תמונות חדשות מ-BFME:II

bigbird123

New member
הוא ישיר שירים ולפני המכה יגיד

בומבאדילו! חח זה קורע
 

FRAIFY

New member
מן הסתם סאורון יינצח...

לפי מה שרואים בסרטון בומבדיל אחרי הכול פגיע... אין מה לומר שינו את המשחק מאוד,אבל עדיין חבל שלא לקחו אותו כמה אלפי שנים אחורה יותר,ואז כבר היו מכניסים את מלקור אנקאלגון ועוד כמה יצורים נחמדים
 

maglor

New member
מאיפה התמונות האילו? הן לא פורסמו ב

באתר הרישמי
 

bigbird123

New member
../images/Emo41.gifטריילר חדש ומדהים באיכות HD../images/Emo41.gif

EA פרסמו טריילר חדש עם חלקים שכבר נראו בטריילרים קודמים + קטעים חדשים וכל זה באיכות HD - High Definition 1280 x 720 16:9 384 kbps, 48 kHz, 2 channel 24 bit 2-pass VBR wmv 5mbps 129MB להורדה
 

Y. Welis

New member
כמה תוספות מעניינות

עקרבים, עכבישים וראש-מדוזה... מכל מקום הגמדים נראים מצויין, והמוזיקה המקורית נשמעת מצויין.
 

bigbird123

New member
זה לא אותו ראש מדוזה מאחוות הטבעת?

נראה שכן.. וגם המוזיקה המעולה מהסרטים זה תוסף מעולה
 

Y. Welis

New member
נראה כאילו התעורר משינה עמוקה...

כנראה קצת רוכך לצורך המשחק.
 

FRAIFY

New member
ראטש מדוזה?

זה דווקא נראה יותר כמו תמנון טורף... {מעניין מה יקרה אם במשחק נפתח אותו ליד איזה טרול חחחח...}
 

maglor

New member
חדשות על המשחק

EA הולכים להוציא גרסאת אספנים למשחק. הגרסא תכלול: DVD בונוס שיהיה אקסקלוסיוי לגרסא, מה יהיה בו: *הותאם כדי לתת איכות מקסימלית למראה בטלוויזיות HD וב-PC *הפסקול המלא למשחק כולל קטעי מוזיקה שנוצרו במיוחד בעבור המשחק *סרטונים מהמשחק וטריילרים באיכות גבוהה מאוד. *"יצירת הקרב על הארץ-התיכונה 2": סרטון שיציג את הסיפור שמאחורי המשחק ואת הצוות שיצר אותו *"אומנות המשחק": אוסף של ציורים סינמטיים וציורי קונספציה תוכן משחק אקסקלוסיוי: * רק בעלי הגרסא יוכלו לשלוט בדרקון בשדה הקרב * טיפול גרפי מיוחד בעבור אופציית "צור גיבור" כדי לזהות שחקנים בעלי הגרסא במשחק אונ-ליין * מפות משחק מיוחדות כגון הארגונאת' ואמון סול מפת קמפיין מיוחדת: * דו-צדדית בממדים של 11X17 (אינצ'ים, מבחינתנו בערך 22X34 סנטימטרים) * מפה ברזולוציה גבוהה מציגה את בצד אחד את קמפיין "הטובים" ורשימה של כל הלוקיישנים של הקמפיין והסברים, כך גם לצד "הרעים". * "התוספת המושלמת למי שמשחק בקמפיינים" (לפי EA) כרטיס מיוחד להחזר כספי מ-NVIDIA לקניית כרטיס מסך שלהם.
 

maglor

New member
אגב כך, למי שזה מעניין ה-ESRB

או Entertainment Software Review Board דירגו את המשחק כ-T, כלומר מתאים לבני נוער ומעלה, למי שמעניין לדעת פירוט והסבר לגבי דירוגי ה-ESRB באתר שלהם.
 

bigbird123

New member
בדיוק ראיתי את זה..

זה קצת גניבה לדעתי שאי אפשר להשתמש בדרקון (בתמונה בצד) אם אתה לא קונה את החבילת אספנים. אני גם לא חושב שהיא כל כך שווה חוץ מה-"The Making of The Battle for Middle-earth II"
 

Y. Welis

New member
נקוה לאיזה PATCH רשמי או פחות רשמי

ואגב זה, ראוי לציין את ההאקרים שעשו גם דברים באמת מועילים לכולם, כמו האפשרות להריץ את DOOM3 על 98' או להתקין את Age of Empires III על 2000.
 
למעלה