הם הורסים את כל היופי שבהולואו עם כל הפילרים

yefetk

New member
אכן, כנראה שלא צריך לנסות דברים ברומו של עולם

כמו הפילרים
ואני מקווה שנראה עוד הרבה מאולו בסדרה. לדעתי (לא ספוילר סתם מחשבה) הרי איצ'י ניצח גם את ביקויה (למשל) והוא הרי ממש לא הושמד, אלא "עבר" לצד שלו - מקווה שיקרה משהו דומה עם אולו. טוב, די חפרתי! נחכה לאנימה.
 
קסו עכשו אני יודעת מה יקרה בקרב שלהם..

פליז פעם הבאה תגידי שאת הולכת לכתוב ספוילר מהמנגה טוב?
 

yefetk

New member
../images/Emo9.gif זה לא ספוילר../images/Emo70.gif

אולי לא הייתי מספיק ברורה - זה רק ווישפול טינקינג, כי עד כמה שידוע לי גם במנגה לא נערך הקרב שכולם מחכים לו והם עברו שם למשהו אחר בינתיים. ככה שלא ידועים לי בכלל פרטים על הקרב הגדול שמגיע בין אי'צי לאולו. כתבתי שאני פשוט מקווה שזה ייגמר/יתפתח כמו הקרב עם ביקויה שבסופו אף אחד מהם לא מת/הושמד והם אפילו "התקרבו" (אם אפשר לתאר כך את מערכת היחסים בינהם, ביקויה בטח יתנגד
). אז בפעם האחרונה - אין לי שום מידע על ה"קרב הגדול" - רק מקווה שלא נתאכזב!. זהו, די, סוף לחפירות שלי
.
 
אה אה אוקי

סבבה....כבר התחלתי לאכול סרטים :) אריגטו על ההבהרה...וכן הלואי וזה יהיה כמו עם ביאקויה כי שניהם מגניבים בטירוף..... אגב את באה לפסטיאנימה בנגב?
 

JeeChan

New member
האנימה רק עכשיו נכנסת לסאגה של המנגה שוב

לא עקבתי אחרי הסאגת פילרים הנוכחית, לא היה לי כוח, אבל אני כן עוקב אחרי המנגה, שכרגע פשוט מדהימה וקובו מתעלה על עצמו שם. האנימה עצמה לא רחוקה מהמנגה ותוך 30 פרקים אפשר להגיע למנגה בערך. בקרוב כל החלק של הולו איצי'גו יירד מהפרק לטובת כמה דברים אחרים, ככה שיהיה קצת יותר כיפי לראות את הסדרה שוב.\ גם אני הייתי במנגה בשלב של, אוף נמאס כמה הוא יכול לטחון את זה שוב ושוב, ואז קובו נזכר פתאום להתאושש ולהחזיר את זה לרמה קרובה לסאגת סול סוסייטי. מבטיח שיהיה טוב בהמשך.
 
למעלה