שנת הסיכומים- כפולה

YossihNew

Well-known member
|בנות|

שנת הסיכומים חזרה שוב. והפעם, סדרה שהייתה גם ב-YES וגם ב-HOT בו זמנית. ו… היו המון שלא אהבו אותה. אבל היא הייתה ממתק, ממתק כיפי אם רק רוצים ליהנות ממנה...

1633318657173.png
 

YossihNew

Well-known member
כפולה! הסדרה שכל מטרתה הייתה לקדם מותג אחד, לקדם דבר אחד וזמרת אחת: את נועה קירל, והייתה סדרת הדגל של ערוץ KIDZ.

תקופת השידור: 1 בינואר, 2018- 4 באוקטובר, 2020 (כמעט שלוש שנים)

שודרה: ב-KIDZ, גם ב-HOT וגם ב-YES (מתחרה- דאנסטורי. בגלל שהסדרה הייתה גם ב-HOT וגם ב-YES לא ממש התחרו בה)

פתיח: מהשירים האהובים עלינו.



עובדות מעניינות: הסדרה שאבה המון השראה מ"האנה מונטנה" של ערוץ דיסני. בנוסף במקור תכננו לקרוא לה "להרוג את נועה קירל".

עונה ראשונה (23 פרקים בין ה-1 בינואר ל-7 בפברואר, 2018):

הסדרה מספרת כמובן על נועה קירל, הכוכבת הכי גדולה בישראל. כל החיים שלה נפלאים והיא משיגה כל מה שהיא רוצה. הבעיה היא שבתחילת הסדרה, מישהו מאיים עליה בצורה רצינית באינטרנט. המשטרה והצוות שלה יודעים היטב שמדובר בקיטי פופר- מפעילת עמוד שנאה לנועה ברשת, ונחושים לגלות אותה.

נועה פונה לחברה הכי טובה שלה לשעבר, ההאקרית ירדן גדות, לעזרה. קיטי פופר בכלל לא קיימת- נועה הקימה עמוד פיקטיבי כדי למתוח ביקורת על החלטות שהיא לא אוהבת שעשו לגביה- כמו שלא נותנים לה לנסות לשיר עם ביונסה- וככה לשנות את ההחלטות של הצוות שלה. כיוון שהיא לא רוצה שסוד העמוד ייחשף, היא וירדן יוצרות את "ליבי עומר"- מפעילת העמוד, שהיא נועה בגרסה חנונית, כדי להוציא אותה חפה מפשע.

לצערה של נועה, היותה ליבי גורם לה להימצא במשולש אהבה בין בן חממה- שחקן הכדורגל המצליח, הוגה הדעות והחבר הנהדר שלה, ושחר סילאן קפלן- תלמיד חדש בבית הספר, שמתאהב בליבי ומנסה לגשת לליבה. נועה מתאהבת בשחר גם בתור עצמה והמצב מחריף.

באותו הזמן נועה מנסה להפוך לזמרת החימום של ביונסה במופע בארץ, והיא מתעמתת עם יריבתה הגדולה, גאיה סבן, שמיוצגת בידי דליה קסוטו, האויבת הגדולה של הסוכן רוברט דה ניניו. המלחמה הופכת למלוכלכת מאוד ובמהלכה גאיה גונבת מנועה שיר, וגם מצליחה לגרום לרקדנית של נועה, פוקי, לעבור צד אליה. בנוסף גאיה גם מאוד רוצה להיות עם בן.

במהלך כל אותו הזמן, נועה מגלה שמישהו מסתורי- בשם נמסיס- מנסה לפגוע בה לפי מילות שיר שהיא כתבה. היא ושחר מנסים לגלות מי זה נמסיס, תוך כדי שנועה עוברת תלאות כמו ששולחים לה חומרי איפור מעוררי תגובות אלרגיות, נפילה של חפצים כבדים בצילומי קליפ, איבוד קול כתוצאה משייק אזדרכת מקולקל, היתקעות במעלית עם גאיה וכמעט מוות בספינה ממולכדת.

