שנת הסיכומים- חצויה!

YossihNew

Well-known member
|ערפד|

שנת הסיכומים חזרה והפעם... סדרה בין לאומית. סדרה שרכבה על טרנד עולמי, סדרה שמי שכתב אותה היה לא אחר מאשר אחד הקומיקאים המצחיקים בתולדות המדינה…

1625638778992.png
 

YossihNew

Well-known member
חצויה! סדרת הערפדים והאימה שיצרו אילן רוזנפלד ושירה אלון. הסדרה שנתנה לנו עוד תפקידים לאנשי השמינייה וגם את יון תומרקין ואת עמית פרקש.

תקופת השידור: 28 במאי, 2009- 31 בינואר, 2012 (שנתיים ושמונה חודשים)

שודרה: ב-HOT, ישירות ב-VOD Young, ובעונה האחרונה בניקלודיאון.

פתיח: בעונה הראשונה- מלחיץ במיוחד.


בעונה השלישית- מוזר.


עובדות מעניינות: עמית פרקש ויון תומרקין אמרו שאמנם הם יצאו באותה התקופה, אבל שדווקא בצילומים יצא שהם תמיד היו פרודים…

עונה 1 (45 פרקים בין ה-28 במאי ל-28 ביולי, 2009):

ליד בני האדם מתקיים עולם חשאי של ערפדים. נבחר הדם, ארדק (חצי אדם וחצי ערפד) מבין שהוא עומד למות ורוצה להכתיר את אחיו, פאתון, ליורש. אולם טקס ההכתרה נעצר בעקבות נבואה שארדק מקבל על חצויה נוספת. הוא שולח את שומר הסף שלו, ערפד בשם ליאו, למצוא את אותה החצויה.

אלה רוזן היא נערה מוזרה ומרוחקת שמתחילה ללמוד בתיכון גרין, תיכון פרטי שהתחיל להיפתח לתלמידים בינוניים גם כן, עם חברה הטוב עומר טנא ואחיה גיא. ליאו בהתחלה מנסה לחטוף אותה אבל אחרי שהיא מתעלפת ממנו, הוא מחליט להתקרב אליה יותר בהדרגה. עומר, שבהתחלה חושד בליאו שהוא ערפד, מגלה שהוא ערפד טוב ועוזר לליאו לגלות לאלה שהיא מאומצת.

בינתיים גיא מחזר אחרי זוהר גרין, הבת של אמנון המנהל, ומתקרב אליה בנבחרת הסיף. לאחר שהוא לא מלשין על תעלול שהיא עשתה, הם הופכים לזוג. החבר של זוהר, סושי (משה), יוצא עם נערה דחויה ובעלת רסן לשיניים בשם ניקי אבל פוגע בה.

פאתון, בינתיים, מתחיל לחסל מתנגדים לו במועצת הערפדים ואפילו מחייה ערפד פושע בשם הקטור, אותו הוא מכניס לגוף של תלמיד בשם שחר. הוא מארגן חטיפה של אלה, אבל לבסוף ליאו מחלץ אותה ואלה מגלה את הסוד שלה- היא חצויה, אחותם האבודה של ארדק ופאתון, ואמורה לרשת את ארדק.

פאתון, כועס מכך שהמלכות נלקחה ממנו, ממריד את מועצת הערפדים נגד ארדק בטענה שזה לא מגיב על חיסולי הערפדים (שהוא עשה, כמובן). הוא מאשים בכך את "מסדר בני הדם" אותו מנהל אמנון גרין ומטרתו לחסל את הערפדים. אבל פאתון מתכנן למכור את משכן הערפדים ואת ארדק. התאריך שנבחר הוא "ליל הנקמה"- לילה בו הערפדים חסרי כוח לשעה. כשפאתון מגלה שהוא בכל זאת יוכתר הוא מתחרט ונותן לאמנון כתובת מזויפת, אבל אמנון השתיל עליו שבב מעקב.

בנשף בליל הנקמה, אלה מגלה שאמנון חטף אותה בילדותה כדי לבדוק אם היא ערפדית, ואילו אמנון תוקף משכן ריק לאחר שליאו ואלה ממלטים את ארדק משם. אולם ארדק מחוסל בטעות בידי ערפדים. אלה מקבלת נבואה על מלחמה בין הערפדים לבני האדם, וברור לכולם למה- בלי ארדק אין לאף אחד מושג היכן נמצא "מעיין הדול בר"- תחליף דם שהערפדים שותים ומונע מהם לשתות דם. שתיית הדם תגרום למלחמה נגדם.

