שבוע נעים

Digi Lista

New member
חלק מהדברים שכתבת בהודעות טלי בכלל לא הבנתי..

טוב,זה ידוע שברגע שמדברים על נושאים שקשורים למילים כמו 'לינארית','קומפיילר לפסואדו-אסמבלר'(נשמע כמו קללה
) ו'מבנים אלגברים' (או משהו כזה כתבתן) אני הופכת להיות
ומאבדת כול קשר להבנת המציאות...בכול מקרה שיהיה
,אם את מבינה את המילים האלה מבחינתי את כבר ברמה גבוה מבחינת ציונים גם בלי מבחנים וממ"נים
אני אתייחס לשאר התכנים בהודעות-במה אולי מצאת עבודה?... גילעד לומד לפסיכומטרי(שזה תמיד נשמע לי כמו עונש אחד גדול)
,...גם לי כמו לטלי יש מבחן ביום חמישי (על המבחן באנגלית שגלית סיפרה אני עדיין לא רוצה להתחיל לחשוב) ואני בקושי מסוגלת להסתכל על חומר הלימוד("סוגיות בחינוך המיוחד") וזה בעיקר בגלל שאני דיי מכירה לעומק את החומרים מהשטח וכול התיאוריות משעממות אותי בעיקר כשהקורס נגמר לפני חודשיים ולמבחן זה בעיקר לקרוא מושגים שההתמקדות בהבדלים ביניהם גורמת לי להרגיש כמה קטנוניות מעכבת,כאילו מה עקרוני ההבדל בין הוראה יחידנית להוראה מתקנת פרטנית? בעשייה עצמה אין יותר מידיי שינויים,שיהיה לי
(שזה אומר להחזיק את עצמי וללמוד למרות שהשעמום בקריאת המושגים יכול לתסכל)...מזל שאני לומדת בפתוחה ולא במקום אחר כי נראה לי שהייתי פורשת לפני ההגעה לסטאז'(שנה שלישית,לפחות למי שמוציא תעודת הוראה ולא סתם לומד חינוך)... רציתי לספר לכם שבשבוע שעבר אמרתי שאני הולכת לריאיון לגביי לימודים שמשלבים שני תחומים שאני מכוונת אליהם(תקשורת וחינוך חברתי/בלתי פורמלי/מיוחד) אז נסעתי ליפו קרוב לשעתיים(כשמראש תהיתי למה גוררים אותי לריאיון בסניף הראשי כשהלימודים אמורים להיות חמש דקות מהבית שלי?) ובסוף לא הגעתי לריאיון...,הסתובבתי כמעט שעה וחצי בחום הגדול ובלחות אחרי שווידאתי שירדתי בתחנה הנכונה ולא מצאתי את המקום,דיברתי כמה פעמים עם המזכירה שלא ידעה איך לכוון אותי כי כול מה שהיא אמרה החזיר אותי לאותו מקום ממנו התחלתי וכששאלתי מוכרים בחנויות או סתם אנשים תמימים ברחובות אף אחד לא ידע לענות לי(הבנתי שמדובר במבנה חדש אז כנראה פחות מכירים אותו),המזכירה אמרה שינסו לשלוח מישהו עם רכב שיאסוף אותי ואחרי כמה דקות התקשרה שוב לשאול אם איכפת לי לחכות עוד חצי שעה לאיסוף-בשלב הזה הסתובבתי כבר הרבה יותר מידיי זמן כשההסברים שלה מטעים אותי(היא אמרה מההתחלה שהיא לא יודעתמ איך מגיעים למקום ברגל ושהיא תמיד באה באוטו,אז למה לעזאזל אמרת לי שהתחנה המסויימת הכי קרובה ולפי החנויות שהיו בשטח אישרת לי שזה המקום?) ואמרתי לה שלא מתחשק לי לחכות עוד חצי שעה אז סתם טיילתי קצת ביפו הקטע שנגמרה הבטריה בפלאפון בדיוק כשבמקרה כבר מצאתי את המקום באיזו סימטה קטנטונת ופשוט החלטתי לא להיכנס כי איחרתי כמעט בשעתיים... מאתמול בבוקר ממש בדקה האחרונה מצאו לי מהמועצה עבודה(לא אמרו לי עליה בכלל כאופציה עד עכשיו ופתאום היא פשוט צצה וזה כשהבנתי שחיפשו הרבה זמן באותו המקום את איוש התפקיד שלי והמועצה כאילו שכחה) והתחלתי בה כבר אתמול באופן לא רשמי והיום באופן רשמי,נראה מהתרשמות שטחית שמדובר בעבודה שנתפרה בדיוק למידות שלי,כמובן גם ילדים קשורים לזה...בגדול יש עוד כמה פרטים לא סגורים ולא מסתדרים(איך אפשר להיות בשני מקומות בו זמנית ללא כוחות על?) אבל מדובר בהחלט בשדרוג לפחות מהמעט שהספקתי לקלוט על התפקיד והמקומות,שלא נדבר על יותר שעות עבודה נטו(שזה יותר כסף...)-כפול ממה ששילמו לי עליו עד כה אבל שעת סיום כול יום קצרה יותר,יום חופשי כולשהו(זה בפרטים הלא סגורים),חופש בחגים וביולי-אוגוסט עם אופציות לעזור בחינוך המיוחד שעובד באותן התקופות...אספר יותר על העבודה כשאדע בדיוק גם את הפרטים הקטנים שכרגע עלולים להשתנות... הבוקר התחיל לי קצת מפוזר ולא היה קל בחלק מהזמן אבל גם לא היה קשה סתם מוזר כי זאת התחלה(ואני גם קצת חסומה מבחינת התחברות לילדים וצוות חדשים),זה אמור להסתדר ולהשתפר... המשך יבוא,חייבת לצאת...
 

