היהפוך המוקי עורו?

exit_from_here

New member
היהפוך המוקי עורו?

האם מוקי יהפוך (אם לא הפך כבר) לממוסחר כמו שהפך סאבלימינל עם הקלטת אלבומו השני?האם גם הוא מזמר מחאה לא ממוסחר עם תכנים אמיתיים יהפוך ליוצר מוזיקה מסחרית עם תכנים שנועדו כדי למכור דיסקים? מה אתם אומרים?
 

בהביבו

New member
לגביי זה על הדיסק השני...

אז אני בהחלט חושב שלא צריך להישאר תקועים עם דיסק אחד.. אחריי הכל, ככה מתקדמים בחיים!!!
 

exit_from_here

New member
לא הבנת

ברור שמוק יוציא דיסק שני,90 אחוז... הכוונה שלי הייתה שיכול להיות שיקרה לו כמו לסאב(לימינל) שבדיסק הראשון היה מעולה ועשה מוזיקה כמו שצריך והדיסק החדש שלו הוא כולו ממוסחר ונועד אך ורק כדי למכור ולעשות כסף.
 

בהביבו

New member
תראה,

מוקי עובד יפה מאד על הדיסק החדש שאמור לצאת. הוא ממש לא הוציא כמה שירים ורץ מהר מהר להוציא דיסק. מוקי די כרגע בתהליכים של עבודה על שירים חדשים, ואם תנסה להבין אותי אז תדע שהוא עובד לאט לאט על שירים חדשים וייפים, כמו "יושב מול הנייר" ועוד..וכשהכל יהיה מוכן, הוא ייעבוד על הוצאת הדיסק. מקווה שהבנת אותי.
 

exit_from_here

New member
זה לא היה מה ששאלתי

שאלתי אם אתה חושב שבדיסק השני שלו הוא יהפוך לממוסחר או לא
 

rockninja

New member
לפי דעתי מוקי התמסחר כבר בדיסק

הראשון.... הסאונד הרבה יותר חלש מזה של השב"ק, הליריקה הרבה יותר קליטה ומכוונת לרדיו, הוא מאוד התרחק מהראפ לכיוון המוזיקה הישראלית נטולת ההגדרה, הוא כמעט זנח לגמרי את ה-D (טוב תתעלמו מזה), הוא שיחרר 6 (!!!) סינגלים לרדיו... אבל מה לעשות שעדיין יש לי הרבה הערכה לבנאדם הזה מימי השב"ק ואי אפשר שלא לאהוב אותו... הוא גם נותן מופע בן זונה.... מלא אנרגיות והוא מאוד סוחף את הקהל... אחלה שיש גם לו פורום עכשיו... מה שנשאר זה פורום חלוצי החלל ופורום בויאקה... שב"ק ס' אימפריה!!
 

בהביבו

New member
ברוכים הבאים...

מקווה לראות אותך כותב כאן בפורום..
 
בן אם תבדוק בסקר../images/Emo60.gif

בטח תבין מי שם את השלישי בכול זאות:כולם לדעת אני אוהב מושבע של סאבלימינל מה שגם הופך אותי פחות או יותר לשנוא קטן של מוקי
 

exit_from_here

New member
תכלס אהבתי את סאבלימינל

עד שהוא הוציא את הדיסק השני שהפך מה לעשות לדיסק שנטחן עוד ועוד בידי הערסים והפרחות בבית ספרנו...
 

MחושגZ

New member
כנ"ל לגביי!

הוא היה מעולה בדיסק הראשון והדיסק השני- בא לי להקיא ממנו... אני שומע אנשים שמתחילים לשיר לי "הפינאלי", ואלו אנשים שבכלל לא אוהבים ראפ... זה מגעיל שסאבלימינל שינה את עצמו כדי להתחבב על כל הנוער... לפני ששמעתי את הדיסק השני כל כך אהבתי אותו, הוא פשוט היה מדהים ומעולה האלבום השני בא והרס!
 

double M

New member
אממממ....

מה שבטוח, מוקי התמסחר. לא המוזיקה שלו, אלא הוא. הוא עושה פרסומות, קופץ על כל תוכנית אירוח, עיתון וגם הופיע בסרט ובקרוב יופיע בסדרת טלוויזיה. אבל לפי דעתי כל זה לא ממש משנה כל עוד המוזיקה נשארת לא ממסוחרת. קשה לנבא מה יהיה בדיסק הבא אך אם נשפוט לפי מה שקרה עד עכשיו רוב הסיכויים שהוא יהיה ממסוחר. שמע ישראל למשל מאוד ממוחסר ביחס לכנען אלפיים, אם זה בלחנים, בהפקות או בליריקס. הטקסטים לא נוקבים, לא בועטים אלא מקסימום מציינים בעדינות מצב שידוע לכולם. אם זאת אני חושב שלא כל דיסק חייב להיות מרדני, בועט במסגרות ובממסד. שמע ישראל, למרות שהוא ממסוחר, הוא דיסק מעולה. הקיצר אין לי ממש נקודה בכל ההודעה הזאת, תתעלמו... אהה ואני מתן, שתוהה למה הוקם הפורום הזה, ועם זאת ישהה כאן שעות ויכתוב את מרבית ההודעות בפורום, למרבה המבוכה.....
 

בהביבו

New member
../images/Emo26.gif

לגביי הכמה שורות הראשונות שלך, מוקי לא יכול שלא לצעוד קדימה. הוא חייב להתחיל להציג את עצמו בין אם זה תוכנייות כתבות או כל דבר אחר. לגביי זה שאתה תוהה למה נפתח הפורום, אני חושב שקהילה נפרדת למוקי די יכולה מאד לעזור וליהיות טובה. זה שיש פורום שב"ק ס', לא אומר שלא יכולה ליהיות קהילה של מוקי.. שני דברים נפרדים.. זה כמו שאתה יכול למצוא למשל פורום על שלמה ארצי לדוגמא, ופורום על הנגן גיטרא שלו..
מקווה שתעזרו לקהילה לגדול
מוקי די
 

בהביבו

New member
חחחחחחחח..

מקווה שתמשיכי לכתוב הרבה בפורום ותיהי גולשת פעילה..
 
מה באמת יש כזה פורום?../images/Emo60.gif

למה לי אתה לא אומר: מקווה שתמשיך לכתוב הרבה בפורום ותיהיה גולש פעיל ?
 

בהביבו

New member
למה לך אני לא אומר../images/Emo35.gif

כי אותך אני לא רוצה כאן! חחחחחחחחחחחחחח אחי, אתה יודע שאתה תמיד תכתוב כאן..
 
בגלל שהסקתה מסקנות שווא../images/Emo60.gif

אני כבר לא כותב יותר בפורום... סתם סתם..חחחחחחח אל תדאג אני יכתוב פה למרות אי אהבתי למוקי אני עדיין חושב שהוא אמן טוב מאוד ואני חלק מהשירים שלו
 
אהה בן אם אתה לא יודע למה../images/Emo60.gif

אני כותב מהשם הזה אז רק שתדע שעןץ לי גוץ לי הוא חבר שלי מהכיתה
 
לאאאאאא

אבישי זה פרנק ב פרקר ועןץ לי גוץ לי זה שמעון(חבר של אבישי) אבישי נמצא עכשיו אצלי הוא אמר לי להגיב בשמו
 
למעלה