בנוסף גם ירדן עוברת עניינים. היא משתפת פעולה עם חבר לכיתה בשם צוק צוקרברג (אין קשר למארק) כדי לגלות איפה אבא שלה, סוכן מוסד שנעלם. בנוסף היא חושבת שהיא מאוהבת בשחר (כי היא לא מפרשת נכון את פתקי האהבה שצוק שולח לה). ובנוסף גם לה יש מה לתרום לחקירה של נמסיס- בעבר היא הואשמה בשריפת הרכב של נועה, אבל היא הייתה שם במקרה כשנמסיס עשתה את זה.

לאחר שפוקי מאשימה את קוקי, הרקדן השני, בשיתוף פעולה עם גאיה סבן, הוא חוקר קצת על גאיה ומסתבר שגאיה היא יותר מבוגרת ממה שהיא נראית, ובעבר קראו לה גילה צ'רניאק. אבל לבסוף נועה נפרדת מבן כי היא מגלה שהוא איתה בהוראת היחצ"ן המפוטר והגרגרן שלה, אושר פטנגה, וגאיה ובן ביחד לאחר שמסתבר שבן מנסה לשלם חובות לעולם התחתון של אחיו, מיגל.

לאחר שמתגלה הבגידה של פוקי, נועה נוטשת אותה והיא נחטפת בידי נמסיס. ירדן חושבת שאבא שלה נהרג בתאונת מטוס אבל מגלה מאימא שלה שהוא ממשיך לשלוח לה פרחים ולכן הוא חי איפשהו. שחר מסתכסך עם נועה (אבל לא עם ליבי) ובמהלך המופע של ביונסה הוא מחובר לפצצה שצוק וירדן מנטרלים.

לאחר מכן פוקי מצליחה להשתחרר ואלעז, המאפר של נועה (ואח של נמסיס) מנסה לירות בה. שחר חוטף את הירייה בשבילה, ובמהלך המהומה נועה מפונה למקום סודי בידי המזכירה של רוברט- אלימור. אבל אלימור היא נמסיס בעצמה- בעבר היא התמודדה בתכנית ריאליטי עם נועה כשופטת, תחת השם "אסותא אלימלך", ולאחר שאושר גנב לה את השיר שהיא שרה, היא נשבעה לנקום בנועה.

עונה שנייה (23 פרקים בין ה-1 ביולי ל-7 באוגוסט, 2018):

בפרק הראשון פותרים את עניין נמסיס מהר מאוד: אלעז נעצר, שחר מתאושש, ונועה מצליחה לשכנע את אסותא לברוח לחו"ל כשהיא תשתיק את העניין שהיא נמסיס.

הקליפ של שחר וליבי, או "משהו אירוני" בשמם החדש, הופך ללהיט ענק ברשת, ונוצרת בעיה כי ליבי דווקא חותמת אצל דליה קסוטו ולא אצל רוברט, והיא ושחר הופכים לתחרות רצינית לנועה בטקס זמר השנה. כמובן שגם העונה נועה צריכה להסתיר משחר את זהותה בתור ליבי ולהתמודד עם זה שהיא מאוהבת בשחר גם בתור עצמה אבל לא יכולה להגשים את זה. באותו הזמן ירדן מחליטה להגביר את החיפוש שלה אחרי אביה סוכן המוסד, והיא וצוק מתרחקים, בעוד שצוק מוצא נחמה דווקא אצל פוקי.

לבסוף מגיעה האקסית של שחר- אתרוג. שחר נאלץ להיפרד מליבי לטובת אתרוג בגלל התחמונים של אתרוג. בן גם מסתבך, כשמסתבר שמיגל מבריח דרך התיקים שלו ציוד יודאיקה מחו"ל עבור האחים הצרפתים, ז'יל וז'ים.