OOOO0

New member
אוי,איזו באסה...

גם לי יש את הבעיה הזו של מציאת מקומות...ממש הזדהיתי עם כל מה שכתבת.זה קורה לי כל הזמן.חבל שלא נכנסת בסוף אבל לא נורא,העיקר שמצאת בסוף עבודה שמתאימה לך בול.בהצלחה!תמשיכי לעדכן משם. אני מציעה לך מניסיון לא לחכות יותר מידי עם האנגלית דווקא בגלל שזה כלכך מפחיד אותך ובגלל שאת לא מרגישה חזקה בתחום הזה.חשוב שתדעי כמה שיותר מהר מה הרמה שלך.אם תהיה לך רמה נמוכה תמיד תוכלי לשפר אותה עם מורה פרטי ולהיבחן שוב.יש סטודנטים שכבר עשו אמיר"מ כמה פעמים וככה הגיעו בסוף לרמה A.אם תחכי יותר מידי,לא יהיה לך הרבה זמן לשפר את הרמה ואת עלולה להתחיל מרמה נמוכה ולהימרח עם האנגלית כמה סמסטרים.ואת בטח לא רוצה להימרח בסוף התואר,נכון? בכל מקרה אנגלית זה משהו שחייבים לגמור איתו כמה שיותר מהר כדי לא להימרח איתו.אז אני ממליצה לך להירשם לאמיר"מ כמה שיותר מהר.כרגע זה לא רלוונטי,כי עדיין אין תאריכים לאמיר"מ אבל ברגע שיהיו אני ממליצה לך להירשם למועד הראשון.ואחרי שתירשמי אני אביא לך לינק לאתר עם שלושה מבחנים לדוגמה שממש עזרו לי לקראת המבחן שלי.זה לא כזה מפחיד סה"כ ואני בטוחה שאם אני הצלחתי להגיע לרמה A אז גם את תצליחי.
 

star_female

New member
עדיף שאת לא יודעת מה זה לינארית XD

אלגברה לינארית ומבנים אלגבריים זה קורסים במתמטיקה. הפרוייקט שלי ב-C (שזאת שפת תכנות) הוא לכתוב קומפיילר (תוכנה שהופכת קוד לקובץ הרצה) לשפה שמבוססת על אסמבלר אבל קצת יותר פשוטה. אני מקווה שהבנת את זה קצת יותר. ^^; וגם אני לא מבינה יותר מדי כשאת כותבת על כל מני מושגים שקשורים ללימודי חינוך.
נכון לעכשיו אני אמורה להתחיל לעבוד ביום שלישי הקרוב. אני לא רוצה לכתוב פרטים עד שאני אחתום על החוזה (אמור להיות מחר , אולי מחרתיים כי קבעתי בטעות לחתום על החוזה בדיוק כשיש לי שיעור... זאת כבר הפעם השנייה שמשהו כזה קורה לי בקשר לעבודה הזאת, פעם שעברה לא היתה להם בעיה להזיז את הריאיון). בכל מקרה זה משהו שרציתי במקום ממש טוב עם תנאים נוחים ואני מקווה שילך לי שם טוב.
מזל טוב על העבודה
אני מקווה שהכל יסתדר עם הפרטים הקטנים. ובהצלחה במבחן. אני ממש מבינה את מה שכתבת על זה שהלימודים הסתיימו לפני חודשיים, גם אצלי זה ככה, אבל כבר התחלתי ללמוד והרגשתי איך החלודה יורדת לאט לאט... אז נראה לי שאני אסתדר עם זה. אוי, זה נשמע ממש מרגיז מה שקרה עם המקום ההוא. חבל שלא נכנסת בסוף אבל נראה לי שזה גם מה שאני הייתי עושה. במיוחד מרגיז כי היית צריכה לנסוע שעתיים לכל כיוון ובסוף אפילו לא נכנסת לריאיון. קבעת לעשות אותו בזמן אחר במקום?
 

