שנת הסיכומים- כוכב הצפון!

YossihNew

Well-known member
|*|

שנת הסיכומים ממשיכה, והיום, סדרה שנורא אהבנו אבל די שברה אותנו בסוף שלה. היא הייתה מאוד מתוקה וחמודה ואפילו הביאה לנו שחקנית חד פעמית מאוד! אתם יודעים על מה אני מדבר…

1623830015200.png
 

YossihNew

Well-known member
כוכב הצפון! הסדרה של מיכל קופר קרן, כמובן. סדרה מתוקה ויפה כמיטב המסורת של דיסני.

תקופת השידור: בין ה-30 בנובמבר, 2014 ל-16 ביוני, 2016 (שנה ושבעה חודשים).

שודרה: ב-YES, בערוץ דיסני (מתחרות- גאליס, נעלמים, סוסי פרא, שכונה, השמיניה הדור הבא ליום אחד)

פתיח: השיר הנפלא ששרה לין.


עובדות מעניינות: לסדרה צולם סוף שמח וסוף עצוב (ששודר בסוף). סדרת המקור שלה היא "יומני החופש הגדול". היא נמכרה לדיסני בריטניה בתור "המלון".

עונה ראשונה (50 פרקים בין ה-30 בנובמבר, 2014 ל-4 בפברואר, 2015):

מאיה גנור היא נערה פופולרית מתל אביב. הסדרה מתחילה כשהיא ואבא שלה, אהוד, נוסעים בחופש הגדול לנהל מלון בצפון. המלון שייך לסבא שלה מצד אימא- שמתה ממחלה לפני קצת זמן. סבא שלה עומד לפרוש ולכן אהוד נדרש לנהל את המלון- כוכב הצפון.

מיד כשמאיה מגיעה היא מתאהבת בחתיך של היישוב- שון. למרות שגם עובד מלון בשם בן מתאהב בה וגם רוצה אותה. שון ובן מתחרים גם על הטרקטורון של שון, שבן מנסה לגייס כסף כדי לרכוש אותו במחיר מלא. אבא של שון, גיל, בעל מפעל מוצלח (?) דורש משון להתחיל להתנהג כאיש עסקים. מה ששון לא יודע זה שאבא שלו והמפעל בחובות אדירים, מה שפוגע בשון כיוון שהוא לא יכול לשלם לחוג השחייה שלו, בו הוא מצטיין דווקא, כביכול בגלל שאבא שלו רוצה שיעבוד במפעל.

וכאילו זה לא מספיק- כשמאיה עוזרת לשון ומאמנת אותו בשחייה, היא מעוררת את חמתה של בת זוגו, ילדה נהדרת ומקסימה בשם דניאל. דניאל היא הבת של איריס- ראש המועצה, ומלכת היישוב (בצדק מוחלט אגב). בדיוק מגיעה ליישוב מפיקה בשם יולי שמצלמת בו סדרה בשם "רחוק", ועבור תרומה מהמועצה לצילום (תרומה שאשתו של גיל נתנה ללא ידיעה על מצבם הכלכלי), היא מסכימה לקבל את דניאל לתפקיד הראשי (למרות שהיא ממש לא מתאימה אליו).

לכל זה מצטרפים שני עובדי מלון בשם עידו, די ג'יי מוכשר, ונועה, חדרנית. הם חברי ילדות, אבל עידו הגיע למסקנה שהוא מאוהב בה. נועה בטוחה שעידו לא מבין נכון את הרגשות שלו (בעיה חמורה שיש לו, אגב) ולכן, בזמן שהיא מתחילה עם בחור בוגר יותר בשם עוז, שמנגן בלהקה עם אח של עידו, היא משדכת בין עידו לאופה חמודה בשם גל. העניינים מתחילים להסתבך כשנועה, שהיא רק ניצבת ב"רחוק", הופכת לדמות הראשית על חשבון דניאל.

