הם הורסים את כל היופי שבהולואו עם כל הפילרים

Kage Bunshin

New member
הם הורסים את כל היופי שבהולואו עם כל הפילרים

הם מראים כל שנייה את איציגו עם ההולואו שזה כבר נמאס....בסוף יקרה מה שקרה בנארוטו עם הראסנגאן ...מרוב שטחנו את הראסנגאן בפילרים כבר נמאס לראות את הדבר הזה ! אני לא אחד שקורא מנגות ...אבל עד כמה האנימה רחוקה מהמנגה ?
 

yefetk

New member
אבל בקרוב הפילרים אמורים להסתיים

כנראה עוד פרקים בודדים.
 
איזה כל שנייה?

עד שכבר הם הואילו בטובם להראות את המסיכה של איצ'י כבר עברו איזה 30 פרקים מאז הפרק עם ההוא עם השיער הסגול, וכמעט שכחתי שיש לסיוט הזה סוף:S חוצמיזה עד שיש כבר קרבות!שיהיה רציני... אבל למה באקוטו? :S
 

yefetk

New member
אה! אז יש חיים (קלושים)...

הפילרים אמורים להיות כרונולוגית לפני סאגת הואקו מונדו / אראנקאר (לפי מה שנראה). עכשיו, לא מדדתי עם סטופר, אבל נראה לי שהמסכה של איצ'י החזיקה הרבה יותר מ-11 שניות בקרב עם אמאגאי. ונראה שזה אפילו במודעות מלאה של משחק עם הצופים: בקרב נגד אמאגאי לפחות פעמיים "המצלמה" קפאה שניות ארוכות מול המסכה של איצ'י (אחרי התקפה חזקה), כאילו אמרו לצופים: "אנחנו יודעים מה אתם חושבים שהולך לקרות עכשיו למסכה..." "אבל אתם טועים!" - המסכה לא נשברת ואיצ'י ממשיך בכל הכוח בקרב. זה אולי רמז למשהו לפני שחוזרים לסאגה?!
 
אם זה אמור להיות כרונולוגית לפני הסאגה

אז זה עוד יותר מעצבן הפילרים האלה.. אבל זה באמת מוזר כי בקרב עם הטמבל הסגול שמתפוצץ בסוף המסיכה של איצ'י נשברת ממש שניה אחרי שההוא מתפוצץ [חח בדקתי עכשו] ונגיד אפשר לקרוא לזה זמן קצר[למרות שזה לא היה 11 שניות אבל גם בקרב הראשון עם גרימג'ו שאיצ'י היה עם מסיהכ זה לא היה 11 שניות על השעון חחח...הרבה יותר מזה, ובקרב הבא בינהם הוא כבר היה עם מסיכה שלוש פרקים] אז לאדעת....רמז למה זה כבר יכול להיות? קסו איתם!
 

yefetk

New member
מוסכם! קסו איתם! ../images/Emo6.gif

קדימה, שיגמרו כבר את הפילרים וימשיכו בסיפור. אולי "הרמז" שסופסוף מצפה לנו קרב קרב בין אולקיורה לאיצ'י ולא סתם מופע קרקס של 10 שניות. איקזו!
 
האי!!!

וגם וגם, שיפסיקו לקחת שלוש שבועות על כל פרק פילר מסריח!!! לאולקיורה בכלל לא מתאים להילחם....הוא כזה מגניב....ועל המ אתה מדבר? הקרב עם גרימג'וו היה אלף פרקים![קרב אדיר!!!]
 

yefetk

New member
זה באמת מעצבן כל ההפסקות האלה בין הפרקים

אבל זה כנראה בגלל שעכשיו היפנים חוגגים ראש-השנה + יום כיפורים אז הם עסוקים
בקשר לגרימג'ו: לא מדובר על הקרב, אלא על זה שהראו מספר פעמים שאיצ'י מסוגל (כרגע) לשמור על המסכה ל-11 שניות והוא יודע את זה טוב טוב. ואילו נגד אמאגאי המסכה מחזיקה הרבה יותר מכך. ואחרון חביב, אולקיורה באמת האראנקאר הכי מגניב, לי יש חשד שאיצ'י לא יהרוג אותו ובכלל דברים יתפתחו לכיוון אחר בסופו של דבר. כי נראה שאולקיורה "משרת" את אייזן רק בגלל איזה חוש של כבוד כלפיו (אייזן הצליח לאחד אותם) ולא כמו איזה משרת חסר מוח. לכן הוא עלול להתחיל לחשוב על כיוונים אחרים... ועוד משהו קטן לסיום, לי אישית נראה שהוא הרבה יותר חזק מאשר להיות מס' 4 - ושהוא פשוט לא מנסה להתחרות באחרים, נוח לו איפה שהוא, בעמדה של לפקוח עיניים
על המצב. (+ כשאוריהימה ריפאה את איצ'י אחרי "הטיפול" של אולקיורה בפעם הראשונה היא ממלמלת שהיא מרגישה ריאצו בעל כוח אדיר. ואת זה היא לא אמרה קודם מעולם למרות שריפאה אנשים בעבר מפגיעות של יריבים בעלי עוצמה לא קטנה). טוב, נפסיק לקשקש ונחכה לפרק הבא - יש השבוע סופסוף!
 
