שרשור פתיחה- כראמל 3

YossihNew

Well-known member
מה יהיה ? - סדרת הטלוויזיה ע"פי סדרת הספרים המצליחה מאת מאירה ברנע גולדברג חוזרת לעונה שלישית ומלאה בהפתעות! בעונה הקודמת, גברת בלום ענדה את טבעת השכחה ונשכחה לחלוטין מליבם של כולם, ונראה שהכול חזר לסדרו. אבל לא! ביאטריס, שהגיעה אל הטירה במסווה תמים, היא בעצם מרגלת לפרופסור מסתורי שידוע כפרופסור דביל... אה... דה ויל. מה הוא רוצה? ואיך גול וויש יגרמו לתוכנית הזדונית שלו להתקדם? בנוסף, ספ הציע נישואין למילה, ומעניין איך החתונה הזאת תתרחש. וכמובן- כאילו אל-אל והלנה לא סבלו מספיק בעונה הקודמת, העונה מגיע אליהם תלמיד חדש ופלרטטן (מדי), כוכב גדול בשם מקסימיליאן דומינגו. איך כל הדמויות קשורות למזימה?

מי יהיה? יונתן בר אור , עומרי לקס, מאי קורץ, ליר עיסא, ליאן בן ישי, אפרת בוימולד, לירית בלבן, יובל סגל, אודי גוטשלק, הילה הרוש, ענת מגן שבו, עמית יגור, נבו קמינקא, יואב דונט, דריה רוזן.

מי מצטרף? מולי שולמן, בר ברימר, עידו קולטון, ניר רון וכנראה עוד כמה.

דעת הצופה לפני הצפייה: לראשונה בהיסטוריה, כראמל עולה ואין סופת גשמים! כנראה כוחות הסופה של ליר עיסא נגמרו סופית, ועכשיו הזמן לראות אם הפרופסור יצליח במזימתו הזדונית ומה גברת בלום תעשה פה?​
 

YossihNew

Well-known member
פרק 42- המעבדה: |שיקוי|

אז מי הפרופסור במעבדה?

איזה חדר יש לג'יין?

מה מפריע לאחים?

ומי... מי זאת שאמרה "מה זה השטויות האלה"?

 

YossihNew

Well-known member
צחמוני?! אה... כלומר... הבנתם. תראו מה זה. הוא מדבר כמו פרופסור. ליטרלי כמו פרופסור הכי קומי. מעניין מה ביאטריס מרוויחה מזה. ואיזה כיף שלי יש תמונה עם מולי. לרועי אין תמונה עם לירית אפילו.

ג'יין, אתם שוב ממחיזים? כן. ברור. נבו התבגר מאז העונה הקודמת. גם אני! אתמול! לא הרגשתי שחלפו שלוש שעות! שבע אפילו! אתה המפלצת, מה? אני לא יכול לראות את ויש ולא לדמיין את ליאון. נכון? גם אתם? היא כבר מזמן לא בטי, שינו לה את השם. רגע... מי שינתה לה את השם? ויש כבר לא ילדותי כמו פעם. זה פחות עובד לי... ליאן לעומת זאת החליקה ישירות לג'יין. בבקשה, ג'יין.

תיק תיק תיק, תיק תיק תיק, תיק. תיקתקת לו את המוח כבר. סיפור על חתול? כראמל, זה לא מסחרי. לא מסחרי כמו להקה בשם השועלים... בסדר, מי יכתוב סיפור על כראמל? ג'יין ורובי חזרו לעצמם אחרי מה הבעיה. מסתורי, מסתורי. כראמל, אמרנו, סיפור על חתול לא עובד!

ליר נשאר עם המבט המטומטם עד עכשיו. אז היא אמרה לך... והוא אמר לה... ברברה התחתנה בינתיים, עזוב אותה. יובל כמובן נשאר אותו הדבר. תמיד אותו הדבר. לילך זה דווקא... לא, לא, זה הצבע של ההוא עם הטורט. אני מעדיף את ההיא שחוזרת על כל משפט פעמיים. כל משפט פעמיים. ניתקה? למד את זה מגרי. בחייאת, גול, כמה זמן אפשר להקשיב לקול של ברברה? זאת ברברה, למען השם. רגע... היא תמשיך גם העונה?!

כן, זה נראה קצת מוכר. הייתה כאן איזה כתבה לחדשות. אופס. אני חושב ש... בזה הרגע יצאה רוח. אבל אין רוחות! יש רוחות מזרחיות, רוחות מערביות... אולי אפילו רוחות בשם ברברה, זה קיים. אני לא יודע. אני כל כך לא יודע עד שביטלתי הצגה איתה למען הצגה עם גרושקה. בזה הרגע ביטלתי.

מסכנה הלנה. בלי אימא...

רואים? זה חזק ממנה. מאי רזתה קצת. היא עדיין יפהפייה. והיא עשתה לי לייק ושמה אותי בסטורי שלה כי אמרתי שהיא שחקנית נהדרת. המנהלת. הו. מי זאת? אוקיי, עיתון.

ויש שם עניבה? מוזר. מוזר מאוד. קרן יער?! מה את עושה פה?! זאת יעל ריטבלט. תגידו, טד מתבגר כל עונה בקצב מואץ? כבר לא מזהים אותו. אתה לא יכול להעיר לעוזרת ההפקה, ויש. כן, הוא אמר. בשמחה, המורה. את לכי... להיות קרן יער. או להפיק שוב את קופה ראשית? מה הולך?