באותו הזמן, שני יוגיסטים מסתוריים מחפשים משהו במלון, וגורמים לצרות במהלך החפירות שלהם. עם התקדמות העלילה, מסתבר שבעצם גיל הוא זה שמפעיל אותם. הם מחפשים פסל מסתורי בשם "הגברת" ששווה הון עתק. אבל אחד מהם לא באמת מתכוון לתת לגיל את הפסל- הפסל היה שייך למשפחה שלו, ולאחר שנגנב, הוא מתכנן להחזיר את הפסל למשפחתו. מתישהו באמצע העונה, כשמאיה מגלה על כך, היא מחזירה את הפסל למשפחתו.

העלילות מסתבכות מאוד במחצית השנייה, דניאל מלשינה לגיל ששון מתאמן בשחייה ללא רשותו וגורמת לפרידה ביניהם כשהוא הופך לבן זוגה של מאיה. עידו מתחיל להצליח יותר כדי ג'יי, אבל לא עומד בלחץ וגם נועה נפרדת מעוז כשהיא מבינה שהבחור לא צפוי ומסוכן. ודניאל הרוסה לגמרי מזה שהיא לא מוצלחת כמו דריה, אחותה הרקדנית, וכשנחשף שהיא כבר לא בתפקיד ראשי היא די קורסת.

גיל, שלא יודע שהפסל הוחזר לבעליו המקוריים, מצליח לארגן כמעט את סגירת המלון אלא אם יגייס מספיק כסף לשיפוצים. בנוסף הוא אפילו סוחט את איריס שיגלה על המעילה שלה בכספי המועצה אם לא תשתף איתו פעולה, ואכן בסוף הוא מגלה את זה, ואיריס נאלצת ללכת לכלא ולהשאיר את דניאל לבד, ואולי אפילו לשלוח אותה לאביה הגרוש ולחברתו החדשה.

בנוסף, מאיה נכנסת למשבר. לאחר שהיא מצליחה לגלות שגיל הוא האשם בכל הדבר, היא ושון נפרדים כי שון לא מוכן להסגיר את אביו. והיא גם כועסת כשהיא מגלה שאהוד ויולי התקרבו והפכו לזוג. כמובן שבסוף שון מפוצץ את כל העניין, המלון ניצל, וגיל נכנס לכלא.

בסוף הסדרה, לאחר שעידו נפרד מגל כשהיא בטוחה שהוא מאוהב בנועה ולא בה, ונועה מחליטה לעבור לגור במרכז ולהפוך לשחקנית מוכשרת, דניאל נעלמת במקום לנסוע לאבא שלה, ואילו מאיה מקבלת מכתב מסתורי…

עונה שנייה (50 פרקים בין ה-6 במרץ, 2016 ל-16 ביוני, 2016):

כולם מחפשים אחרי דניאל בטירוף, ומאיה מגלה שהמכתב שקיבלה היא מחברת שאימא שלה כתבה עוד בבית החולים. נועה נאלצת להישאר ביישוב (ועם עידו) לצורך יחסי ציבור לסדרה. וילד חדש מגיע ליישוב- או יותר נכון חוזר. עומר דיין. אבא שלו מחליף את איריס כראש המועצה. עומר מוצא את דניאל ביער ומחזיר אותה לכולם, למרות שיש ביניהם יחסים גרועים- הוא עזב את היישוב בגלל שהיא השפילה אותו מול כולם (הליך חיזור מקובל בקרב הזוג הזה, אגב).

בנוסף מגיעה למלון עובדת חדשה, ילדה בשם רוני. היא מתנהגת באופן חשוד, ולאחר שהיא מעוררת חשד אצל דניאל ואצל מאיה, מאיה מגלה ששמה האמיתי הוא עלמה- היא בתכנית להגנת עדים, כיוון שבזמנו היא גילתה על מעשים נפשעים של השר לפיתוח אזורי. השר גילה שיש יהלומים במקום מסוים ביישוב, ומתכנן לגנוב אותם.

