תפוזים חוזרים בזמן על השטיח

YossihNew

Well-known member
אז נסענו כולנו אל הסינמה סיטי כדי לראות את בעלת החל... כלומר, בת השוט... מה? אינפיניטי! כן! סדרה חדשה ומגניבה שמבטיחה המון.

אז הגענו אני ורועי ובהתחלה חשבנו שלא מכניסים אף אחד פרט לשחקנים. אבל מי הגיעה ראשונה, כמו ילדה טובה, נראית כמו בובת חרסינה מתוקה ויפה? ילדה לא סינית בכלל, למרות שאני לא מבין מה כולם אומרים שהיא סינית. רועי בהתחלה לא קלט, אבל אני מתוכנת לקלוט את מאיה לבני המתוקה והיפה. אמאל'ה ואבאל'ה, איזו יפה.

1658779257166.png

אז חיכינו, וחיכינו, וגם הסתבכנו עם הכרטיסים, לא יודע מי רשם את רועי, אבל הסתבכנו... ומצאנו אותם בסוף... וחיכינו עד שיכניסו... אפרופו, במהלך החיפוש שלנו ברשימות, ראיתי שכל מיני אנשים מוזמנים. זה היה מאוד מגניב לנסות לזהות שם שמות, למשל, משפחת ברובינסקי הייתה אמורה לבוא ולא הגיעה.

אגב, באמצע הגיע בן זיני, כדי להרים לאקסית מהכתר ולחבר מתברחו. ואני התעלמתי! התעלמתי בכוונה! בכוונה עשיתי שלא ראיתי וכשרועי כן ראה התעלמתי במפגין! אני לא מתכוון להצטלם עם הבחור הזה, אני לא אוריד את הרמה של האוסף שלי בשבילו! שמעת, רועי?! עזוב אותו כבר!

ואז בא מנצל אוטיסטים ידוע לשמצה, בן של עיתונאי שמשום מה אמו לא באה להרים לו בכלל בכלל. מוזר. אז אני הצטלמתי איתו. אבל רועי... הוא מצא מאחוריו בן אדם אחר שהצטרף לתמונה.

1658779413194.png

ואז עידו שאל אותי "מה קורה, יוסי"? והופתעתי לגמרי להבין שהוא מזהה אותי בגלל בת השוטר, והאינסטגרם, ו... אין לי מושג, אני לא הייתי בקשב, קצת קשה כשאתה מגלה דברים כאלה. מה הלאה? מילא שטלי אוהבת אותי. נטע- זה קצת חריג אבל בסדר. רן- ממילא שנה שלמה אמרתי שהוא מעצבן בסדרה. שמרית- זה כבר עילפון. אבל עידו?!

1658779515750.png

מכיוון שתום חגי חלף על פנינו פנימה ויצא החוצה, כשחיכינו בחוץ והוא חזר, הצטלמנו איתו. מה עם מלכת היופי באמת? אני מתגעגע.

1658779602262.png

אז הגיעה ה-שחקנית, בה"א הידיעה. ה-מלכה. ומיהרנו להצטלם איתה, היא הייתה נחמדה ובניגוד לפרמיירה הלפני אחרונה שהיינו אמורים לראות אותה- היא הגיעה! ובניגוד לפרמיירה האחרונה שראינו אותה בה, היא לא מיהרה לטוס לאנשהו! לא! הפעם היא נשארה! שמעת, עומר?! את נשארת!

1658779676151.png

ואז נכנסנו פנימה. ואני ידעתי בדיוק לאן אני רוצה ללכת. בדיוק מי הכי חשובה להצטלם איתה... אז הצטלמנו עם המוכשרת והיפה הזאת.

1658779767135.png

היה מלא פיצות ואוכל. כמו בפרמיירת זיגי. אפילו אני נשברתי ואכלתי איזה מרובע פיצה קטן, למרות שחששתי שיפתיע אותי מפורסם ולא אוכל להצטלם מפאת אוכל. בושה.

