מתנדב שם. אנחנו מתנדבים כדי להתנדב ("יי! אני מתנדב") או כדי באמת לעזור לאחרים? אני רוצה לעזור לאחרים כמה שיותר, ולכן אני מתנדב כנגד רצח המוני של בע"ח...
 

contessa

New member
לא התייחסת למה שכתבתי

אני חושבת שהתעלמות משאר הבעיות פשוט תגרום להדרדרות במצב ואז יצטרכו להתמקד בהן במקום בבע"ח כי הבעיה תהייה בהיקף גדול יותר ואף בעיה לא תפתר.
 

tombenarye1234

New member
אני לא מסכים עם זה.

ואין לי כוח עכשיו (אני מת מעייפות) להכנס לדיון בנושא.
 

true light

New member
מה זו הטוטאליות הזו?

העולם הרבה יותר מדי מסובך בשביל לחלק אותו ככה לשחור ולבן, חשוב / לא חשוב. יש קשת של דברים שחשובים לי, ואני מאמינה שאני צריכה לפעול בנוגע לכל אחד מהם.
 
למעלה