כל אותו הזמן רוברט מתחיל להתנהג בצורה מוזרה בשנתו, ואושר לא מבין למה. באותו הזמן הסוכנת רננה צלמון, שעוקבת אחרי נועה, סוחטת אותה לגבי זהותה ומצווה עליה למצוא את מכונת הזודיאק- מכונה שהופכת שירים ללהיטים, ומשום מה סוכן המוסד שלקח אותה נעלם אבל הראה אות חיים פתאום.

לאחר זמן קוקי ופוקי מצליחים לגרום לירדן לחזור לקשר עם האקס שלה, אריק שוברט, וכשצוק מגלה הוא הופך לבן זוגה של פוקי. ירדן הפגועה, שמרגישה שאבא שלה נמצא באזור, גורמת לשריפה בחנות המחשבים כדי שאבא שלה יבוא ויציל אותה. מי שמציל אותה באינסטינקט זה רוברט- ובעזרת עדות קטנה מדליה מסתבר שרוברט האמיתי נהרג בתאונת מטוס, ואיתן גדות, שהיה לידו ושרד, שוקם ללא זיכרון והפך לרוברט.

בסוף העונה, מסתבר שרוברט הצליח להחביא את הזודיאק לפני שאיבד את הזיכרון כיוון שהוא גילה שרננה מתכננת למכור אותו לבעל חברת להיטים. במהלך עימות עם רננה, אסותא ואלעז (שרננה שחררה מהכלא) מצליחים להציל את נועה וירדן. בסוף העונה, שחר, שהיה מסובך כל העונה, נפרד מאתרוג המטורפת במופע והופך לבן זוגה של נועה. בנוסף, אסותא בורחת לחו"ל עם הזודיאק ומבקשת להפוך לכוכבת.

עונה שלישית (23 פרקים בין ה-3 בפברואר ל-13 במרץ, 2019):

הפעם העונה מתחילה רגוע יותר- נועה ושחר ביחד, מאוהבים ומאושרים, ועומדים לככב במחזמר בשם "וודג'" אותו כתבה זמרת מסתורית בשם אניגמה. לצערה של נועה, אישה מסתורית בשם אכדיה משתחררת מהכלא ומשתפת פעולה עם מישהי כדי לנקום בנועה. מהר מאוד הקבוצה של ליבי עומר חוזרת לרשת ונועה לא מבינה מה זה.

אל בית הספר מצטרף ילד חדש על כיסא גלגלים בשם גור, והוא מתקרב לנועה וגם מצטרף למחזמר. ירדן אומללה מאוד בגלל שצוק עם פוקי, אבל משום מה דברים מסתדרים לה בקלות ונראה שמישהו שומר עליה מרחוק. המחזמר מתחיל להפוך לגל של צרות כשאנשים כמעט נפגעים, וגם הפעם לפי שיר. שחר חושד בגור ובסופו של דבר הוא ונועה נפרדים על זה.

גאיה סבן, מרגישה זנוחה, מחליטה לביים חטיפה בעזרת מיגל חממה כדי להשיג תשומת לב תקשורתית. במהלך התקרית מיגל וגאיה מתאהבים, מאחורי הגב של בן. ואתרוג חוזרת, ומסתבר שהיא מתחזה לליבי למען אכדיה.

במסגרת העבודה שלו בקבוצת הפשושים של כפר סבא, בן נתקל בילד בשם לידוד, שמסתבר שהוא בן למשפחת פשע בשם משפחת צ'ירולי. בן פוגש לבסוף את אחותו, ליאב, ומתאהב בה. ירדן מגלה שהמחזר המסתורי שלה הוא אריק שוברט ההאקר ומתחילה לשתף איתו פעולה.

