תהלים לפרנסה והצלחה

Gandalf24

New member
תהלים לפרנסה והצלחה

האם אפשר לבקש את מה שצריך לקרוא לסגולת פרנסה והצלחה? תודה
 

Gandalf24

New member
תודה רבה ושאלה קטנה אחרונה

תודה רבה ושנזכה למצוות נשלח לי היום מחבר כי טוב לומר בכל יום פרשת המן. האומנם?
 
כן בהחלט, זה סגולה לפרנסה

אינני יודע עם אתה יהודי שומר מצוות או לא, אבל אם עדיין לא אז תדע לך שהסגולה והברכה הכי גדולה שיש זו השבת, שרק עליה נאמר: ש"היא מקור הברכה". ואתה יכול להמשיך לשאול כאוות נפשך עם יש לך עוד שאולות, בשביל זה אנחנו כאן!
 

Gandalf24

New member
קבליסט ותיק

אני מבית דתי בו האבא שלי הוא שמש בבית הכנסת. אומנם לי יש את דרכי למצוות. אני משתדל כל יום להניח תפילין ולקרוא תהלים אני לא מתגלח בסכין אלא במכונה בלבד שומר חלב בשר, לא נוגע באוכל לא כשר ימי שישי אצלנו קידוש ארוחת שישי והבדלה במוצש. אך עדיין לשמירת השבת קשה לי להתחבר וליישם, אך כל אחד ודרכו הוא, משתדל כיכולתי.
 
חזק וברוך על כל מה שאתה כן עושה, אשריך!

אבל אם אתה במחפש סגולה להצלחה שמירה וברכה באמת, אז אין כמו שמירת השבת כהלכתה- "כי היא מקור הברכה" !!! וגם שקולה כנגד כל המצוות! ועפ"י הקבלה כאשר אנו לא שומרים את השבת כהלכתה, אז אנחנו כמו כלי מלא חורים, שכל המצוות והסגולות שאנו עושים כגון תפלין כשרות תהלים וכו', רוב השפע הברכה והשמירה שלהם בורחים לנו מהחורים שבכלי והולכים לאיבוד, במקום להשפיע עלינו לטובה בכמות השלמה. בכל מקרה שיהיה בהצלחה!
 

Gandalf24

New member
יש משהו

יש בהחלט משהו במה שאתה אומר אך עדיין שמירת השבת לא באה מתוכי. כל דבר שאני עושה ומקיים, למרות הפצרות הסביבה ואבא שלי לקיים אני עושה אך ורק כשאני מרגיש לנכון, כי אין כמו לעשות מכל הנשמה והלב את המצווה מאשר לעשות רק כדי לצאת ידי חובה. מה גם, לעולם, אבל לעולם, לא אעבוד בשבת. למרות שאכן היו הצעות לעבודה בשבת, אני לא מסכים וגם לא אסכים . אין ברכה בכסף בעבודת שבת. המשך שבוע נפלא:)
 
שוב אשריך על אי העבודה בשבת למרות הנסיונות

רק שתדע ששמירת השבת לא תבוא אף פעם בהתחלה מאיתנו, כי מאחר שהיא שקולה לכל המצוות ומקור הברכה, הס"מ וחילו וייצר הרע שבתוכנו אף פעם לא מאפשרים לנו להרגיש שזה בא מאיתנו, ולכן בהתחלה צריך תמיד להתחיל גם מסיבות חיצוניות לנו, כגון השכר הגדול שיש לנו משמירת השבת, או ההגנה השמירה והברכה שנקבל, שנאמר: "לעולם יעסוק אדם בתורה ובמצות ואף על פי שלא לשמה, שמתוך שלא לשמה בא לשמה". בהצלחה!
 
למעלה