חדש בעולם הדיסק.

חדש בעולם הדיסק.

שלום לכם ! עכשיו סיימתי לקרוא את הספר הראשון שלי בעולם הדיסק "צבע הכשף" , אהבתי ! אני מעוניין לקנות את ההמשך , מישהו יודע היכן ניתן להשיג את "אור מופלא" ו- " מעשי קסמים" במחיר טוב באיזור גוש-דן? תודה רבה!!
 

ויימס

New member
!Welcome

צומת ספרים ו/או סטימצקי ו/או ספרייה ו/או יד שניה מאחד מחברי הפורום.
 
תודה על התגובה.

צומת ספרים ו/או סטימצקי? הדגש הוא על הזול .. את הספר הראשון קניתי ב 40 שקל והיה מבצע של 3 במאה , אבל זה היה באיקון כך שאני לא יכול לחזור לשם..
 

naamamush1

New member
יש חנות של ספרים מיד שנייה בתל אביב...

חזק ספרים... אבא שלי היה קונה משם בד"כ. לקנות את כל הסדרה? :O עדיף לחרוש את המנוי בספרייה כבר, לא? הו ושלום לכולם, אני חדשה פה:)
 

ויימס

New member
וו-היי! ../images/Emo140.gif

שלושה אנשים חדשים, בואו נחזיק ידיים ונרקוד במעגל!
 

ויימס

New member
לא קראתי את ווינטר סמית',

אבל הריקוד הזה מופיע בעוד כמה ספרים.
(איש הקציר, אולי?)
 

ויימס

New member
../images/Emo6.gif

אבל אתה תוכל להפעיל עלינו את הטכניקות המסתוריות שהגמדים משתמשים בהן נגד הטרולים.
 
גם חדשה - היום קניתי את צבע הכשף!

האמת? לא מכירה את הז'אנר ולא את הכתיבה של הסופר, מקווה מאוד שאוֹהב. הגעתי אליו בעקבות המלצה באיזו תוכנית בוקר בו הומלץ על הספרים: "תרועת מוות" ו"ראי-נוע". המוכרת בצומת ספרים המליצה לי להתחיל עם הספר "צבע הכשף" ולאחר מכן לקרוא את "אור מופלא". יש מבצע בצומת ספרים - ספר ראשון מחיר מלא והשני ב-70% הנחה! הספרים שלו ברובם יחסית זולים (סביב ה- 50 ש"ח כך שהספר השני יוצא דיי זול) קריאה מהנה לך (גם לי
)
 
היום היה לי יום נורא לא פרודטיבי.

נסעתי לת"א לחפש את אור מופלא ומעשי קסמים , עברתי ב 3 חנויות ספרים ו 2 סניפים של סטימצקי , ולא היה .... אולי בצומת ספרים יהיה לי יותר מזל.
 

pix37

New member
לטעמי, זו לא המצאה נכונה

ככל שמתקדמים בסדרה הספרים נעשים טובים יותר בשני הראשונים (צבע השף ואור מופלא, פראצ'ט עדיין חיפש את קולו ואת הסגנון המיוחד שלו) ההמלצה בטלויזיה היתה נכונה יותר. עדיף להתחיל את תרועת מות (הוא מתחיל סדרה משלו והוא מצוין) או בראי - נוע או בפירמידות אשר אינם קשורים לסדרה והם פשוט מצויינים.
 
רציתי את תרועת מוות וראי-נוע

אבל לא היה להם אותו, אזל :/ ואז המוכרת (שהצהירה שהיא מכורה לספרים שלו) המליצה לי להתחיל מצבע הכשף, הנחתי לי שהיא מבינה בזה אז לקחתי את המלצתה
לא נורא, אני אקרא אותו ומכסימום אדלג לשניים הנ"ל.
 
למעלה