שנת הסיכומים- להתבגר

YossihNew

Well-known member
|סקס| |omg|

שנת הסיכומים חזרה אחרי יום. והפעם, סדרה שאני הכנסתי לכאן רק בשביל שנוכל לשמח את שיר. סדרה שמבוססת על ספרים, והייתה- מכל המקומות- בערוץ 10...

1638688239096.png

להתבגר! הסדרה שמבוססת על ספריה של גלילה רון פדר, שמתארת את הבעיות האמיתיות של הנוער, וממש הקסימה אותנו.

תקופת השידור: 2 במאי- 5 בדצמבר, 2015 (שבעה חודשים)

שודרה: בערוץ 10

פתיח: פתיח המצלמות הפשוט.



עובדות מעניינות: מבוסס על סדרת הספרים של גלילה רון פדר. בנוסף, הייתה שם נשיקת הגייז הראשונה בסדרות נוער.

אז אורן פרץ, מורה של חוג קולנוע (שדומה לשחקן ההוא, מולי שולמן) מצליח ללהק תלמידים לתכנית ריאליטי. הם צריכים לקבל מצלמת וידאו ולצלם יומן שיתעד את חייהם.

את המצלמות מקבלים אביתר שנלר- קצת חנון שחברו הטוב התאבד ומזייף חתימה מאימא שלו כדי להתקבל, נעמה נאור- בחורה בעלת הפרעות אכילה, נופר בביוף- מלכת הכיתה היפה והחברה של נעמה, ודין אלימלך- האקס של נופר והראפר. מי שלא אוהב את זה הוא אבנר רימון, החנון של הכיתה שלא התקבל לתכנית ולכן רוצה לנקום במורה.

תוך כדי לעתים אנחנו מציצים לפגישות של איילה, מחנכת הכיתה, עם ההורים של התלמידים שלה, מה שקצת נותן לנו רקע על הילדים.

גם עוד ילדים- יעל אבן טוב הרכלנית של הכיתה, תומר ברזילי החבר של דין, גל שרביט החברה שלו, ומאיה יניב, שחקנית הכדורגל שהיא החברה הטובה של אביתר- כועסים על זה שלא קיבלו את המצלמות. הכול מתחיל כשנעמה מקבלת הצעת חברון מ"הבריון" המסתורי בפייסבוק.

דין מזמין את אביתר לצאת לדאבל דייט עם נופר ונעמה, אבל אביתר לא מבין שנעמה רוצה להתחיל איתו אלא חושב שהוא יכול להתחיל עם נופר. בנוסף יש רכילות פוגענית על מאיה, שהיא לסבית, ודין מנסה לעזור לה. בנוסף, דין פוגש את הבן הגיי של איילה, מאור, והם מתחילים להתחבר. להתחבר מאוד.

הדאבל דייט של אביתר, נעמה, נופר ודין יוצא לדרך, וכמובן שהוא מתפוצץ ברגע שמסתבר שנעמה היא זאת שרוצה את אביתר, לא נופר. ואיילה לא ממש מקבלת את היציאה של מאור מהארון. בסופו של דבר מה שיוצא מזה הוא שנופר יוצאת עם אביתר כנקמה. מצד שני גל מתחברת עם נעמה.

אבנר מעורר מהומות בחיים של כולם- גורם לוויכוחים בין נעמה ונופר וגם מצליח לגרום לבת של אורן שהוא נטש ליצור איתו קשר. דין מחזיר את המצלמה כי נמאס לו מהירידות של אורן והמצלמה עוברת… לא לאבנר, לתומר. וגל זורקת אותו בתקווה שהיא תהיה עם דין. בנוסף סבתא של נופר מבינה שמישהו מצלם בבית הקפה.

איילה מתחילה רומן עם שאול, אבא של נופר. נעמה מחליטה לצאת עם הבריון מהפייסבוק- שזה בעצם אדי, החבר של אבנר שעושה עבורו דברים בתחפושות שונות ומשונות, אבל שמעמיד פני מגמגם. בנוסף נעמה מנסה לעזור לתומר להתחיל עם נופר, מה שלא מתממש אבל מצית התקרבות ביניהם.