0Pandemonium0

New member
סיימתי את "מגי קסידי".../images/Emo10.gif

רציתי לקרוא אותו מאז ששמעתי שזה הספר החדש ביותר של ג'ק קרואק שתורגם לעברית. ועכשיו סיימתי. מה אני אקרא?! אני לא יודע אם "החתרנים" או "בטלני הדהרמה", שניהם של קרואק, או בכלל לעבור לבורוז, כי הגיע הזמן לארוחה עירומה.
 

star_female

New member
אני לא מכירה אף אחד מהספרים שהזכרת

באיזה ז'אנר הם? לאחרונה קראתי המון אסימוב (כמעט כל סדרת המוסד וכמעט כל סדרת הרובוטים), וזה ממש טוב. אני אוהבת במיוחד את איך שהספרים על ביילי כתובים (הטרילוגיה של הרובוטים + רובוטים ואימפריה). חוץ מזה התחלתי לקרוא את "ערבה עיוורת, עלמה נמה" של מוראקאמי. זה אוסף סיפורים קצרים, מי שקרא ספר שלו מכיר את הסגנון. הזוי בד"כ, עצוב לפעמים, תמיד מעניין. אה, קראתי גם את ה-3 ווליומים הראשונים של please save my earth. זה מאוד דומה לאנימה בינתיים, אבל קניתי אותם ב-10 שקל לאחד והם נחמדים אז זו היתה השקעה טובה.
עכשיו למצוא את השאר איכשהו (זאת בעיה בסדרות כאלה ישנות).
 

0Pandemonium0

New member
באיזה ז'אנר הם?../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

מתח מד"בי רומנטי. סתם, לא. אי אפשר להגיד כי הם לא שייכים לשום מקום, למרות שהדבר הכי קרוב זה אולי ריאליזם פנטסטי או משהו כזה. אם יש ז'אנר כזה. ג'ק קרואק הוא סופר ומשורר שהשתייך לדור הביט, והוא אחד משלושת המייצגים הבולטים שלה יחד עם המשורר ההומו היהודי אלן גינזברג והסופר וויליאם ס. בורוז. חברי דור הביט לא היו רק סופרים, אלא פשוט קבוצה של חברים שמעלליה תועדו בכתיבה. אלן גינזברג כתב הרבה שירים שבהם הוא מזכיר את סיפורי הקבוצה. ג'ק קרואק ביסס את רוב ספריו, אם לא כולם, על הרפתקאות החבורה. הם היו נערים צעירים שמרדו באמריקה השמרנית של שנות החמישים, הניחו את היסודות לתנועת ההיפים שבה אלן גינזברג תפס מקום מרכזי בשנות השישים, והשפיעו על כותבים רבים כמו בוב דילן. חברי דור הביט היו עבריינים, התנסו בסמים ואלכוהול והתעניינו בבודהיזם ובקומוניזם, בתקופת המלחמה הקרה, ובג'אז, שנחשב אז למוזיקה של שחורים. יותר מהכל, הם היו פשוט פרועים. ג'ק קרואק כתב בשיטה מיוחדת שהוא כינה "פרוזה ספונטנית". הוא טען תמיד "המחשבה הראשונה היא המחשבה הטובה" וכתב את כל מה שעלה בראשו, ולכן לפעמים הספרים שלו נראים כמו בליל של מחשבות והיסחפויות רחוקות מהסיפור, אבל הן בעצם חלק מהסיפור. האגדה מספרת שאת הספר המפורסם ביותר שלו, התנ"ך של דור הביט, "בדרכים" כתב ג'ק קרואק על מגילה ארוכה כדי לא להיכנע להסחת הדעת שבהחלפת דפים, בזמן של שלושה שבועות, תחת השפעתם של קפה ובנזדרין, שהוא סם ממריץ. הספר מספר על מסעותיו של קרואק ברחבי אמריקה ומקסיקו. הוא נפטר בן ארבעים ושבע מבעיות כבד, שנבעו מהרגלי השתייה שלו.
 

0Pandemonium0

New member
וואו, כל הקישורים בתפוז לא עובדים. וזה כבר

כמה זמן שזה ככה. מישהו יודע אם זו בעיה באתר? בכל מקרה אפשר למצוא את כל מה שהזכרתי באינטרנט. רק ניסיתי להקל עלייך.
ואת מוראקאמי אני מאוד אוהב, ואני צריך לקרוא גם ספרים שלו.
 

OOOO0

New member
אתה צריך למחוק את ה-http בהתחלה

כשאתה מעתיק את הכתובת של הקישור.
 
למעלה