סושי, בינתיים, נלחץ מהיותו נציג בית הספר בתחרות סיף, ולכן גיא מבקש מזוהר שתהיה איתו כדי להעלות לו את הביטחון. סושי מגלה את זה וכועס עליהם, אך לבסוף הוא מצליח למצוא נחמה אצל ניקי.

לאחר שאלה מוכתרת לנבחרת הדם, פאתון משחרר ערפדית בשם כרמל- האקסית של ליאו- ושם אותה בגוף של ניקי. כרמל משתוללת כשהיא מוחקת לאמנון את הזיכרון ונושכת את גיא. הדבר הזה גורם לזוהר לגלות מתמר, העוזרת של אמנון, על עולם הערפדים ועל אבא שלה. לאחר שליאו מנטרל את כרמל ושואב את נשמתה בחזרה אל המראה שהייתה בה, מועצת הערפדים מתפזרת כשכל ערפד לעצמו.

אלה מצליחה, בעזרת סימנים ביד שלה, לגלות היכן נמצא המעיין, ופאתון גם מצליח לגלות זאת. פאתון מתעמת עם אלה אולם נהרג כשהוא מנסה לגעת בברז של המעיין. לאחר מכן אלה מגלה מדימה, המורה לספורט שהוא גם אביר המעיין, שהמעיין יבש.

בסיום העונה, הזיכרון של אמנון חוזר והוא מאלץ את אלה לשיר בתחרות הכישרונות כדי שיכולות הערפדים שלה ייחשפו. אלה נחשפת והערפדים האחרים גם הם נחשפים. מסדר בני הדם מאיימים על הערפדים אבל זוהר ושרה, אימא של אלה וגיא, משתלטות על המסדר. מסתבר שההורים של תמר נהרגו בידי המסדר ואלה מזהירה את אמנון שאם המאבק לא יפסיק, זוהר תחטוף ירייה ותמות. אמנון מבין שזה הסוף- וכתוצאה מכך הערפדים נחשפים ומבקשים תרומות דם מהציבור.

בסוף העונה, אלה מחליטה שליאו יהיה רק שומר הסף שלה ושהיא תהיה עם עומר. אבל בסוף העונה דימה רוקד במערה שלו ואומר שעידן הדם נגמר...

1625638997539.png
 

YossihNew

Well-known member
עונה שנייה (45 פרקים בין ה-6 במאי ל-7 ביולי, 2010):

העונה מתחילה בפלאשבק שמראה כיצד ארדק ניצח את לילית, מלכת השדים, ושחרר את משרתה דימה. בנוסף מסתבר שאלה בחרה לחיות אצל בני האדם, שזכרונם מערפדים נמחק, ושנחתמו הסכמי שלום בין הערפדים לבני האדם שמקנים לערפדים אספקת דם. בנוסף, ג'מון, הערפד הראשי, דורש מאלה להחיות את כל הערפדים לאחר שהוא שואב את נשמתו של ליאו. בנוסף, רעידת אדמה משחררת שד בשם אדם וגורמת לדימה להבין לאן נעלמה גופתה הרדומה של לילית.

אבא של שחר, אנדרה פוקס, חוזר לארץ ובמסיבה בביתו, ניקי ועומר מגלים שיש לו תיבה. זוהר מבקשת עזרה מאמנון ששולח את תמר לרגל אחרי אנדרה, שהיה בעבר שותף במסדר הדם. כדי לגלות נאמנות לאנדרה, היא "יורה" באמנון וגורמת לו לזייף תרדמת. אנדרה חושף בפניה שהתיבה שלו, תיבת הדם, מכילה כוחות של ערפד קדום, אך כדי לפתוח אותה צריך דם של עשרה ערפדים וחצוי.

גיא, בינתיים, כועס מאוד שאביו, מיכאל, לא מקבל אותו כערפד ומנסה למצוא נוסחה לתחליף הדם החדש. גיא מואס באפרוריות של מועדון החץ וקשת שלו ושל זוהר, ומתחבר לערפד הולל בשם מורי, שכועס מאוד על השלום עם בני האדם ומחפש ריגושים.

