תמונה אחת 9 מושחתים היום בכנסת

תמונה אחת 9 מושחתים היום בכנסת

בקואליציה הכריזו על גיוס כללי כדי להבטיח כי ההצעה לא תעבור. בפתח הדיון דרש ח"ד אלדד לפסול את השתתפותו של בנו של ראש הממשלה, ח"כ עמרי שרון (ליכוד) - בגלל "ניגוד אינטרסים". יו"ר ועדת הכנסת, רוני בר-און, הטיח באלדד: "גם אצלך יש ניגוד אינטרסים משום שקראת למרי אזרחי". אלדד ניסה לשכנע את הנוכחים בצורך הקמת הוועדה. "הכוונה היא לא לחקור מפלגות, אלא לחקור את גילויי השחיתות ברשות המבצעת". לדבריו, התחושה הציבורית היא שישראל נהפכת למדינת עולם שלישי. הוא הוסיף כי ההתנגדות להקמת הוועדה היא פוליטית. נזכור ולא נשכח!!! את החשבון נעשה ביום הבחירות סופו של הדיון התקיימה הצבעה. תשעה ח"כים הצביעו נגד היוזמה: רוני בר-און (ליכוד) גדעון סער (ליכוד) עמרי שרון (ליכוד) דניאל בנלולו (ליכוד) מג'לי והבה (ליכוד) רוחמה אברהם (ליכוד) ענבל גבריאלי (ליכוד) איתן כבל (עבודה) אפרים סנה (עבודה) בעד ההצעה הצביעו שישה: אריה אלדד (האיחוד הלאומי) זהבה גלאון (מרצ-יחד) עזמי בשארה (בל"ד) שאול יהלום (מפד"ל) נסים דהן (ש"ס) מאיר פרוש (יהדות התורה) נמנעו בהצבעה שניים: מיכאל רצון (ליכוד) אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל)
 

jewjew1

New member
לא נשכח ולא נסלח

לא נשכח ולא נסלח לליכוד שהרס את המדינה בכל תחומי החיים: המוסר, הכלכלה, החברה, איכות הסביבה, התרבות והנצחת הכיבוש. לא נשכח ולא נסלח גם למפלגת העבודה על הבחירות המושחתות לבחירת יו"ר העבודה, ועל ההזדנבות אחרי הליכוד לטובת פירורי השררה.
 

דומ4

New member
אתה לא חושב שאתה קצת יותר מדי

מלדורמתי? מי שעשה את הטעות להעניק את קולו לאחת מהמפלגות האלה - ימין קיצוני סהרורי - אין לו אלא לבכות את בחירתו המוטעית.
 

jewjew1

New member
אני עצוב ומיואש

אני באמת ובתמים מאמין שהליכוד הרס הכל. לגבי מפלגת העבודה היא די איכזבה לאור ההתנהלות שלה למרות שיש כמה חברי כנסת שאני מעריך.
 
ישכחו ויסלחו

אל תדאג ביום הבחירות קבלני הקולות של המפלגות הגדולות שגוררים קשישים, עולים ושאר אנשים ללא דעות ברורות ומגובשות לקלפיות ידאגו להשארת הסטטוס קוו הקיים: המושחתים ייבחרו שוב לכנסת ואילו יעל דיין, אילן גילאון, תמר גוז'נסקי ובני בגין ישארו בחוץ. מה שזרענו זה מה שנאכל.
 

תמיר1991

New member
../images/Emo45.gif

מסכים ב- 100%. אגב, אהבתי את האירוניה שבהזכרת יעל דיין ובני בגין באותו המשפט
תמיר.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

בשביל התקינות הפוליטית ציינתי גם את בני בגין מאחר וחייבים לציין שלמרות היותו מהליכוד בסה"כ הוא שמר על צניעות ועל יושר וגם ידע ללכת הביתה כאשר נכשל פוליטית מה שאי אפשר לומר על המנהיגים היום. לכן פה אני מעוניין להדגיש שאין מה להשוות בינו לבין יעל דיין, אילן גילאון ותמר גוז'נסקי בנוגע לדאגה לזכויות האזרח.
 

Duder22

New member
שים לב טוב טוב מאיזו מפלגה 7

מתוך 9 מתנגדים להצעה!
 
למעלה