לאחר מכן, אני ורועי החלטנו לשבור את קללת סקיי שלי. די! רועי הצטלם עם עידו ואני פחדתי לבוא. ורועי הצטלם עם רביד בפרמיירה האחרונה של 2019. ורועי הצטלם גם עם שחר! עם שחר!!!!!!!!!!!! לפני שהוא היה מפורסם ואבד לו הקיפוד!!!!!!!!!!!! די!!!!!!!!!!!!!!!! גם לי מגיע להצטלם עם מישהו מסקיי!!!!!!!!!!!! ואם כבר, עם הבחור הכי מגניב, הכי מטריף, הכי משגע והכי מוכשר שם. כי זה מישבאלי עכשיו!

1658779882929.png

ואז הפתיעה אותנו בנוכחותה... הפתיעה, אני ידעתי שהיא תבוא. שחקנית מוכשרת ובעלת כוח פיקודי מאין כמוה. למרות שהכוח הפיקודי שלה לא עבר סינון ראשוני, אבל כולנו זיהינו בה מזמן כוח פיקודי.

1658780059935.png

ואז! אז הגיע הבחור החתיך הזה, שפספסנו אותו במילאנו. אבל אנחנו לא נפספס אותו עכשיו! זה רק היה כדי שלא נצטרך להשיג את דרכנו אליו בין מאות מעריצות זועמות של גיא ומבורך! אם היה מגיע, היו הורגים אותו! אבל אל תדאגו, אנחנו השגנו אותו לפני שאיזו בחורה תעשה איתו את הפעם הראשונה.

1658780242176.png

אגב, עם עילי הגיעה ג'ינג'ית מעניינת שלא הבנתי מי זאת. נראתה לי מוכרת... רק בדיעבד הסתבר שזאת מיכאלה שתשחק במתחם ה-25 והיא בת זוגו. פספוס? אולי.

אז הלכנו והצטלמנו עם נעה ריינהולד, השחקנית החדשה שיש לה פוטנציאל נפלא. זאת סדרה מלאה במלכות והיא היחידה שאני לא מכיר, אז צריך לצרף גם אותה, יש לה פוטנציאל להיות בזוג חמוד מאוד.​

1658780324137.png
 

Roei152

Well-known member
מנהל
. רועי בהתחלה לא קלט, אבל אני מתוכנת לקלוט את מאיה לבני המתוקה והיפה. אמאל'ה ואבאל'ה, איזו יפה.
סליחה???? זיהיתי אותה אבל לקח לי שתי שניות. עם חלק מהשחקנים לוקח לי זמן.
ולמה לא הצטלמנו עם אורנית , מיכאלה, רון ביטרמן (גידי מהחממה )
אגב, עם עילי הגיעה ג'ינג'ית מעניינת שלא הבנתי מי זאת. נראתה לי מוכרת... רק בדיעבד הסתבר שזאת מיכאלה שתשחק במתחם ה-25 והיא בת זוגו. פספוס? אולי.
וזה אני עליתי על זה חחחח
מלא פיצות ואוכל. כמו בפרמיירת זיגי. אפילו אני נשברתי ואכלתי איזה מרובע פיצה קטן, למרות שחששתי שיפתיע אותי מפורסם ולא אוכל להצטלם מפאת אוכל. בוש
אני לא אוכל בהשקות בגלל שאני לא מתפקד עצמאית פיסית עם אוכל עמוס בלי שיפול.. אכלתי לפני שנסעתי לתא סלט ארומה ובסינמה גלידה של גולדה, (שוקלד בייגלה אם שיר תשאל)I והחלפתי חולצה לפני שנפגשנו..., עצה לי אליך ,תמיד תמדוד את העומס .. בבבת השוטר היה עמוס אבל פחות מזיגי שהיה מפוצץ ופה היה עומס נסבל .. יכלנו להצטלם עם כוכב שהגיע יותר מאוחר . ולא ברגע שהגיע ... וככה אתה יכול לאכול בנחת פיצות ואני אנשנש גזרים ..
 

