מחפשים מקום להתאמן

1Rusty

New member
קראתי,תודה. ומה לגבי

קצב ההתקדמות באומנות זו (ליתר דיוק,בשיטה הזו?) האם זה כמו בקמ"י? או יותר לכיוון האייקידו?
 
מידת היישומיות ותכליתיות האימון

היא לדעתי במקום טוב באמצע. זו אומנות לחימה שכן נותנת לך כלים מידיים להתמודדות + סביבה להתאמן בה בצורה בטיחותית, אבל כדי להעמיק בשיטה (כמו בכל שיטה) נדרש זמן. זה עובד לפי עיקרון "פארטו" (או תפוקה שולית פוחתת): בהתחלה אתה לומד הרבה דברים חדשים וגרף ההתקדמות שלך בהשוואה למה שידעת קודם הוא מהיר, ואח"כ אתה מבין את הדגשים הקטנים שעושים את התנועות למדוייקות וליעילות יותר (מבחינת אנרגיה מבוזבזת, חיסכון בתנועה, מיקוד וכו') רק שזה לוקח זמן. כל זה מהבחינה העקרונית. השאלה כמה אתה תצליח ליישם את מה שאתה לומד באופן "קשיח" (כלומר איך אתה תתקדם לא רק יחסית לעצמך אלא יחסית לאחרים או לסרגל חיצוני קשיח) תלוייה גם בך, בכישרון, באתלטיות, בקואורדינציה שלך וכו'. מקווה שעניתי, רן.
 

א1ט1

New member
נפרד בירושלים,עדיף פעם אחת בשבוע

אבל נסתדר גם עם פעמיים,חייב בשעות הערב ועדיף לא בשלישי וחמישי,זה פול דרישות אבל אין לי ברירה...אני מחפש נראה לי משהו כמו שנה...לא מוצא... אהה ואני בן 16,אם זה משנה.
 
אמון נפרד

לא הזכרת באיזו אומנות לחימה אתה מתעניין. אני יודעת שאצל בני קוגן-אגרוף תאילנדי היתה קבוצה נפרדת, ואולי היא עדיין קיימת. יש אימונים כל ערב ואתה יכול לבחור את הימים.0522-555056.המכון נמצא בקק"ל 14, ברחביה.
 

א1ט1

New member
לא איגרוף תאילנדי...

עברתי כמה שיעורים,נהניתי אבל אני מחפש משהו אחר...קודם תני בבקשה שיעורים שמתאימים למה שחיפשתי,אחרי זה נבדוק אם האומנות מתאימה לי או לא,בעיקרון אין אומנות לחימה שאני יתנגד ללמוד.תודה על העזרה...
 
מחפש בחורה למטרת נישואין

לא מעשנת, לא שותה, לא מדברת, חכמה אבל לא פלצנית, יפה אבל לא עושה מזה עניין, עשירה אבל לא מפונקת בוא נעשה עסק - תבחר אמנות לחימה ואנחנו נספר לך אם יש בזה קבוצה מעורבת, טוב?
 

א1ט1

New member
קרב מגע,אייקי,

העיקר שיהיה מורה טוב ובנאדם טוב.
 

Tal The White

New member
א"ל סינית בירושלים

מחפש אמנות לחימה סינית בירושלים בסופ"ש (ככה זה, בצבא אין אפטרים למטרות אימון...) תודה!
 
למעלה