שנת הסיכומים- תיכון השיר שלנו!

YossihNew

Well-known member
|אקדמאי| |תו|

שנת הסיכומים חזרה אחרי שמונה ימים והפעם אנחנו בסדרת בת! שלצערי לא כל כך הצליחה אבל היה בה פוטנציאל. אני מדבר על...

1629086941328.png
 

YossihNew

Well-known member
תיכון השיר שלנו! סדרתם של רונית ויס ברקוביץ' וטמירה ירדני, על בסיס הרעיון של אורי גרוס, היוצר המקורי של השיר שלנו.

תקופת השידור: 3 במאי, 2009- 16 באוגוסט, 2010 (שנה ושלושה חודשים)

שודרה: בערוץ Yes stars ישראלי, ב-YES (מתחרה בולטת- חצויה)

פתיח: שיר של הזמר הלא מוכר ההוא שמתפרנס מכתיבת שירים לסדרות. כמה כבר היו לו? ארבע?


עובדות מעניינות: הרעיון של הסדרה הוצע בידי אורי גרוס כהמשך של השיר שלנו. ואכן כמה מהדמויות שם הופיעו בסוף.

עונה ראשונה (50 פרקים בין ה-3 במאי ל-13 ביולי, 2009):

בתיכון עירוני כ"א, תיכון עירוני כושל מאוד, שולטת כנופית התלמידים של אסי דמתי חסר הגבולות. בתחילת הסדרה אסי הורס את בית הספר בצורה די בלתי הפיכה, מה שגורם להתקף לב למנהל. וכל זה ביום שבו נועה שטרן, נערה גותית מניו יורק, באה לתיכון. אסי מפקיד בידיה קלטת עם ההקלטה של הוונדליזם שלו כדי שהוא לא יתפס.

באותו הזמן ירדנה טמיר, מנהלת האקדמיה בשיר שלנו, מבואסת מסגירת האקדמיה, עד ששרת החינוך מציעה לה לנהל את התיכון ולהפוך אותו לתיכון לאומנויות. זה אמנם יושב טוב אצל גילי, החברה של אסי, שרוצה להיות סטארית, אבל הרבה פחות אצל נבחרת הכדורסל בהנהגת אסי וגלבוע, היריבים המושבעים, ובאימונו של גיא, וגם אצל הסגנית זיוה, שרוצה להפוך למנהלת בעצמה. נועה, לאחר המון חששות, מחליטה להיבחן גם היא בשירה.

אז מוחלט על מופע סיום, ואת ההכנות למופע מנהל לא אחר מאשר דרור קלצ'ניקוב, במאי מתוסכל והאקס של מיקה, המורה לריקוד. החזרות למופע גורמות להמון מתיחויות: נועה גונבת מגילי את כל תשומת הלב, דקלה התלמידה השמנה והדחויה נדחית בידי גלבוע, ועידו הרוחני דווקא כן מאוהב בה.

לצערו של אסי המתח בינו ובין נועה מגיע לשיא והם מתנשקים, אז הוא עוזב את גילי עבורה. דרור מלהק אותם לתפקיד חשוב במופע, אבל גילי וגלבוע, שבעצמו מאוהב בנועה, נחושים לגנוב להם את ההצגה.

מכיוון שזיוה לא מתה על השינוי באופי בית הספר, דרור מפתה אותה כדי שהיא תהפוך לתומכת של ההצגה. בנוסף דקלה מורדת בגילי סופסוף ומשתלטת על תחנת הרדיו כשהיא הופכת לבת הזוג של עידו. וגילי וגלבוע מתכננים שספיר, האקסית של גלבוע, תפתה את אסי וכך תגרום לפרידה בינו ובין נועה.

לאחר שכישוריו בכדורסל מידרדרים בגלל המופע, אסי עוזב את הנבחרת וגם את המופע, במחאה יחד עם נועה נגד הבמאי. ונחשף שגילי בהריון בגלל ששכבה עם אסי בתחילת העונה. לבסוף המופע מתאחד שוב. גילי מצליחה להשיג את הקלטת המפלילה של אסי ומעבירה לזיוה.