בשלב מסוים נועה חושדת שמי שאחראית להכול היא דידי דין- המורה שלה לשעבר לבלט, שמעולם לא חשבה שיצא ממנה משהו. אבל אותה דידי מתה בשריפה. וירדן מגלה שאריק מבוקש בידי המוסד, כי הוא מנסה להפיל תאגידי ענק ויש לו תוכנת ריגול גדולה שהולכת לאיבוד. בנוסף מסתבר שגור הוא הבן של אכדיה ושהוא בכוונה מתקרב לנועה, אבל לצערו הוא מתאהב בה.

בטקס חצי היובל של סלמה ירין, משפחת צ'ירולי מנסה לבצע שוד של כל הארכיון של בית הספר, אבל בן לבסוף מצליח להציל את כולם וליאב נעצרת. למרות שבן מאוד נגד המעצר שלה. ובמהלך השוד מסתבר שגור… כמה מפתיע… לא באמת נכה!

גור מחליט לגלות לנועה על התכנית של אכדיה להרעיל אותה, ולאחר מכן מסתבר שאכדיה היא האימא גם של אלעז ואסותא, שהיא בעצם אניגמה. גור מציע לנועה להחליף בין הרעל של המחזמר למים, אבל אתרוג, שמתחזה לאניגמה, מחליפה בין החומרים, ונועה שותה את הרעל על הבמה. נראה שהיא מתה- אבל בסוף העונה רואים שלאחר שבועיים מישהי שנראית כמו ליבי הולכת...​
 

YossihNew

Well-known member
עונה רביעית (23 פרקים בין ה-1 ביולי ל-7 באוגוסט, 2019):

בפתיחת העונה עושים לנועה הלוויה, אבל מסתבר שהכול טריק- היא שתתה מהנוגדן שהיה לגור, והכול כדי שיוכלו לעצור את אכדיה. צוק נפרד מפוקי וחוזר לירדן, וכשנועה חוזרת לחיים, שחר המופתע מגלה גם שהיא ליבי. שחר כועס, ואז מקבל מפרט מסתורי מאדם בשם רוג'ר הנדריקס, ועובר תאונת דרכים שמשכיחה ממנו את השעה האחרונה. כשהוא מתאושש הוא פוגש את קים הנדריקס, נערה שאיתה הוא מתחיל מערכת יחסים.

מסתבר ששימי הנדריקס- האח התאום של רוג'ר שמתחזה לרוג'ר אחרי שחטף אותו- קנה את הסוכנות של רוברט ומתכוון לקדם את ליבי, שחר וכמובן את הבת שלו- קים. בינתיים בן מצליח לשחרר את ליאב מהכלא והוא שולח אותה לעבוד עם גאיה בסביחממה של מיגל. בנוסף, מסתבר שסוכנות הנדריקס עומדת להגריל פרס טיסה בחללית, כשלאט לאט הדמויות השונות מקבלות הזמנות סודיות לחללית. בנוסף יש מופע שאושר וגרשום הכוריאוגרף כתבו, חלום ליל סאמר סקול.

צוק, שרוצה להתקבל לדובר צה"ל, מתחיל לעבוד בעיתון בית הספר ומגלה שם, יחד עם קוקי, את זבולון- נער דחוי שלא ממש שמים לב אליו ומנהל את העיתון. בן מבין שקבוצת הכדורגל של הפשושים בצרות ולכן מחליט לרוץ לעירייה ולהפוך את כפר סבא לגדולה… שוב? באופן מפתיע, כל המועמדים לפניו נתפסים על שחיתות ומתפטרים והוא הופך לראש העיר!

במסגרת המאבק של נועה מול קים ושחר (שמוציא קליפ מאוד פוגעני על נועה), יש שוב תאונות מוזרות שקורות לנועה, והכול בגלל מוקיון מסתורי ששימי, והעוזר שלו, צ'וף, עובדים אצלו. לצערה, גם בתור ליבי היא לא מצליחה לשכנע את שחר לחקור מה קורה בסוכנות, אם כי גור וירדן תומכים בה. בן מסתבך מאוד כשמשפחת צ'ירולי מנצלת את מעמדו כראש העיר, וגאיה מנסה לעשות קאמבק, וצריכה לשתף פעולה עם "אדון עולם", זמר ילדים מוזר.