YossihNew

Well-known member
סליחה???? זיהיתי אותה אבל לקח לי שתי שניות. עם חלק מהשחקנים לוקח לי זמן.
ולמה לא הצטלמנו עם אורנית , מיכאלה, רון ביטרמן (גידי מהחממה )​
אתה שאלת למה הוצאתי את המצלמה, אני הובלתי אותך אל הוד מלכותה מלכת המזרח הרחוק שבכלל לא צריך להתייחס אליה כאל אישה מהמזרח הרחוק! ואני לא מרגיש שום תחושת פספוס. גם אתה לא הבנת מי זאת מיכאלה. רון- אם הייתי יודע בכלל מי זה הייתי מצטלם. ואורנית לא זיהיתי, אבל בוא... הבחורה לא החשובה מכל עוד בלבב, כן? דמות מיותרת.
אני יותר התרגשתי ממור ומהפגישה השלישית איתה איזו חמודה היא....​

גם אני! הייתי כזה "רועי, אפ... רועי ומור, אפשר להצטלם איתכם?" כי באמצע ראיתי שהיא איתו.

ובכלל לא מרגיש שום תחושת החמצה, אתה יודע. הצטלמנו עם כל מי שצריך להצטלם (חוץ מגיא גורביץ'- לא זכרתי את שמו. אבל תכל'ס עם כל החשובים) והשגנו תמונות יפות.​
עצה לי אליך ,תמיד תמדוד את העומס .. בבבת השוטר היה עמוס אבל פחות מזיגי שהיה מפוצץ ופה היה עומס נסבל .. יכלנו להצטלם עם כוכב שהגיע יותר מאוחר . ולא ברגע שהגיע ...​
רועי, אחרי עצותיך במקיף מילאנו ("בוא לא נצטלם עם נאיה וטל, נחכה לשבוע הבא בפלמ"ח!") אני מציע לך לא להציע לי דברים! אם היינו מקשיבים לך היינו מפספסים תמונות חשובות והאוסף שלנו היה קטן. תופסים אותם כשתופסים אותם! סמוך עליי, אני טוב בזה.​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
רון- אם הייתי יודע בכלל מי זה הייתי מצטלם. ו
היה בחור קירח שם ..
זה גידי העוזר של ספי בחממה דמות מאוד בולטת בחממה .. אני קצת מתבייש ולא מוביל אותך לאנשים אבל זהו זה נגמר.. עם רביד לא זיהיתי אותה , יסמין לא זיהתי בשמות , ובכל זאת הצטלמתי איתן והשגתי את המספר. של יסמין .. . אני צריך ללמוד לא לשאול אותך יותר מדי..
 

YossihNew

Well-known member
סבבה, תפספס את המפורסמים האמיתיים, עובדה שבסינמה סיטי אני תמיד מצליח יותר ממך (שירה ועומר אומרים היי).

בחייאת, רועי, על דמות משנית בחממה אתה מתקטנן? על החבר של מאיה לבני, על אורנית שהייתה כל כך משנית (כן, אני מטיף על שחקנים משניים)?

הרי אתה יודע שאני מתאמץ ללמוד את שמות האנונימיים, ניסיתי להבין איך נעה ריינהולד נראית רק כדי שנוכל להצטלם איתה!

ואם אני הייתי בא איתך לתברחו, לא היית מביך את עצמך ואומר "רביד רונן זאת מעיין רחימה". אני הייתי מזהה אותה! אני המכיר שחקנים מבינינו! מי למד בכוונה את שמות השחקנים של ספיידרז רק כדי שנוכל להצטלם?​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
שירה ועומר אומרים היי).
היי במקרה הזה חיכיתי איתך , אבל אימא שלי הגיעה בדיוק , ולא יכלתי לחכות איתך..
אם אני הייתי בא איתך לתברחו, לא היית מביך את עצמך ואומר "רביד רונן זאת מעיין רחימה"
סליחה באמת שפעמים אני לא רואה אותם בתפקיד המרכזי לפני שהם מצטלמים איתי ואני מזהה אותם רק בפרצופיפם, אבל במקרה של אורנית כן ראית אותה וצדקתי , אז פספסנו איתה תמונה . וגם אני ידעתי מי זאת נועה רינהולד מהפרק המקדים שראיתי ממש לפני שיצאתי להשקה ..
 