לגלבוע יש בעיות בבית ובנוסף לצרות שלו עם אבא שלו שיוצא עם מיקה, הוא גם מנסה להתחיל עם דקלה לצערו של עידו. יונתן, החבר של נועה מניו יורק, בא לבקר וחושף שהוא גיי.

בסוף הסדרה, המופע עולה, ולמרות שאסי צריך להישפט על מעשיו הוא שר עם נועה דואט. שרת החינוך מכריזה שבית הספר יהפוך לבית ספר לאומנויות.

עונה שנייה (50 פרקים בין ה-6 ביוני ל-16 באוגוסט, 2010):

עוד שנה מתחילה בתיכון, הפעם כתיכון לאומנויות. אסי מושם במאסר על תנאי אחרי מה שקרה, זיוה פוטרה, ויש לנו מורים חדשים: סער החונך החברתי ודבורה, המורה לדרמה שלמדה בעבר עם ירדנה. עידו חוזר מהודו די רוחני ויונתן כועס שגלבוע לא מחזיר לו רגשות. וגיא, המורה לכדורסל, מתפטר אחרי שכולם שוכחים מנבחרת הכדורסל ומתחיל רומן עם מיקה.

סונג לי, תלמידה חדשה שהיא בת לעובדים זרים, מגיעה לבית הספר והיא וגלבוע מתחילים זוגיות. ואבא של אסי, שהיה בכלא ואלים, מופיע פתאום שוב בחיי בנו. ספיר, שקשה לה למצוא את מקומה בבית הספר, גונבת לדקלה את השירים כדי להצליח בשיעור.

יונתן מחליט לעזור לגילי ולכתוב לה שיר בתשלום. השיר והקליפ משום מה מצליחים והופכים את גילי לכוכבת. המתח בין נועה וסער מתחזק והם מתנשקים לבסוף. אבא של גלבוע נעצר ונאלץ להיכנס עם גלבוע לתכנית להגנת עדים כך שגלבוע נעלם מחיינו לצערנו. או שלא.

לאחר שהשמועה על סער ונועה מתפשטת אסי זורק אותה. זה בדיוק החומר שדבורה מחפשת למחזה שהיא מעלה בסוף השנה. בינתיים סונג לי ויניב החנון מתקרבים ואסי מחליט לגרום לנועה לקנא כשיהיה עם גילי שוב.

לבסוף אבא של אסי מגיע אליו עם אקדח ומבקש ממנו להסתיר אותו. יניב נהיה עשיר אחרי שזכה באוטו ומכר אותו, מה שגורם להתרחקות מסונג לי, שמוצאת נחמה אצל משי- תלמיד חדש בבית הספר שהוא רקדן אבל ממש לא גיי.

לבסוף אסי נעצר על האקדח אבל מצליח להאשים את אבא שלו במשטרה. ספיר וגילי הופכות לבנות הזוג של יניב העשיר שזונח את סונג לי. וגלבוע חוזר לבסוף לקראת המופע הגדול! סער מחליט לעזוב לאחר המופע כי המצב בינו ובין נועה בלתי נסבל.

בסוף הסדרה, יניב משקיע השקעה לא נכונה ומפסיד את הכסף, סונג לי צריכה לבחור בין גלבוע למשי, ואסי ונועה מחליטים להיפרד. נועה רצה לסער ושואלת אותו אם יסכים שיהיו ביחד.

אבל לצערנו, כנראה שזה לא הספיק. הסדרה לא יצרה באזז מטורף, נחשבת להמשך נחות של השיר שלנו (לעומת תנוחי למשל) ולא הכי הצליחה. למרות שחלק מהשחקנים כן יהיו זכורים בגלל זה. ותמר שם אור שרה שיר מצוין, אתם צריכים להכיר אותו!



בעוד שבוע, תבוא מתנת יום ההולדת האמיתית שלי לפורום. כי הסדרה הבאה? היא הסדרה הראשונה שלנו...​
 
למעלה