קים מפלילה את ירדן בגניבת כסף וכולם, כולל נועה, כועסים עליה, חוץ מגור שבאמת מאמין בה ולאט לאט מתאהב בה. גור גם מגלה לאחר מכן שנועה היא ליבי וזה מפתיע. שחר לאט לאט מתחיל להיזכר ולהתקרב יותר לנועה, וקים מתחילה לחשוד במעשים של שימי וצ'וף.

לבסוף מתגלה שיש שני הנדריקסים ואפילו קים מתחילה להתחבר לנועה לאחר שנועה מגלה לה שזמרת אחרת שרה במקומה בליפסינק. קוקי מגלה שזבולון מאוהב במישהי ובטוח משום מה שזאת פוקי, ומנסה לשדך ביניהם, ובן מודח מראשות העיר לאחר שהוא מרושש את עיריית כפר סבא לחלוטין. כל אותו הזמן המוקיון ממשיך להטריד את כולם ואת נועה בעיקר, כששחר מגלה שהמפרט הוא מפתח לקופסה מסתורית עם רמזים.

אדון עולם וגאיה מסתכסכים ובסוף האחים חממה מצילים אותה, כשבן חוזר לגאיה. בנוסף הם מצליחים להפליל את ליאב ולהחזיר אותה לכלא. השידוך של קוקי לא עולה יפה, כי מסתבר שזבולון היה מאוהב בנועה כל אותו הזמן. ושימי מקבל רגליים קרות מהניסיון לחסל את אחיו.

צ'וף חוטף את קים ורוג'ר, ואז גם את שחר, ירדן וגור, ואז נועה, צוק וזבולון מצילים אותם. הם כולאים את צ'וף, בטוחים שהוא המוקיון, ורוג'ר מרשה לשימי להמשיך להתחזות אליו בזמן שהוא בגמלאות. רוברט מקבל שוב את הסוכנות והוא ושימי הופכים לשותפים.

בסוף העונה, ביום השיגור של החללית, אמורים לנסוע נועה, צוק, ירדן, שחר וזבולון. המוקיון רוצה לפוצץ את החללית ולחטוף את נועה. גור מציל את כולם וחושף שהליצן הוא זבולון, שההתאהבות שלו בנועה העבירה אותו על דעתו.

בסצנה האחרונה, ירדן וצוק חוזרים אחרי שהם נפרדו בגלל שירדן הייתה עם גור, קים מנחמת את גור, ושחר שר עם נועה שיר, כשהוא לוחש לה שחזר אליו הזיכרון והוא סופסוף יודע שהיא ליבי.

עונה חמישית- כפולה- ההתחלה (22 פרקים בין ה-1 בספטמבר ל-6 באוקטובר, 2020):

בתחילת העונה נועה חולמת חלום על הופעה ששום דבר לא יוצא לה מהפה. כשהיא מתעוררת- מסתבר שהעלילה מתרחשת שלוש שנים לפני העונה הראשונה והפיכתה לכוכבת. זאת עונת פריקוול. נועה בת 15, רוצה להיות כוכבת, ורוצה להתקבל לחטיבת הביניים לאומנויות.

נועה מנסה להתקבל לחטיבת הביניים "תהילה", אבל לא מצליחה, למרות שהיא פוגשת את הכוכב מיכאל חזן ואת מי שמתגלה כאחיו- איתמר, עובד אחזקה בבית הספר. אבא של נועה משחד את ההנהלה בתרומה כדי לקבל את נועה לבית הספר, דבר שגורם לסכסוך בין נועה לליה פרץ- בתו של המנהל שכרגע לא נמצא, ובת זוגו של מיכאל.