אל בית הספר מגיע תלמיד חדש בשם שבתאי, אבל כשהוא רואה את ניקי ששבורה מעזיבתו של סושי, הוא מאמץ לעצמו את הכינוי "אנשובי" כדי לחזר אחריה. אבל במהלך החיזורים אחריה הוא מתחיל לגלות לאט על הערפדים- על המועדון שהם נמצאים בו, ולאחר שאנדרה חוטף אותו בחשד שהוא ערפד קשה להסתיר ממנו את הסוד. בנוסף, ניקי הופכת לאובססיבית לערפדים ומנסה להתקרב לכרמל לאחר החווייה שהיא נכנסה בתוכה בעונה הקודמת.

אלה פוגשת באדם ולאחר שהיא רואה אותו בחיזיון היא מאמצת אותו לביתה. בינתיים מנסים למצוא לאלה שומר לעולם בני האדם- ליאו שבור לב בגלל אלה ולא טוב לו לראות אותה כי זה מחליש אותו. אתוס, ערפד מרדן ומצחיק מאוד, לא רוצה את התפקיד. ערפד בשם יוליס מתנדב לעזור, אבל אדם הורג אותו ושואב את נשמתו. זהו התפקיד של השדים- להרוג ערפדים ולהביא את כוחם למלכה שלהם. הערפדים, שחשים שמשהו מסוכן קורה, רוצים שאלה תחזור לגור איתם.

ליאו, שחש שמשהו רע קורה, חושד בדימה, אבל דימה מרעיל אותו וגורם לו להזיות שכולם מייחסים לליבו השבור. בנוסף, אדם מוציא מתוך גופו אבן. רפאל, הבוס על כיסא הגלגלים לשעבר של עומר מחנות הקומיקס, שמאמין בכל דבר על טבעי, מגלה את זה. הוא משתמש בכוח של האבן כדי לקום מכיסא הגלגלים שלו וסוחט את אדם שיגלה עליו לאלה ועומר אם לא ימשיך לספק לו אבנים.

מסתבר שבמהלך משתה בלילה שבו הערפדים לא יכולים להתנגד לשתיית דם, אמנון מתכנן לגנוב את התיבה בעזרת זוהר ותמר. החבורה מבינה שהיא במלכוד- אם הנשף יקרה, אנדרה יוכל להבין מי ערפד ומי לא. לכן אנשובי, שדורש מהם להיכנס לסוד, מציע שהם יערכו נשף ערפדים עם "משחק מחבואים" בו כולם יתחבאו מאנדרה.

במהלך הנשף, עומר ואלה נפרדים. ניקי רוצה להיות עם עומר אך הוא מבקש זמן לעצמו. ניקי שבורת הלב פונה למורי והוא נושך אותה, דבר שאמור להפוך אותה לערפדית. גיא כמעט נושך את זוהר ולכן היא נפרדת ממנו. אדם עוזר לאלה להציל את ליאו מאנדרה כשליאו ואלה חוזרים. בנוסף, אתוס מציל בטעות את העוזרת של אנדרה, לוסי ואן דה קריק, והיא מתאהבת בו. אולם בסוף לא מצליחים להשיג את התיבה- שחר, הבן של אנדרה, גנב את התיבה כמחאה על היחס של אביו כלפיו.

אדם מבקש מאלה להחיות את לילית, אולם לאחר שאלה מקבלת חיזיון שלילית תהרוג את ליאו, היא מסרבת. אדם מחליט שעליו להסית את אלה נגד ליאו- הוא רוצח את רפאל, ולאחר שעומר חוקר בעניין ומגלה על כך, הוא בטוח שמדובר בליאו.

גיא, אחרי הפרידה מזוהר, עובר למועדון הערפדים עם כרמל, אליה הוא מתקרב, ונופל יותר בקסמו של מורי. לאחר מכן הוא מוחק את הזיכרון של שחר ואנדרה בשם אמנון, אבל לאחר שהוא נורה, הוא גוסס וזקוק לדם. כיוון שאלה העבירה את אספקת הדם למקום לא ידוע עקב איומים בהרעלות מצד אנדרה, אין לו מה לעשות. ניקי, שגילתה שלא הצליחה להפוך לערפדה, מציעה לגיא לנשוך אותה כדי להציל את עצמו. גיא מציל את עצמו אבל ניקי עדיין לא הופכת לערפדה!

אתוס מנסה להיפרד מלוסי אבל לא ממש מצליח, ובסוף הוא אף מציל אותה מנשיכה של מורי, ולאחר שהיא מגלה שהוא ערפד הם ממשיכים להיות ביחד.