איילה ומאור ממשיכים לריב בנוגע לזהות המינית שלו. אורן מופתע לגלות שאבנר החליף לו את הקבצים של המצלמות בצילומים מבית הקפה של אבא של אבנר, וכתוצאה מכך אבא של אבנר וסבתא של נופר מבינים שמישהו מתערב בתכנית תכנית. אביתר לא מת על דין והתחושה שנופר רוצה לחזור אליו והוא מתעמת איתו בכל הזדמנות, וגם מתחיל להתמכר לאלכוהול ומתעלף בגלל זה. ומתחילים להפיץ על מאיה שמועה שהיא תעבור ניתוח לשינוי מין.

אביתר נפרד מנופר בגלל שהוא מרגיש שהיא יוצאת עם בחור בשם נדב, חבר של אבנר שסידר לה אותו. בנוסף גל מנסה לסייע לנעמה בהפרעות האכילה שלה, אבל חוטפת התקף הקאה נוראי אחרי שדין מגלה, דרך אבנר, שהיא זאת שהפיצה את השמועה על מאיה. איילה מגלה שמישהו שולח בשמה מיילים לחברת הסטארט אפ שהיא פעם עבדה בה וחושדת בהאקר המסתורי של בית הספר.

הערוץ לא מרוצה מהחומרים של אורן והוא פשוט מחליט לבטל הכול. אבל למזלו החבורה מתחילה לצלם קטעים מרגשים יותר בגלל הסיפורים שלהם והסדרה מתקדמת. בנוסף נופר מגלה שנדב דומה לה מאוד, אבל היא וסבתא שלה חושדות אם זה אמיתי.

לבסוף תומר ונעמה הופכים לבני זוג. נופר מבינה שנדב חבר של אבנר ומקשרת ביניהם. אורן מנסה להבין אם הבת שלו יוצרת איתו קשר בגלל אבנר, ומבין שמדובר באדי, החבר של אבנר. היחסים המתחממים בין מאור ודין מגיעים לנשיקה שאיילה לא מתה עליה ומודה על כך בפני אבא של נופר. נופר מבינה את הקשר בין נדב לאדי לאבנר, אבל אבנר מאיים עליה שהוא יחשוף את הרומן של אבא שלה עם איילה.

אורן מתעמת עם אדי כשסבתא של נופר מצלמת את זה. אבא של אבנר מגלה את זה ומאיים להרביץ לו. אבל לבסוף אורן מסכים לערוך עם אבנר את הסדרה כדי שהסדרה תשודר. ולמרות שגל רוצה להתנצל על כל מה שעשתה, היא ונעמה מסתכסכות בגלל שנעמה עם תומר. ומסתבר שאבנר עשה את כל זה כדי להשיג את נופר.

לבסוף אבנר מתנצל בפני נופר, שצריכה לעכל את זה שאבא שלה ואיילה יוצאים. וכולם רואים את הסדרה ואיך שהיא יצאה, בתקווה שתהיה עוד עונה…

אוקיי, לא הייתה עוד עונה, אבל להתבגר הייתה סדרה שאהבנו לדבר עליה לפחות בתחילת דרכנו פה בפורום. והיו שם שחקנים חמודים! ועלילות חמודות! ונשיקה חד מינית ראשונה בעולם הסדרות! אז היי, טוב שדיברנו עליה פה, לא?

בעוד שלושה שבועות- שנת הסיכומים תחזור… והפעם עם סדרה קצרה. הכי קצרה שיש.​
 

YossihNew

Well-known member
את יודעת שעברתי על הסדרה ברפרוף כדי לכתוב את הסיכום?

נושאים קשים.
 

שיר m

Well-known member
כל הכבוד על ההשקעה.
כן, הם לא פחדו להכנס לנושאים רציניים.
 
למעלה