נועה מקבלת חברים חדשים- צמד הראפרים תותי וחוטי, כשתותי מאוהבת בחוטי אבל מתביישת להגיד לו. חוטי שם לב שמשהו מוזר קורה בארון הגביעים של בית הספר, כאילו גביע נעלם. נועה מסתבכת במשולש אהבה בין איתמר למיכאל, ולבסוף הופכת לחברה של איתמר שעוזר לה לשיר. בינתיים מסתבר שאיתמר הפסיק לשיר עם המשפחה שלו לאחר תאונה שאבא שלו, שלומי, עבר (שהייתה באשמת מיכאל), בגלל שהסוכן בנציון רוצה להשתיק את הכול. גם מסתבר שליה גרה בבית הספר משום מה.

באותו הזמן תותי ממציאה מחזר סודי כדי לגרום לחוטי לקנא, מה שגורם לה להסתבך מאוד כשחוטי מנסה להבין מי זה. בנוסף היא מתחילה לפרוץ לאחר קליפ עם גאיה סבן. ליה ואיתמר כועסים מאוד על ההתקרבות בין מיכאל ונועה, ולכן חושפים את זה שנועה התקבלה במרמה לבית הספר, מה שגורם לה לעזוב בכעס.

במסגרת הניסיון שלו לעזור לליה לשלם על בגדים שהרסה, חוטי, שמאוהב בה, משתמש בכסף שהוא ותותי חסכו לקליפ. הוא וליה מתחילים לחקור את הסיבות להיעלמות הגביעים מהארונות. לבסוף נועה סולחת לאיתמר אבל צריכה להחליט אם תהיה איתו או עם מיכאל.

לצערה של נועה, כשהיא מחליטה להיות עם איתמר, לואיז, האקסית שלו מצרפת, באה ומנסה להחזיר אותו איתה לצרפת. ליה מגלה שאבא שלה חשוד בשוחד ושהוא מבריח את הגביעים כדי לשלם על זה, בעזרת סנדרה המנהלת. ליה בסוף גונבת לנועה שיר שהיא כתבה.

מכיוון שמיכאל מאמין לליה, היא חוזרת אליו וחוטי מבין שהוא צריך להיות עם תותי. הם עוזרים לנועה לחשוף את העניין כשאיתמר נוסע לפריז עם לואיז. למרות זאת, איתמר חוזר והופך לבן זוגה של נועה. בעקבות פרשת הגניבה, נועה מושעית מהמופע הגדול.

מיכאל מגלה שליה גנבה מנועה את השיר, ובנציון נעצר על גניבת השיר של נועה והתאונה. לאחר שליה מגלה את כל הפרשה, היא מחליטה להשתיק אותה, למנוע מנועה להתמודד מולה ולזכות בפרס כדי שתיסע אחר כך להיפגש עם אביה בחו"ל.

נועה, שמבינה שהכול נגמר, עולה בכל זאת לבמה, לשיר את הפתיח של הסדרה, בידיעה שהיא תסולק בחזרה לתיכון סלמה ירין לאחר מכן. ההופעה נהדרת, ולאחר ההופעה, רוברט, שיושב בקהל, קם ומכריז שהוא רוצה לייצג אותה ולהפוך אותה לכוכבת.

כפולה הייתה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה להיות: לא, לא סדרה עם עלילות מדהימות ודיאלוגים שנונים ומשחק משובח. היא הייתה ממתק. היא לא לקחה את עצמה ברצינות כל כך, בעיקר הצחיקה, הייתה טיפשית להפליא ונועדה לקדם את נועה. והיי! בסופו של דבר, זה די עבד להם. הם לא ניסו להיות מה שהם לא.

שנת הסיכומים תחזור רק בסוף החודש, ועם סדרה שיקרה לליבי מאוד. סדרה שכתבה חברה… חברה של החיים...​
 
למעלה