YossihNew

Well-known member
אני מכיר אותם טוב ממך! אני זה שמזהה את כל השחקנים, אז שני מקרים התפקששו! מה יש? כמו שאמרתי על בנות הטבלה- אין אף בן אדם מושלם ב-100%, יהיו אנשים שטובים רק ב-99%. מה, אביב פנקס לא שונאת חומוס? לנועה אסטנג'לוב אין שם משפחה מסובך? נטע רוט לא מטורללת? הנה, בלי זה הן היו מושלמות אבל הן לא מושלמות.

ואל תבוא ותגיד לי "כמעט הצטלמתי עם שירה ועומר אבל בסוף לא", זה לא עובד ככה! כמעט לא נחשב!​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
יש לך מזל שאני אוהב אותך אחי .. אחרת לא הייתי מזמין אותך , והאוסף הפרטי שלי היה גדל יותר.. אבל אני אוהב אותך וטב לב איתך .. אז יש לך לפחות 50 אחוז מהאוסף שלך הוא בזכותי שזה הרבה כי אני לא סומך על המזל ופונה ליחצנים של הסדרות .. בסופו של דבר מי שמביא אותך להשקות האלו זה אני , ואני שמח בוא ולהפגש איתך שם .. ולהצטלם איתם נועה קירל זה בזכותי , נטע ררוט זה בזכותי שיר אברמוב זה בזכותי , אליאנה תדהר זה בזכותי מאיה לבני פעמיים זה בזכותי מור סרוסי 3 פעמים זה בזכותי .. גילי איצקביץ ואתה לבד זה בזכות י(טוב כדברא 3 זכיתי בתחרות של טל , אבל עדיין)
 

YossihNew

Well-known member
כן?! כן?!

אז שירה לוי ועומר חזן זה שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ושיר אברמוב- הייתה לי איתה תמונה עוד לפני, בכלל לא בגללך! נראה לך!

וכאילו אם לא הייתי, אז היית מוצא את נועה. כאילו היית נכנס בכלל למרחק קטן ממנה!

ושמרית שלי, ושמרית שווה מיליארד! רק כשתביא לנו תמונה עם מישהי מוכשרת כמו שמרית תוכל להגיד!

אגב, עדי אלון אומר היי, שכחת שאיתו זה לא בזכותך בכלל בכלל!
 

YossihNew

Well-known member
תפוזים היו על שטיח עוד לפני!

בזכותי הם היו על שטיח לפני!

עדי בזכותך, בטח, בטח. מוזר, כשאני הצטלמתי איתו במאי לא ראיתי אותך בכלל באזור... גם מיה צפיר הייתה ולא ראיתי אותך... גם כשהצטלמתי איתו ביום בו הכרתי את שמרית לא ראיתי אותך... בטח פספסתי...

וטלי בזכותי.​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פוזים היו על שטיח עוד לפני!

בזכותי הם היו על שטיח לפני!

עדי בזכותך, בטח, בטח
אני לא לועג לזה שעדי הצטללם איתך בהצגה .. ושירה ועומר זה שלך לגמרי ולא שלי .. בסופו של דבר באנו לזיגי בזכות הפרס שלך כי ADD התגלו כהיחצנים הכי קשים
כן תפוזים על השאיח זה בעקבות נעלמים 3 -- ההשקה הראשונה שבה פניתי ליחצנים ..
 

YossihNew

Well-known member
התפוזים היו על השטיח מאז יוני 2017!

רק בלעדיך!

ותפוז אחד תמיד על השטיח!
 

YossihNew

Well-known member
אני על השטיח הגדול יותר, עם שחקנים מוכשרים.

שירה, שמרית, עדי, ועוד רבים וטובים מוסרים היי.
 

שיר m

Well-known member
יוסי אתה פשוט ק ו ר ע ! :-D

וואי וואי איזה יפים אתם כולכם... איפה הימים שהייתי מבלה איתכם ולא מצטלמת בכלל|טמבל|
שוקלד בייגלה אם שיר תשאל
יאמי!
שיר! יש לי תמונה עם רועי רביב המוכשר, ולך אין בכלל! רק לי ולרועי יש!!!
ראיתי!! ואיזה חמוד הוא! וגם מור! וגם אתם! אההההה

יוסי, כל התמונות מצויינות. פשוט ככה. איזה כיף לכם.
 

