שנת הסיכומים- פלאשבק!

YossihNew

Well-known member
|גיטרה|

שנת הסיכומים שוב חוזרת. הפעם אנחנו עוסקים בסדרה שהייתה מהראשונות של אותם יוצרים, שבהתחלה התלהבנו ממנה ואז הבנו שיש לה קצת בעיות. והכי חשוב- סדרה שבפרק הראשון אמרו לנו שכולם מתים בסוף. אתם יודעים לאן אני רץ…

1624005194526.png
 

YossihNew

Well-known member
פלאשבק! אורן יעקבי ושחר סגל יוצרים סדרה, ועם אביעד קיסוס. ערוץ הילדים צריך תחליף לגאליס, והוחלט ללכת על סדרה מציאותית יותר. אולי מציאותית מדי… אבל היי, סדרה שלפחות קצת סחבה אותנו ונורא נהנינו ממנה בתקופה שהיא שודרה.

תקופת השידור: בין ה-20 בנובמבר, 2016 ל-18 ביוני, 2017 (שבעה חודשים).

שודרה: ב-HOT, בערוץ הילדים (מתחרות- כדברא, שכונה, ראש גדול, או בוי).

פתיח: היי, אני לפעמים עוד שר אותו!


עובדות מעניינות: סדרת הנוער הראשונה שהציגה גיי. אביב פנקס החליפה את משי קליינשטיין בתפקיד הראשי.

עונה ראשונה (24 פרקים בין ה-20 בנובמבר ל-27 בדצמבר, 2016):

אז אנחנו מתחילים את הסדרה בהצהרה של דריה על המצב של הדמויות בסוף הסדרה. ותאונת דרכים. מה? רגע, בואו נחווה פלאשבק ונחזור אחורה.

אז אנחנו מדברים על תיכון "קציר" לאומנויות, בניהול ה… אה… נחמד, של נחום… ועל תלמידיו שעולים לכיתה י'. בין התלמידים נמצאת שלישיית הטופ טן, ניר בר גפן הנגנית והאמנית, דריה ריבק המצחיקה ואביב רוזינגר הרגיש. ומולם עומדת שלישיית הבנות המפורסמת: ליהי סלע האהיבה (בתה של הכוכבת שלי סלע!), והחברות הטובות שמש ראובני ואור קרן. ומולם שלישיית נבחרת הכדורגל: בן "בנרו" רוזן, מולי ביינסיין ודידי אביטל, תלמיד חדש שהגיע משום מקום.

הדמויות עוברות המון במהלך הסדרה. ניר מגלה שעליה לעבור עם אבא שלה לגור עם אימא בקונגו. כמובן שהיא לא מסכימה, ולכן רוצה להשיג מלגה ללימודי מוזיקה באקדמיה כדי להישאר שם. דידי, שהיה קורבן לבריונות, מנסה לעזור לה. למרות זאת הוא משתדל להסתיר ממנה את כל הסוד שלו.

גם ליהי מנסה להצליח למרות אימא שלה, וקצת לא מבינה שבנרו מנסה להתחיל איתה, עד שבסוף הם הופכים לזוג. לצערה יש בעיה רצינית כי בנרו די גרוע בלימודים ואמור לעוף מבית הספר בקרוב.

אביב עובר עלילה מאוד מרתקת, שכן הוא לאט לאט מגלה שהוא... גיי. והוא נאלץ לצאת מהארון ולהודות באהבה שלו לבחור בשם ג'סי, ולהתמודד עם הומופוביה.

דריה מתאהבת בבחור בשם יחזקאל... אה, מוח... קפטן קבוצת הכדורגל ושמיניסט, שמתנהג בבריונות. לבסוף היא מסרבת להמשיך לעזור לו לצאת מהתסבוכות שלו.

שמש ומולי מתאהבים ממש, מה שיוצר בעיה רצינית כשאור מרגישה בצד. הם מחליטים להמציא לה מחזר באינטרנט, אבל כשהם מגלים שאור מאומצת, אור נפגעת מהם.

בסוף העונה, ניר צריכה לעזוב לקונגו כי ליהי הרסה את הבחינות לאקדמיה כדי להתקבל ל"בית ספר לכוכבים". וגם מבחן בגרות מודלף מסתובב איפשהו בין כולם.

עונה שנייה (23 פרקים בין ה-7 במאי ל-18 ביוני, 2017):

ניר מצליחה לסדר שהיא תחזור לארץ ולמרות שהיא נכשלת באקדמיה, עוברת לגור אצל דריה. היא מנסה להצליח כזמרת. זה משתלב באופן נהדר עם ליהי שמנסה להצליח ב"בית ספר לכוכבים". לצערה דידי עבר לזוגיות עם כתבת עיתון בית הספר דנית הלוי (שהיא מהממת). דידי, ליהי וניר מתחרים בתכנית.

בנרו נפלט לאט מבית הספר וכועס על ליהי שהורסת לו דברים. דריה חוזרת למוח. שמש ואור משלימות ושמש עוזרת לאור להשלים עם המשפחה הביולוגית שלה.

מולי ושמש נפרדים כי שמש רוצה להיות מתנדבת במד"א (נו באמת, מי יקבל אותה? אלא אם אבא שלה מנהל תחנה ולא ידעתי).

וגם יש איזו עלילה עם המבחן ושוטר סמוי…

בכל אופן, בסוף הסדרה אביב וג'סי מתאחדים, אור כועסת על שמש כי מסיבת ההפתעה שלה שהיא תכננה לעצמה נהרסה, ומוח מסיע את ניר, דידי, בנרו, ליהי ומולי במכונית… והם עוברים תאונה.

פלאשבק הייתה… סדרה קצת מוזרה. לא הבנתי את העניין שם. נכון, היא התקדמה מאוד ביחס שלה לגייז, ושתי הכוכבות הראשיות היו חשובות מאוד! אבל בסוף העלילות שלה… לא היו כאלו טובות. והיי, אורן ושחר לא ממש התקדמו מאז. עובדה שאני לא זוכר המון עלילות.

אבל השירים, השירים היו טובים… עדיין יש לי איזה מקום חם בלב עבורה. והקטעים באפליקציית ה"פלאשבקים", זה היה מצחיק. צריך ליצור עוד פעם פלאפונים לכוכבי סדרות, נשבע שזה היה טוב.

בעוד שמונה ימים, אנחנו חוזרים למגה-סדרה. מה קורה כשכל הביצ'יות מתאחדות?​
 
נערך לאחרונה ב:

שיר m

Well-known member
היתה סדרה טובה. היו דמויות מעניינות ועלילות שונות מהרגיל. וגילינו את יעל אלקנה!
 

YossihNew

Well-known member
אגב יעל.

סיפור מצחיק:

אני צפיתי במותק בול באמצע.

לפני שבוע צפיתי במנייאכ, והייתי כזה: "אה! זאת שמשחקת את טניה זאת נטליה ממותק בול באמצע! אנה דוברוביצקי!".

ורק כשעשיתי את הסיכום פתאום נזכרתי שהיא הייתה לינה, אימא של דריה... שכחתי מזה לגמרי במותק.
 

YossihNew

Well-known member
לצערי, אגב, אני אפילו לא זוכר את העלילות כל כך טוב.

כלומר, בערך, אבל זה היה לא ממוקד. והיה שם פוטנציאל וחבל.
 
למעלה