אנדרה (שלמרות שנמחק יש לו המון קלטות שמחזירות לו את הזיכרון) מגלה לתמר שהוא ידע שהיא בצד של אמנון, אבל מראה לה שערפדים אכן הרגו את הוריה ולא המסדר. בנוסף עומר מתחיל לחשוד בערפדים, ואילו ליאו מגלה מדימה על השדים. מורי הכועס מנסה לגלות לכתב טלוויזיה על עולם הערפדים, לפני שאדם שואב גם אותו. את האבן שיוצאת ממנו אדם נותן לאלה, כדי שמתוכה היא תקבל נבואה שקרית. הנבואה מראה מלחמה בין בני אדם לערפדים, את כרמל וליאו מתנשקים ואת הערפדים הורגים את אדם.

הערפדים אכן מצליחים להשיג את אדם ורוצים לשפוט אותו על פשעיו, אבל אלה מגנה עליו. ליאו, שמבין שהזיכרון של תיבת הדם נמצא בתוך שחר, נכנס לתוכו ומוצא את מיקום התיבה. בינתיים אנדרה מאשר בפני הכתב את קיום הערפדים. ליאו משתמש בכוחות התיבה כדי לתקוף את אדם (שנחלש וגוסס כי הוא לא יכול לחיות הרבה זמן ללא המלכה שלו) מול מצלמת הכתב. אלה, שמבינה שאין ברירה, מעירה את לילית, ומבקשת ממנה שהעולם יהיה רגיל. לילית מטילה על העולם אשליה שגורמת לכולם לדמיין חיים אחרים לעצמם.

במהלך החלום, לילית מחפשת זכר חזק, איתו היא תוכל להביא צאצאים שדים חדשים. ליאו מצליח לשבור את החלום של לילית מוקדם יותר מכולם, אבל לילית מגלה שהוא בעצם הזכר שאיתו היא תוליד ערפדים-שדים.

הכתבה על הערפדים משודרת ואנדרה קורא לא לתרום דם לערפדים כדי שימותו. לאחר מכן גיא וכרמל תוקפים אותו ונושכים אותו. אדם מחליט להרוג בני אדם ולאיים על זוהר, כך שאמנון, כדי לשחרר אותה, שולח את ליאו למלכודת של לילית. לילית מנשקת את ליאו (ידוע שנשיקה של משפחת השטן עם יון תומרקין זה נורא) ואז הורגת אותו. אולם דימה, שבור מזה שמלכתו לא בחרה בו, מחייה אותו בעזרת הדם שלו.

בפרק הסיום, ניקי ועומר סופסוף ביחד לאחר שניקי מקבלת את זה שהיא עדיין בת אדם. זוהר ואנשובי גם הם ביחד. אדם, שנקשר לאלה, מחליט לעזור לה בקרב מול לילית, והורג את לילית, מה שהורג גם אותו. אבל לילית הטילה גלמים של צאצאיות, שמתחילות לבקוע. החבורה יורה בהן חיצים והורגת אותן.

אנדרה מכחיש את הערפדים כדי שאנשים יחזרו לתרום דם והוא יוכל לחיות. ליאו מסכים שאלה תישאר בעולם בני האדם כחצויה. לאחר מכן מסתבר שמיכאל הצליח לפתח תחליף דם לערפדים, כך שהם לא יצטרכו לנשוך שוב. אבל בסוף העונה מסתבר שצאצאית אחת של לילית וליאו שרדה...

1625639032584.png
 

YossihNew

Well-known member
עונה שלישית- חצויה- הדבר האמיתי (45 פרקים בין ה-1 בדצמבר, 2011 ל-31 בינואר, 2012):

בתחילת העונה השלישית, מסתבר ששתי העונות הקודמות היו סדרה! והפעם, חצויה- הדבר האמיתי מתמקדת בשחקנים עצמם, כך שאנחנו מעכשיו שומעים על השמות של השחקנים במציאות.

בפתיחה מסתבר שיון תומרקין, שנפרד מעמית פרקש, נסע לניו יורק כדי להתחיל קריירת משחק שם. בארץ, הוא מוחלף בידי שחקן חדש בשם רובי, שגם מנשק את עמית ומחזר אחריה. אבל יון מתחיל לקבל אזהרות בחו"ל, מה שגורם לו לחזור מיד לארץ. מה שאנחנו רואים זה שרובי עושה תאונת דרכים בגלל מישהו מסתורי שהוא רואה במראת הרכב, ואז, למרות שהוא מוכרז כמת, הוא קם וחוזר לחייו.

