תוכניית כנס "עולמות 2012" עלתה לאוויר!

תוכניית כנס "עולמות 2012" עלתה לאוויר!

כנס "עולמות 2012" מזמין אתכם להצטרף למסע מרתק של יומיים על הגבול הדק שבין שפיות לשגעון - וגם הרחק מעבר לו. מהכובען המטורף, דרך שגעונו של דנתור ועד להתערערות המציאות במטריקס, המדע הבדיוני והפנטזיה מעולם לא לקחו את המציאות כמובן מאליו.

בואו אתנו לשבת על ספת הפסיכולוג ולהשתתף בשלל הרצאות, פאנלים והקרנות על השסע שבין דמיון למציאות, שגעון ושפיות. כי השנה "עולמות" מבטיח לכם שגעון של כנס.
בין השאר בתוכניה:

אלבטרוס: מופע אלתורים - האירוע שבו שום דבר לא מוכן מראש מלבד הקהל. קומיקאים יעלו על הבמה ויתחרו ביניהם במשחקי אלתור במטרה להצחיק אתכם כמה שיותר. בהנחיית ליאת שחר-קשתן.

101 דרכים לאבד את השפיות / גיא בוסקו ואחרים - השעשועון המרכזי של כנס עולמות. המשתתפים והקהל ינסו להפגין כמה שיותר ידע במגוון שאלות מעניינות, משעשעות ומקוריות על פנטזיה ומדע בדיוני, בהתאם לקטעים שיוצגו על ידי קבוצת שחקנים. שעשועון מטורף שבו כל אחד יכול לזכות בפרס הגדול - גם אתם.

אדומה: ציידת אנשי-זאב - פלישיה דיי חוזרת, והפעם בגרסה מצמררת של "כיפה אדומה". אחת מצאצאיותיה של כיפה אדומה מזמינה את ארוסה הביתה ומגלה לו שבני משפחתה עוסקי מזה דורות בציד אנשי-זאב. כאשר האהוב ננשך לרוע מזלו על ידי זאב, עליה להתייצב ולהגן עליו מפני משפחתה.

מהרו והזמינו כרטיסים! ככל שתזמינו מוקדם יותר תבטיחו את מקומכם באירועים. להזמנת כרטיסים ולצפייה בתוכניה היכנסו לאתר עולמות 2012.

ניפגש בעולמות!
http://www.olamot-con.org.il/2012

נ.ב:

צוות הכנס מורכב כולו ממתנדבים שזוכים לחוויה כיפית, תורמים לכנס ומקבלים כרטיסים חינם לאירועי הכנס.
אנחנו מזמינים אתכם לדף ההתנדבות באתר הכנס, לקרוא על התפקידים ולהירשם. מהרו, ההרשמה בעיצומה!

http://www.olamot-con.org.il/2012/volunteers
 

קרניjack

New member
אז, מה, מי בא?


 

Boojie

New member
טוב, מאחר שאני מעבירה שם סדנת כתיבה,

אין לי ברירה אלא להיות שם.
 

קרניjack

New member
קשה לא לזהות אותך

אני ובטח עוד איזה 2-3 חברות פורום ניהיה שם (באירוע לא רישמי
) אז נבוא להגיד שלום...
 
למעלה