אני צריך המלצה קטנה...

אליה94

New member
אני צריך המלצה קטנה...

מישהו פה קרא ספר ממש מותח ומעניין בזמן האחרון? (שמעתי על "הדחליל ומשרתו" ואשמח לשמוע עליו-בלי ספויילרים בבקשה, אבל גם עוד שונים יתקבלו בברכה, ולא רק של פולמן)-הכי טוב זה כמובן ספרות נוער ומולץ פנטזיה (כמו פולמן, טולקי, וקולפר). אם מישהו גם יוכל להגיד בבקשה אם תרגמו את ההמשך של "סאלי לוקהארט"- (כי היום גמרתי את "אבן האודם"-אני טוחן ספרים בקצב-מטורף 3 ספרים בשבועיים! "ארטמיס" האחרון של אואן קולפר- ארבעה ספרים וממש מומלץ! , ה"מירוץ הסודי אל הפצצה" של אורה מורג, וסאלי לוקהארט! (של פולמן)? נא לשלוח ספרים שלא מגרים תאבון (-אני הולך לקרוא אותו בתשעה באב), ואם אתם שואלים למה המלצות עכשיו- אז קיבלתי הנחה מגלובוס מקס על כרטיסים לוול אי (ממש חמוד) והכי טוב! יש שם הנחה בסטימצקי עד סוף השבוע- אז תריצו רשימות ומהר (אולי צריך להזמין). תודה מראש , הדבר הרגיל, ולילה טוב!
 

אליה94

New member
יפה שחוץ ממני

יש עוד כמה שערים חיים נושמים ומתפקדים כהלכה בשעות כאלה. בבקשה להרחיב-סופרים, למה אהבתם וכדומה-תודה!!! הדבר הרגיל ולילה טוב!
 

JustRain

New member
*כל* הספרים של ניל גיימן

וגם 'בני החורין הקטנים' של טרי פראצ'ט. אם אתה מעוניין גם במד"ב, יש את 'ילדי הגולם', ואם לא קראת את פארק היורה, מומלץ.
 

Moiraine

New member
מסכימה ניל גיימן טוב.

לעולם לא עולם שלו טוב גם יש את בשורות טובות (ספר חובה!) שכתב יחד עם טרי פראצ'ט.
 

אליה94

New member
תנו בבקשה קצת רקע (אין לי תקצוב ליותר משלושה)

ולמה אהבתם (משפט אחד) ותודה רבה לכל מי שהמליץ עד עכשיו, ונראה לי שיצא סרט "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה"- זה אותו אחד? הדבר ברגיל ויום מהנה!
 

JustRain

New member
מבוסס עליו

מדריך הטרמפיסט לגלקסיה הוא ספר קורע מצחוק. למעשה, לא שמתי לב לעלילה שלו - קראתי רק בשביל הבדיחות. לגבי מה שאני הזכרתי - ניל גיימן הוא אחד הסופרים המוכשרים ביותר שמשוטטים על אדמת כדור הארץ (יחד עם פולמן, כמובן). קריאת ספר שלו היא כמו עלייה על רכבת הרים מפחידה - אי אפשר לעצור באמצע, ותוך כדי אתה רק שואל את עצמך "למהעליתילמהעליתילמהעליתי", אבל ברגע שזה נגמר אתה מבין איזו חוויה מיוחדת עברת, ורץ מיד לתור בשביל עוד סיבוב.
 

Dubie

New member
ההגדרה שלך לגבי הספרים של גיימן כל-כך נכונה.

 

אליה94

New member
טוב, תודה!

נראה לי שנקח את מדריך הטרמפיסט לגלקסיה בינתיים, נראה לי שהתאורים שלך באמת לא יכולים להאמר על כל ספר! תודה! הדבר הרגיל, תודה לכולם! ויום מהנה!
 

Moiraine

New member
המדריך יהיה בעייתי מבחינת התקציב שלך

הספרים מעולים, ומצחיקים, אבל זו טרילוגיה של חמישה ספרים. (וכן אני יודעת שטרילוגיה זה של שלושה ספרים, אבל זו ההגדרה) בכל אופן כל ספר מהסדרה יעלה בסביבות 70-80 שקל (או אם תמצא בהנחה בסביבות ה50) וחבל לקנות רק את הספר הראשון...
 
אבל אחרי השני הוא מתקלקל קצת \:

בכלל, אני דוגלת בדיעה שהכי טוב לקרוא את הראשון ולעצור שם. ד"א, עם כבר בדאגלס עסקינן, יש לו ספר מעולה "הזדמנות אחרונה לראות", שהוא אמנם לא פנטזיה או מד"ב, אבל כתוב מעולה ומצחיק כמיטב דאגלס. הוא מספר על חיות בסכנת הכחדה שדאגלס וזאולוג הלכו לבקר, ועל כל מה שעבר עליהם בדרך. מעולה, מעניין, מצחיק, אמיתי, וזה גם הספר האחרון שדאגלס אדאמס כתב...
 

limilu

New member
../images/Emo45.gif גם אני קראתי

פתאום מצאתי בספרייה באופן מוזר לפני כמה חודשים. ספר מצוין ומצחיק עד דמעות.
 

נטעש

New member
../images/Emo32.gifסיימתי לקרוא את הספר הכחול!

סיימתי לקרוא את הנספח השני של חומריו האפלים- Once Upon a Time in the North (כן, עכשיו כשיש חופש ואין בגרויות אפשר לקרוא!) ספר באמת חמוד
מישהו רוצה להשאיל ממני את הספר?
 

JustRain

New member
אניאניאני!

אבל... אם תתני לי במיתופיה... מתי אני אחזיר לך, בעולמות? לא הכי פייר כלפייך...
 

נטעש

New member
אנחנו כבר נראה... זה בסדר אם תחזירי בעולמות!

חוץ מזה, בטח מישהו שאת מכירה מכיר מישהו שאני מכירה
*אנחנו חיות בישראל, שכחת?*
 

limilu

New member
יש מצב שזה עובר גם דרכי,

בדרך חזרה? אני מתה לקרוא את זה.
 
למעלה