אטוו..את לא קוראת תמנגה?

התאוריות שלך נשמעות לי ספויילריות לחלוטין :S וכן עכשו שגרימג'וו לא בדיוק קיים אולקיורה הכי הכי מגניב!ואחריו האליבל :D השבוע יש פרק? יאי! סוף סוף
 

yefetk

New member
קוראת גם קוראת

אבל עד כמה שידוע לי גם במנגה עשו הפסקה עם ההתרחשויות בהואקו מונדו ועברו מאיצ'י ואולו להתמקד בזירה אחרת בינתיים. כך שזה בגדר ספקולציות הזויות לחלוטין (אולי קצת 'ווישפול טינקינג' בקשר לאולו) ולא ספוילרים - אלא אם ידוע לך משהו אחר... נא לשתף
 

מאיר72

New member
אולי פשוט אמאגאי הזה הוא סתם קקה

לעמות מישהו אמיתי יותר כמו ג'רימג'ו?!
 

yefetk

New member
זו גם אפשרות...

אבל לא הראו שהמסכה מחזיקה מעמד לפי חוזק היריב, אלא בפירוש (באימונים עם הוויזרדס) דיברו על זה שאיצ'י מסוגל להחזיק את המסכה 11 שניות (בלי קשר ליריב). אולי סופסוף הוא ישתדרג לקראת הקרב עם אולקיורה ?! (בתקווה שכך יהיה...)
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifהסבר בקשר למסיכה של איצ'יגו../images/Emo41.gif

הכוכבים בשביל שישימו לב להודעה
. ההסבר הוא פשוט ה 11 שניות שאתם מדברים עליהם, הם בסך הכל ברירת המחדל של איצ'יגו, כלומר רמת הבסיס של שליטה במסיכה, כמובן שזמן השימוש במסיכה ישתפר ככל שאיצ'יגו יעלה ברמה שלו, זה כמו שנארוטו שקאקשי אמר לסאסקה שהוא יכול להשתמש בצ'ידורי רק פעמיים ביום, כמובן שזה רק בבהתחלה ואחרי שהוא יתאמן ויתחזק הוא יוכל להשתמש יותר בצ'ידורי. כמובן שאם כל ההסבר הזה לא נראה לכם, תמיד אפשר להשתמש ב: "חוק דרגון בול זי", אותו חוק שאומר שהזמן שרואים בסדרה לא שווה לזמן במציאות, ככה העבירו בדרגון בול זי 5 דקות לפיצוץ נאמק על גבי כמה פרקים, אז אני חושב להאריך 11 שניות לחצי פרק נראה מאוד הגיוני.
 
אטוו..הקרב עם גרימג'וו היה שלוש פרקים

עד כמה שאפשר למתוח את זמן האנימה לזמן ריאליטי זה לא יכול להגיע לשלוש פרקים אפילו לא בחיי כלב![או שזה הפוך?לא חשוב..] ואגב קאקאשי אמר לסאסוקה שאם הוא יתאמן על יותר מפעמיים הוא ימות במקרה הרע ובמקרה הטוב הוא רק יחטוף את האלרגיה המכוערת ההיא של הקללה של אורוצ'ימארו ויגמר לו הצ'קרה או משהו בסגנון...אבל הוא הבהיר לו לא לנסות אפילו יותר מפעמים ביום את הצ'ידורי..
 

ANGELUSPIKE

New member
אבל עובדה שסאסקה משתמש יותר מפעמיים

בצ'ידורי, אם את קוראת את המנגה של נארוטו, את אמורה לדעת את זה.
 

yefetk

New member
../images/Emo45.gif הגיוני מאוד

אבל לא מפריע לי שאיצ'י יחזיק את המסכה אפילו יום שלם (להיפך!). מה ש"מטריד" אותי - וברור לי שהחפירה שלי כאן כבר עמוקה - זה שוב: בהואקו מונדו => מפגש עם אולקיורה => מסכה מחזיקה בקושי 10-11 שניות, כשהוא נמלט (גם בקושי) עם נל. וזה לא שאיצ'י לא רצה לבזבז אנרגיה. בפילרים => שלפי הבנתי מתרחשים לפני הואקו מונדו בזמן, אין לאיצ'י בעיה להחזיק במסכה הרבה יותר זמן. וגם אם מתחו את הזמן ברור שהתכוונו (ורמזו לצופים ע"י "שוט" ממושך של איצ'י עם המסכה) שהוא מחזיק אותה הרבה יותר זמן.
וכל ה"בעיה" שלי היא פשוט שזה לא מסתדר מבחינת זמנים. אולי יש כאן כוונה מראש ואולי סתם שהקרב יהיה מגניב יותר. זה מה שמפריע לי להרדם בלילות
(זה והאיום האיראני קצת).
 
למעלה