אולי תציגו את עצמכם?

true light

New member
אולי תציגו את עצמכם?../images/Emo140.gif

נראה לי שיהיה הרבה יותר נחמד לנהל את הדיונים אם נדע עם מי אנחנו מדברים. תגידו כמה מילים על עצמכם :) אני יסמין. אני חילונית בת 16 מהמרכז, זה עתה מסיימת שנה ראשונה באונ' בר-אילן (מדעי המדינה והיסטוריה של המזרח התיכון). מי אתם?
 
היי

אני יהושע, בן 16 (כמעט) אני גם חילוני אתאיסת, כרגע חסר בית, גרתי אצל משפחה אומנת בהתנחלות :)-{). מתנחלים, דתיים ואוכלי בשר... הכל ביחד, בעעע... בקיצור, עזבתי וכרגע אני נמצא אצל חבר תום (tombenarye1234) ומחפש פנימיה. אני גם טבעוני, לא מסכים לצרוך מוצרים שמגיעים מבעלי חיים בצורה כלשהי כתבתי מספיק? נ.ב. את בת 16 ובאוניברסיטה? יפה יפה, זה בהתכתבות או מה?
 

true light

New member
שלום יהושע! :)

מממ... גם אני אתאיסטית, לא ציינתי את זה. אני יכולה לתאר את החיים המסובכים שבטח היו בבית המשפחה האומנת שלך :) כן, 16 ולא, לא בהתכתבות. אני עושה תואר ממש כמו סטודנטית אמיתית. ייפי לי! :)
 
כל הכבוד!

אבל עדיין לא הבנתי למה באוניברסיטת בר אילן? היא ידועה כבית מדרש יותר מאשר אוניברסיטה, אוניברסיטה דיי משוחדת... חבל, מה עם אונ' תל אביב?
 

true light

New member
למה אונ' משוחדת?

בסה"כ זו אונ' ששמה לה מטרה - לתת לסטודנטים שלה חומר רקע ביהדות. אני לא חושבת שזה רע להכיר את השורשים שלך, הקורסים ביהדות גם די מעניינים. אונ' בר אילן היא אחת האונ' האיכותיות בארץ, אחת היחידות שאינן בגרעון, אחת היחידות שנותנת את המקום הראוי למקצועות לא ריאליים. אונ' ת"א לעומתה, אמנם נתפסת כבעלת דימוי "מגניב", אבל נמצאת בגרעון אדיר, סוגרת / מאחדת את רוב המחלקות ההומניות שלה (ספרות, הסטוריה וכו', מה שמראה לך מה סדר העדיפויות שלה), מעודדת דוקטורנטים שלא לגשת למסלול שכולל תזה (שזה ממש ביזיון). מה בדיוק היתרונות של ת"א?
 

רוני ב ע

New member
:)

היי... עוד לא כתבתי פה כי אני בעיקר אוהבת רק לקרוא מה שיש פה.... אני רוני בת 15 מהשרון... יהודיה,מתנגדת לגמרי לכפייה דתית!! ולהתנחלויות!! מתחילה להתעניין באנרכיזם, רק שאין כל כל את מי לשאול...
 
יש אותי לשאול

אני אנרכיסט
ה"יהודיה" הזה היה ממש מיותר, אנחנו לא גזענים אגב, היי
 

רוני ב ע

New member
בכלל

לא טענתי או אפילו רמזתי שיש פה גזענות, פשוט מי שכתב עד עכשיו סיפר שהוא אתאיסט או משהו אז כתבתי שאני יהודיה... אה, היי מה קורה? בן כמה אתה?
 
לא התכוונתי מהבחינה הזאת

כתבתי שאני לא מאמין באלהים, גם אני יהודי, יהודי בימינו נהיה לאום, ככה שאין עניין לכתוב את זה, תכתבי שאת מאמינה, סבבה, אין לי בעיה עם מאמינים... אני בן עוד מעט 16, יותר מדויק- יליד 13/10/89 שלומי מצוין, מה איתך?
 
לא רציתי להתקיף...

פשוט שמעתי עליה דברים לא כל כך טובים (בלשון המעטה) יש סיפור על אחד שלמד שם ועשו לו המון בעיות בגלל שהוא היה הומו...ויש המון סיפורים לא נעימים כל כך לאוזן. אני לא הייתי שם... לא כל כך יודע, זה פשוט מה ששמעתי... אולי אני טועה
 

true light

New member
כנראה סיפורים מתחילת הדרך, לפני

חמישים שנה. בר אילן אונ' נהדרת, עוד לא נתקלתי שם בשום גילוי של חוסר סובלנות, לא מצד המרצים ולא מצד הסטודנטים.
 
אני יעל

בת 14, חילונית עם יותר מחצי משפחה דתיה, חלק מתנחלים מאוד אדוקים (אבל לא רואים אותם ממש, אבל אם אי פעם הם יבואו, אני אנפנף בסרט הכחול שלי מתחת לאף שלהם
)
 

MaddyD

New member
למה

גם המשפחה שלי מאוד אדוקה בדעותיה הכתומות, בת דודתי אף מרבה לשבת על כבישים [במקום למלא את חובתה בשירות הלאומי נו שווין] אבל סרט מתחת לאפם? למה?
 
תגובת מחאה על פעילותם ../images/Emo9.gif

אבל אני אעשה את זה בטבעיות.... נגיד אני יכולה לרדת לכמה דקות בתירוץ שאני הולכת לקנות משהו או לוידעת
הסרט על התיק....
 

MaddyD

New member
טוב יש הבדל

אני לא מאמינה בהתגרות חסרת משמעות דיונים זה אחלה, ובאמת אני סופגת המון מדיונים איתם [בעיקר שקט מהכיוון של אבא שלי שטוען שאני חשופה רק לשמאלנים כל החיים] אבל סתם לשחק משחקי סטיקרים וסרטים זה ממש מיותר..
 
למעלה