שרשור תמונות, הודעות, וילדים חדשים

jusmin88

New member
היי לכולם ... אני חולה על תיקים !!

אבל כיוון שהסדרה נגמרה אני כבר לא מסתכלת יותר...קודם כל כל הכבוד על היוזמה ואני מאוד מקווה שהפורום יהיה כאן לנצח :))
 

zunga

New member
יש פרק נדמה לי בעונה הרביעית

שנקרא kill swith או משהו כזה , הפרק מדבר על בינה מלאכותית ויכולת של אדם להכנס לתוך המחשב ולהפוך לדמות מחשבית (מילה מצחיקה) יש שם את מולדר חולם , הוא בהזייה והחלום שלו עשוי כל כך טוב. ואת סקאלי חוקרת יחד עם עוד בחורה והחיבור בינהם עשוי כל כך טוב. בקיצור פרק מומלץ ופנטסטי.
 

zunga

New member
מה דיויד חושב על ג'יליאן

הודעה אחרונה להיום ....
 

zunga

New member
../images/Emo101.gifאדם. כולם רדומים כאן?

דרך אגב למה האקס פייל לא נמצא בקטגוריה של מדע בדיוני. יותר מתאים לטעמי... תתעוררו
files
 

zunga

New member
עוד תמונה מהעונה התשיעית

אבל אין שום ספויילר בה.
 

1Shir

New member
סקאלי עם שיער ארוך, איזה יופי.

גם מולדר עם תספורת יפה. למה בכל פעם כשמתחילה עונה בסדרות הכול נראה שונה ויותר יפה בהתחלה?...
 

DarlingAdam

New member
לא רדום,

אבל בגלל החג, לי, ואני משער שלעוד אנשים, היה פחות זמן על המחשב :) בקשר לקטגוריה - לא שמתי לב, באיזו קטגוריה אנחנו נמצאים? ותודה על ההשקעה שהשקעת בזמן שכל שאר הפורום ישב אצל ההורים ואכל ארוחות חג ;)
 

zunga

New member
בשמחה ../images/Emo9.gif

אנחנו נמצאים בקטגוריית טלויזיה נראה לי יותר מתאים לקטגורית מדע בדיוני... אולי תעשה סקר בנושא???
 

DarlingAdam

New member
לא, זה בסדר לדעתי.

זו תכנית טלוויזיה, אנחנו נמצאים בטלוויזיה, שם יחפשו אותנו :) נראה לי בסדר. :)
 

zunga

New member
I love her and I think she loves me

זה מה שיש לו להגיע על גי'ליאן. חמודים
He says, "It is not like we do not get on. We are somehow joined, at some significant level, for ever, for as long as we are alive, not just in the public's mind but our own. "To have worked so long together at that intensity, to have gone through so many huge changes in our personal, professional and public lives, means that we have a very deep bond. "We have never had a friendship of like minds, but we are soulmates in some senses. "I love her and I think she loves me, but we do not have a huge interest in each other as people outside of this work connection."
 

Ellurian

New member
The guy is just beautiful.

הבחור הזה יפיפה, אבל שמעתי שהוא כזה קוטר, מניאק ומפונק, ובנוסף לכל עוד שמעתי שאנשים מחוץ לסט העידו כי השניים ממש תיעבו את זה, וכל דיבורי החברות האילו הם רק דיפלומטיה ויחסי ציבור :) נכון?
 

zunga

New member
גם אני שמעתי ככה

אבל הכתבה הזאת היא אחרונה ביותר ודי עדכנית וקבילה. כך שאני מאמינה שיש בינהם אהבה (לא מינית) ובהחלט אפשר לראות את זה בסידרה. איזה כימיה היתה בין סקאלי למולדר. אחת המדהימות בטלויזיה. מסכימה איתך הבחור יפהפה להדהים, חתיך הורס ומושך בצורה בלתי מוסברת אבל באמת גם מפונק ונודניק. ג'יליאן לעומת זאת יש לה זוויות בצילומים שהיא פשוט מדהימה ויש צילומים שהיא נראית כמו פרה. אני מניחה שהיא יפה. אנשים שראו אותה במציאות אומרים שהיא יותר יפה מאחורי המצלמה. לי היא נראית מענינית ביותר.
 

orityemini

New member
לא נראה לי שיש לדיויד אינטרס ....

להפעיל יחסי ציבור עכשיו.מה יצא לו מזה? הרי נגמרה הסידרה, נכון שיצלמו סרט מתישהו אבל הוא לא מחויב לשום דבר והעובדה שהוא אמר דברים חיובים על ג'יליאן (בדרכו שלו אני מניחה...:) סביר להניח שהוא אכן התכוון לזה. למה שיפעיל מניפולציות דווקא עכשיו? אני לא חושבת שהם שונאים אחד את השני אחרת הם לא היו שורדים כל כך הרבה זמן, מצד אחד הם לא החברים הכי טובים, כי הם פשוט שני בני אדם שונים מאוד. ג'יליאן גם לפני כמה חודשים אמרה עליו בתוכנית רדיו שהיא מעריכה אותו מאוד, ושהוא בן אדם טוב. ודיויד אכן חתיך, ג'יליאן אכן יפהפיה, אבל זה כל כך נכון שהיא בן אדם של זויות...רואים את זה יפה בפרק האחרון. במציאות היא אכן יפהפיה, יש לה עיניים מדהימות, אפילו הייתי אומרת שהיא לא פוטוגנית במיוחד וחבל.
 
למעלה