רוצים לזכות בכרטיס לכנס מיתופיה?

JustRain

New member
וואו,

מסתבר שאני זוכרת פרטים משרה"ט יותר משחשבתי.
 
את חושבת שאת זוכרת פרטים?

או שאת זוכרת יותר ממה שאת חושבת? מהרי והרשמי לחידון "הנשר והמטאטא"!
 

JustRain

New member
Nah, אני ושרה"ט לא מסתדרים ביחד

את מוריה אני זוכרת במקרה, בעיקר בגלל ביל החמור (חמור או פוני? אני לא זוכרת), אני זוכרת שרוהאן קשורה לסוסים... אבל זהו, פחות או יותר.
 

אליה94

New member
פוני!

כולם כמעט התחברו אליו (אני כמעט רוצה לפגוש אותו כמו שאני רוצה לפגוש את טולקין...) אי אפשר לשכוח פרטים כאלה! הוא אולי היצור הכי מעניין בכל שר הטבעות!(חוץ מגולום...) אני צחקתי מעט בתגובה- בבקשה אל תגיבו בחוסר ציניות משווע כמו בפעם הקודמת. הדבר הרגיל ולילה נחמד. (יש לכם עוד רעיונות?!)
 

אליה94

New member
כן, טעות שלי...

למרות שאין הרבה הבדל, צריך לחפש במילון ולראות אם יש הבדל (כמובן שיש- אבל את הנקודה הזאת כנראה פספסתי), (עוד שבועיים לחופש- ובגלל שאני הולך לפנימיה יש מצב שאני (אוי!, אני עוד שניה בוכה) לא אפעל באופן שמכניס אותי לרשימה של האנשים החיים, אז אני אשתדל לפרכס מדי פעם, שתזכרו שאני עוד חי!). הדבר הרגיל ויום מהנה!
 

limilu

New member
למה זה לא שלח לי? ../images/Emo7.gif

יש המון הבדל- קודם כל בין ציניות לחוש הומור ואח"כ גם בין ציניות לסרקזם. ציניות היא דרך הסתכלות על החיים, סרקזם הוא נימת דיבור וחוש הומור הוא, טוב, חוש הומור. כשמישהו מדבר בסרקזם [מה שאתה קורא לו ציניות], הוא לא בהכרח יהיה מצחיק, זה תלוי ביכולת של הבנאדם להצחיק ולא בעצם בעובדה שהוא "ציני" או לא.
 

אליה94

New member
לא ויקיפדיה! אני לא חוזר לשם!

"זה מקור לא אמין בעליל של חנונים לכתוב כשאין להם זמן לעשות דברים מעניינים יותר!" (עריכה (לא מוגזמת כ"כ...) של דברים שהמורה שלי אמרה על ויקיפדיה אחרי שרוב הכיתה -ברוך השם שאני לא!- העתיקה חלק יותר מדי ניכר מהעבודה שלהם משם) תצטרפו עוד היום לצוות האנטי-ויקיפדי של העולם ה"איןציקלופדיה"! (חפשו בגוגל!) לי נמאס מחנונים שמשעמם להם בחיים ובא להם לעשות את השיעורים שלך! (אפילו שלזה לא הרבה יתנגדו...) "איןציקלופדיה" היא מקור ההתנגדות של הרבה אנשים מצחיקים (וגם של אלה שחושבים שהם מצחיקים ולא בטוחים שהם מצחיקים, כמוני) בדרך יצירתית -כתיבת ערכים שיחשבו בעיני אחרים "מטופשים"! אני קורא את כל החנונים לסדר! (לא שאני לא קרוב (באופן מדי מסוכן) למה שנקרא חנון, אבל אני עדיין לא!) לא ויקיפדיה...אני לא מוכן לחזר לשם...לא עוד פעם!.. עדיין לא!. די לדבר על ציוניות ושטויות כאלה, ודי לקשר לויקיפדיה! יש כזה אתר איןציקלופדיה, הדבר הרגיל ויום מהנה!
 

האבק

New member
חנונים? לעשות לך את שיעורי הבית?

שמע, עצוב מאד שככה אתה ואנשים אחרים מסתכלים על פרוייקט כמו ויקיפדיה. התכוונתי לכתוב הודעה על היתרונות של ויקיפדיה ועל איזה כלי נהדר זה, אבל אני חושב שכל מי שמכיר את האתר כבר יודע, וכל מי שמסוגל לחשוב על מעבר ל"חנונים שעושים לי את שיעורי הבית" כבר הבין. אולי כשתגדל תבין.
 

אליה94

New member
אין נושא (ניסיתי לחפש).