אבא של עומר סוגר את ההאנגאאוט- המועדון של הנערים. החבורה מחליטה שכדי לגייס כסף לפתיחת המועדון, הם יערכו פסטיבל נוער בצפון, ועידו ועומר משתפים פעולה. עומר מתכנן לפגוע בדניאל ולהשפיל אותה בחזרה על מה שקרה. בן מגלה על זה ולאט לאט מבין שרק כך יוכל להשיג את דניאל. התכנית של עומר היא לשדר סרטון של דניאל מלכלכת על נועה ומאיה.

אבל למזלנו, דניאל ועומר מתאהבים אחד בשנייה כשהם מדברים על הסיבות שהובילו למריבה שלהם. בן הקנאי מחליט לשדר את הסרט בכל זאת כדי שדניאל תאשים את עומר. אבל בסוף דריה, אחות של דניאל, מצליחה לגלות שעומר לא אשם וחושפת את זה בפני דניאל.

נועה מתחילה להצליח כמפורסמת, אבל גם נתקלת בתככים הרבים בעולם המפורסמים. עידו שומר עליה מרחוק, ובסוף, לאחר שהוא מבין שהיא עלולה להתאהב בכוכב בשם דייוויד (בחור חתיך לגמרי) שיופיע בפסטיבל, עידו מודה על אהבתו בפני נועה והם הופכים לזוג. לצערו, הניסיון שלו לפשר בין שתי להקות בפסטיבל הוביל לפיטוריו…

השר לפיתוח אזורי מתעניין מאוד בפסטיבל אבל מגלה על רוני. מאיה מבינה שאימא שלה, בציורים שהשאירה מאחוריה, ציירה את המעיין בו נמצאים היהלומים. מאיה נפרדת משון בגלל שהאימונים של שון לתחרות השחייה פשוט גורמים לה להזניח את העבודה במלון. וגם בגלל שהיא תרמה לשון כסף כ"מלגה" בלי ידיעתו.

מצב הלהקות בפסטיבל משתבש אז עומר מביא את כרמל אזולאי- אקסית שלו, שמסכסכת בין דניאל ועומר. למרות זאת, דניאל מוצאת בליבה מקום לסלוח לכרמל לאחר שהיא מבינה שכרמל בדיוק כמוה- בת להורים גרושים. ובן וכרמל מתאהבים.

בסוף הסדרה, נועה מקבלת הצעה לעזוב את היישוב ולהיות שחקנית ועידו לוחץ עליה להסכים. עידו הופך לדי ג'יי מצליח. שון זוכה בתחרות השחייה ומשלים עם אבא שלו שבא לראות אותו. ומאיה ורוני מצליחות ללכוד את השר ולמנוע ממנו לקחת את היהלומים שבשטח המלון.

אבל לצערה של מאיה, היא הסכימה לנסוע לסבא שלה באפריקה לשארית החופש. שון מנסה לתפוס אותה אבל לא מצליח- מאיה נוסעת ושניהם פרודים…

כוכב הייתה סדרה… שלא ראיתי בזמן אמת. אבל היי! היא הייתה חמודה מאוד, כיפית מאוד. הייתה בה אווירה טובה במיוחד. וכמובן, בואו לא נשכח את המשחק החד פעמי של איאן יואל פינקוביץ', שהוכיחה לכולנו את היכולת שלה לסחוב סדרה (ולגרום לכולנו לבכות).

ומחרתיים נראה סדרה אחרת, סדרה שעשתה היסטוריה וגם הוכיחה שמלכה יכולה לסחוב סדרה. אבל מצד שני הסיום שלה, בניגוד לכוכב, היה עוד יותר מוזר… נרוץ קדימה לסדרה ההיא.​
 

שיר m

Well-known member
סדרה נהדרת
כיף להיזכר
נועה המהממת
ואיך שמאיה אומרת "שון"...
 

YossihNew

Well-known member
וד-ני-אל! שכחת את דניאל המלכה!

וחייב לציין שלא הבנתי למה זה כל כך נחרט אצלך איך שאריאל מדברת...
 
למעלה