אני חושב שספ מדביק את מילה בלחץ. הרעשים שהוא משמיע נשמעים כמו לפני בכי. מה? כי זה צהוב? כי זה לא נהוג? ומה הרוח הזאת?! אפרת קצת הזדקנה, אני חושב. מופיעים לה כמה קמטים.

אתם יודעים שפעם המורה אמרה לי להעביר שיעור כשהייתי בגילו של ויש? נהניתי מהחומר. סטיבי? איפה ג'וני שנשתיק אותו? הבנת, ג'יין. אבל גברת המורה, מה עם אלון? את חברה שלו לשעבר. היי, גלי. המנהלת, כלומר. כזאת מגניבה. שחקנית טובה.

תיזהרו מהשתקנים, חבר'ה. וביאטריס יודעת לשתוק. מה זה? היא לא נשואה? טוב, היא עברה מאחד לשני... המון הילה. גול, די, לא צריך לדבר כל כך הרבה. בעצם, דבר, שהיא תהיה בשקט. כן, ברברה יושבת לידו. תשמע, העיקר שברברה תהיה רחוקה ממני.

תדעו לכם שבמציאות אודי מביים את יובל מה זה נפלא. מה הבעיה? באים, אוכלים קצת שניצל... לא? אולי תפנה לקונדיטורים מקצועיים. ושיהיה סימטרי, אתה יודע. מה קרה? רוח רפאים? אולי זה... זאת זאזא גיבורי! לא, צ'אנג הבין.

אה, היא הסכימה. היא לארג'ית, המנהלת. אה. אז אני מבין שעניין ה"יש לי חברה ואני נשאר איתה" החזיק מעמד בדיוק רבע שעה. אבל זאת דמות ריאלית. מאוד. אני מסכים עם אל אל, כמה פעמים מאבדים את האוצר הזה? אפילו יונתן מצא. ואני מזכיר לכם שלקח לו מלא זמן להבין מי זאת ליבי עומר. אבל לך יש שיער! אבל כן, יש לו פנים יפים. ביאטריס... מסוכנת. מאוד. ולמה מקסימיליאן?

פליקס! מה קרה?! ולמה כולם מאשימים את כראמל בלי סיבה?

ולמה כולם מתחזים לשרתים? איזה מין תחום פרוץ זה שכולם מתחזים לשרתים?! היא רוצה להפריד ביניהם, כאילו? טוב, ראינו כבר שהיא ניסתה להיכנס לטירה.

מסכן פליקס. אבל הוא בטוח שהספר עשה לו את האיה? לאודיל היה אמור להיות כלב. קוצץ.

אל תאמינו לה. ביאטריס שולטת בגוף שלה, כל הגוף. כמו אבא שלה. היא הייתה יותר נחמדה בעונה שעברה. מבחינת פרצוף. בסדר, מה, מקסימיליאן... בחור נאה.

הוא אוכל רק פסטה עם מלח. זה בטח ממש קשה. צ'אנג יגיע לבשל? רגע, לא אתה רץ למועצה? מה הולך פה? טד החדש, מספיק. לא, בעצם הוא עדיין קצת דומה לעצמו. זה כבר לא ריאלי שהוא ישחק דמות כזאת. הו.​
 

YossihNew

Well-known member
רשימת שחקנים מלאה:

יונתן בר אור- רובי ג'רום

עומרי לקס- אל-אל ג'רום

ליר עיסא- גול ג'רום

מאי קורץ- הלנה בלום

אפרת בוימולד- מילה

לירית בלבן- גברת מימי בלום

יובל סגל- ספ

אודי גוטשלק- ג'ון/צ'אנג

ליאן בן ישי- ג'יין

נבו קמינקא- ויש

דריה רוזן- ביאטריס

יואב דונט- פרנקו המחוצף

מולי שולמן- פרופסור דה ויל

ניר רון- העוזר

עידו קולטון- שמשחק את כראמל בהצגה.

הילה הרוש- ברברה

עמית יגור- אודיל

ענת שבו מגן- ססיליה טולין

בר ברימר- מקסימיליאן דומינגו

מיכל קורמן- בטי

ורד אבידן- סופי

יונתן אבינועם- פליקס

אדם קינן- טד

מתן טאו-איתן- ג'וני

דאלי שכנאי

יובל כהן- קונפוציוס

עדי גילת- המנהלת

ימית רובין

רועי שגב- פרוטקציות! סתם, אלכסנדר, אבא של ויש.

גיא רובין

יעל גבע- המורה. קרן יער.

עולמי סיני

אמיר קריאף

אורי קלימוביסקי

אליה רוזן

מתן בן ברק- הוא בכלל צלם.

אורן נבות- הוא לא עורך?

שיר בדש

ברוך ברק
 

Roei152

Well-known member
מנהל
טוב לא חשבתי שהתגעגעתי אבל כן התגעגעתי לקסם של כראמל...
איך מזה שג'יין פתחה בקבוק קרו כל הדברים המשונים.. לא הבנתי אם זה קשור לבלום, או שזה משהו אחר..
 

YossihNew

Well-known member
טוב לא חשבתי שהתגעגעתי אבל כן התגעגעתי לקסם של כראמל...
איך מזה שג'יין פתחה בקבוק קרו כל הדברים המשונים.. לא הבנתי אם זה קשור לבלום, או שזה משהו אחר..
זאת רוח רפאים רועי.
 
למעלה