YossihNew

Well-known member
מיד לאחר מכן, הופתענו לגלות ש... האמת? כאן אין לי מילים, תראו לבד ואין לי מושג למה הוא היה שם.

1658780472354.png

ואז! אז הגיע ההוא שידעתי שיגיע, ורציתי מזמן שיגיע, והייתי חייב להשלים איתו תמונה כי תמיד התפספסנו! אבל לפני שנכנסתי שוב בין רועי לרועי, כשפניתי אליו, זיהיתי לידו את... המלכה נטולת השיבוט. רועי היה נחמד מאוד ואמר שכן, הוא לא הגיע, והיה חמוד להפליא. עליי להגיד כאן ש... שיר! יש לי תמונה עם רועי רביב המוכשר, ולך אין בכלל! רק לי ולרועי יש!!!!!!!!!!!!!! עכשיו רק איך אני לא מתפספס עם החברה של עמית, פעמיים התפספסנו...

1658780556368.png

הם מן הסתם באו לפרגן לחברים מהסדרה האחרת. ובעיקר! לאקס שנגנב לה, ושוב בצורה כואבת במיוחד. לא בידי שיבוט הפעם, אלא בידי חברה טובה, שנתגלתה כשליחת אליאנה. חברה טובה, ובאיזה צד נראה לכם רועי רביב?! אה?! הוא תקוע בצד של עומר נודלמן שנים, הם רבו ביחד על חבר טוב אחר של מור שהוא גם במקרה אחיה התאום אבל לא באמת כי התאומה שלה היא השיבוט שלה! אולי מור שלחה להם אותו לבלבל... אגב, אחר כך ראינו אותם קונים פופקורן ויושבים בשקט כמו ילדים טובים.

ואז באה יאנה, שלרועי לקח זמן לזהות שזאת היא. אבל ידעתי שתבוא.

1658780724454.png

אז נכנסנו לאולם. מנכ"לית זום דיברה, מנכ"לית YES דיברה, המון הרמות עצמיות על הערוץ שלהם והרשת, המון דיבור על כוח נשי וכו'.

התחילה הסדרה ומה אני אגיד לכם?

זה נהדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נהדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מעניין מאוד, מצחיק מאוד, יש שם מסתורין יפה, זה ממש טוב!!!!!!!!! עם תסריטאיות כמו נעה גוסקוב, ליאור ירון, נטלי מרקוס, ונועם ויעל (יש להן דבר שהן לא כותבות?).

ואז יצאנו וראינו שעומר כנראה הזמינה את עדן סבן אז הצטלמנו איתה. מה לא מליפיקית עושה בסדרה של לא סינית שהיא בת של לא גרומלית?

1658781041572.png

ואז, נפרדתי מרועי לשלום, ו... מסתבר שמצבור המים המלוחים שמלווה את נועה כהן לכל מקום בא ללוות אותה גם הפעם. אז שוב הצטלמתי איתו, ונמאס לי כבר לראות אותו בכל מקום! תלמד שהסדרה הסתיימה, אין לך יותר מה לסחוט את הלימון, אתה את שלך עשית! גמרת! הבנת?! די!

1658781116808.png

שבוע הבא, אותה יוצרת, ויוצרת אהובה עליי מאוד (למרות שתכל'ס הן צמד) בהקרנת סיום של סדרה שנוגעת בי מאוד. האם יזהו אותנו? האם אמיר בנאי יהיה? והאם אנחנו לא מרגישים ריקנות בגלל ששום תמונה לא מנצחת תמונה עם נועה? רק הזמן ידע לגלות.

אה, ו... אוסף מפורסמים 2 נסגר, התחלנו אוסף שלישי. רשמית חציתי השנה את הגבול התלת ספרתי. אני אומר חציתי ולא חצינו כי חצי מזה תמונות שלי מהצגות.​
 
למעלה