מה דעתכם על.....

*gemini*

New member
כאן נמחקה הודעה

משום שלא עמדה בתקנון הפורומים
 

El Duche

New member
באמת מעניין

מה אתה עושה? מסאז´? או שאת רופאה במרפאת כאב (קראתי על זה לפני שבוע)?
 

*gemini*

New member
אני לא רופאה

וכן, אני עושה גם מסאז´ים אבל זה לא מה שדיברתי עליו. דיברתי על רייקי. שמעת על זה? נפלאות הרייקי מגיעות מעבר לריפוי. היום למשל נגמרו לי הסוללות בדיסקמן כשנסעתי לעבודה, אז עשיתי עליהן קצת רייקי, ותוך 10 דקות הן חזרו לעבוד.
 

El Duche

New member
לא שמעתי על זה. מה זה?

זה נשמע כמו משהו מיסטי - מאיזה ארץ זה בא? תרחיבי כמה שניתן.
 

*gemini*

New member
יש האומרים שזה בא מהיהדות

ויש אפילו "רייקי יהודי". זו שיטת ריפוי באמצעות אנרגיות שהתגלתה מחדש ביפן (התגלתה מחדש כי פעם ידעו אותה, ועם הזמן, ככל שהאדם פיתח אובססיה למדע והתרחק מהרוחניות, היא נשכחה). להרחיב? לא פה. יש בתפוז פורום רייקי, אתה יכול להכנס לשם ולשאול.
 

באפט

New member
עד מתי יהיה פורום זה

מגרש לויכוחים בלתי פוסקים בין "אלו שמתנגדים" ל-"אלו שלא מתנגדים" ? מילא הייתה איזושהי פרוגרסיה בנושא, אבל כל פעם אותם טיעונים, אותן אסכולות, די...נמאס. האם על זה קם הפורום?
 

Talia E

New member
מהות "פורום" - היא דיון בנושא מסוים

גם אם נראה שהדיונים חוזרים על עצמם, הם לא חוזרים על עצמם עבור אותם אנשים. הפרוגרסיה היא אישית וטמונה בעיקר בפתיחות האדם לרעיונות ולמידע ובנכונות שלו להשתנות. יש כאלה שמתנגדים לכל הניסויים, יש כאלה שמתנגדים לחלק מהניסויים ויש כאלה שתומכים בכל הניסויים... אך למעשה יש פשוט אנשים שונים שהגיעו למסקנות שונות ממקומות שונים (אפילו אם שניהם, לכאורה, תומכים באותו רעיון). אני חושבת שמה שאנשים תומכי זכויות בעלי-חיים היו באמת רוצים, זה שינוי המציאות החיצונית הנוכחית. לשם כך, בין היתר, הם מדברים עם אנשים, בין היתר באמצעות פורומים באינטרנט.
 
למעלה