הצחוק שלי נועיד להצחיק את עצמי על מנת שאוכל לצחוק עוד יותר. גם אם אף אחד ביקום לא יצחק מהבדיחות שלי אני אצחק על עצמי יותר מאשר ארחם על עצמי. .באיןציקלופדיה כתוב למעלה לא לקחת ברצינות את כל מה שכתוב שם- כולל הכל. כ"כ הרבה אנשים אמרו לי שאני לא מצחיק, לא יודע לשיר (בזה הכרתי כיומיים בערך אחרי שניסיתי להתחיל לשיר ברצינות, אני לא הולך להיות זמר ), אבל ויקיפדיה היא בכל מקרה לא הפלא השמיני של העולם. זה לא שאני נפדע עכשיו ומתקיף כמו חיה פצועה, אם אתם מרגישים כך אז זאת כלל לא הכוונה, אבל אני אומר שגם ההודעה הזאת היתה בצחוק מוגזם מדי. בכל מקרה, אני לא מסכים עם אודי. ויקיפדיה היאתוצאה של אנשים שהמכרו למחשב ואין להם את הכח ללכת לפתוח אינציקלופדיה מדויקת, שמה כל אחד שחושב שהוא יודע יותר טוב מקודמו יכול למחוק ולכתוב מה שבא לו, ויש להם מזל שונדליסטים תועים לא עוטים על האתר שלהם. אני בכל מקרה לא מערער על זכות של אנשים להביע את הדעות שלהם על ידי כתיבה, ולכן איןציקלופדיה לא פועלת רק על צחוק אלא גם על מעט כשרון כתיבה ודמיון- אחרת האתר היה נקרא "מינוס ויקיפדיה"- העתק הפוך. ההתנגדות שלי לויקיפדיה נובעת בגלל שהמקור הזה לאו דוקא אמיתי, ולא הייתי ממליץ לסמוך עליו, אולי הוא מתעדכן אבל החסרון, לפי דעתי, עולה על החסרון (אני לא אומר שלא השתמשתי בויקיפדיה, ושאני חלא הולך להשתשמש בה, אלא רק למה אני מתנגד). אם אתם לא מתעניינים במה שאני מגדיר בתור ה"ציניות\חוש הומר שלי אני לא אשתמש בו לעיתים כה תכופות. הדבר הרגיל ולילה טוב.
 

JustRain

New member
איןציקלופדיה משעשעת מאד

אבל זה עניין אחר לגמרי, וחיבה לאתר אחד לא חייבת לבוא על חשבון חיבה לאתר השני. ויקיפדיה היא פרוייקט נהדר. כמובן שיש לפעמים טעויות, אבל היקף וכמות החומר הם ללא תחרות. אנציקלופדיות רבות עולות כסף ומכילות מספר ערכים קטן הרבה יותר מזה שבוויקיפדיה, ואולי תאריך לידתו של ליאונרדו דה-וינצ'י או משהו כזה מדויק, אבל זה לא באמת מידע שמעניין מישהו. אנציקלופדיות שעולות כסף הן - פשוט מאד - לא פייריות. ידע לא צריך להיות משהו ששמור לבעלי ממון. בוויקיפדיה אתה יכול למצוא מידע על כל נושא שבעולם, בחינם, ולעיתים בצורה מעניינת הרבה יותר מזו שבאנציקלופדיה של ynet ודומיה, כיוון שהערך נכתב על ידי אנשים שמתעניינים בנושא ובחרו לכתוב אותו. אתן לך דוגמה: פתחתי את הבריטניה בערך אנרכיזם. מצאתי חמש פסקאות תמציתיות המתארות את האידיאולוגיה וזרמים שונים בה. הערך כל כך תמציתי שלולא ידעתי את פירוש המילה, לא הייתי מבינה אותה לגמרי. "בין האנרכיזם לקומוניזם (ראו ערך) נוצר קשר פוליטי, אידיאולוגי ואינטלקטואלי, בעיקר בגלל ההשקפה המשותפת על גוויעתה ההכרחית של המדינה הבורגנית". אין מה לומר, מרתק פשוט. עכשיו פתח את הויקיפדיה בערך אנרכיזם. זה ערך מעניין, מפורט, שמעביר את האידיאולוגיה בצורה ברורה הרבה יותר. שלא לדבר על כך שבוויקיפדיה יש ערכים מרתקים שאין סיכוי למצוא באינציקלופדיות אחרות, כשהאהובים עליי מביניהם הם הערכים על נושאים הקשורים בפגאניזם, מוות ומקאברה. אתה יכול למצוא המון מידע על תנועות חברתיות, מפלגות, אקטואליה, סרטים, שחקנים, ספרים - אני משתמשת בוויקיפדיה גם כמכשיר להמלצות ספרים וסרטים. ויקיפדיה הוא כלי נהדר כדי לגלות דברים. אני לא משתמשת בו הרבה בשבילי שיעורי הבית - הוא הרבה יותר טוב בשביל להעשיר את הידע סתם ככה. אני משתמשת בו כדי לברר מושג שלא הכרתי, לגלות איך נקרא משהו באנגלית ולהיפך (זה טוב לתרגום) - ופשוט לכל דבר. זה כלי נפלא. הזלזול שלך באנשים שכתבו בו מעציב מאד. ...שלא לדבר על כך שדיברת בצורה מאד מעליבה כלפי חנונים, כאשר רבים מחברי הפורום הזה מכנים עצמם חנונים בגאווה.
 
למעלה