בינתיים ידידה ויטל לא רוצה להמשיך בסדרה, אבל הסוכנת שלו, גבי (שהיא גרושתו של מני המפיק, והייתה סוכנת של רוב השחקנים בעבר) משכנעת אותו שכן. עם זאת, כשיון חוזר, גבי משוכנעת שמשהו מוזר קורה ועוזרת לו לחקור מה רודף אותו. מכיוון שהיא מרגישה אנרגיות מוזרות מצד רובי, רובי זורק עליה אבקה שגורמת לה לעשות כדבריו. הוא נותן גם שרשרת לעמית, ואז גבי מגרשת מיון את הרוח. מסתבר שהרוח שרדפה אחרי יון היא בכלל רובי- הוא ניסה להזהיר את יון מפני מה שהרג אותו. מה שהרג אותו ונכנס בו נקרא "אקו". בינתיים עמית בטוחה לגמרי שיון ממציא הכול כדי לחזור אליה ולפגוע ביחסים שלה עם רובי.

בין השחקנים מתרחשות עלילות רומנטיות כמיטב המסורת- דני לשמן רוצה לקבל את אלינור, תלמידה למשחק, לסדרה, אבל לאחר שהוא מבין שהיא רוצה רק קשר אפלטוני הם מסתכסכים והיא מתקרבת לידידיה על בסיס אהבתם לתיאטרון. בינתיים מושיק, הסוכן של אגם רודברג (לפני שהייתה נינה), זורק אותה, והיא מחליטה לעזור ליון לגרום לעמית לקנא ו"להיות" איתו. זה מעצבן את מאיה שואף, שמאוהבת ביון מלא זמן ורוצה להיות איתו.

אבי קורניק, עידן אשכנזי ואחות של אבי, עלמה, קונים בר וקוראים לו "הברקולה". בין לבין עידן מתחיל עם עלמה שלא ממש מתנגדת, ואבי מאלץ את עידן להסכים שלא יצא איתה. מסתבר שבבר יש ירושה מהבעלים הקודם- הומלס בשם שאול.

יום אחד מסתבר שגבי מתה! חוקרת בשם ירדן (חוקרת ערפדים, חייזרים ועבירות סמים מוכרת במיוחד אצלנו), באה לחקור על מותה. מה שמפתיע את ירדן הוא שמסתבר שגבי מתה כבר כמה ימים, אבל יום לפני היא עוד הסתובבה בסט בחיים… ירדן היא תלמידה לשעבר של שאול, שבעבר היה מרצה לעל טבעי. לשאול יש מכונת כתיבה שאמורה לתקשר עם רוחות ובעיקר עם אשתו שמתה בתאונת דרכים. עלמה מתקרבת אליו במחשבה שזה אולי יעזור לה למצוא את אבא שלה שמת, אבל כשמכונת הכתיבה פועלת היא כותבת רק דבר אחד: "אקו"- מדובר במכשפים שהיו מכשפי וודו ובעלי יכולות שליטה במתים.

העלילות הרומנטיות ממשיכות: אגם חוזרת למושיק, שמחתים אותה בלי ידיעתה על חוזה לקמפיין בגדי ים, מה שגורם לעזיבה שלה אותו. אלינור מצטרפת למושיק במקומה, למגינת ליבו של דני. מאיה, לעומתה, עוזבת את הדירה שלה ושל עמית ועוברת לאלינור, ולאחר ריב היא מגורשת לדירה של יון.

לאחר שהשגעונות של יון ממשיכים, אקו מבקש מעמית לעזוב איתו את הסדרה. מני שנלחץ מחליט לפטר את יון, שמתנחם אצל מאיה. מכיוון שאקו מחליט להפריד בין עמית ויון הוא עושה פעולות שגורמות לעמית להיות רדופה- אלו הדברים שקרו לה לפני שיון עזב אותה לחו"ל, והיא מייחסת את זה אליו. ירדן מגלה שרובי הוא בעצם אקו אבל הוא הורג אותה ומשתלט עליה בעזרת האבקה, והיא כמעט הורגת את עלמה, עד ששאול מציל אותה בעזרת עידן והורג את ירדן סופית. עלמה הטראומטית נפרדת מעידן.

אבי מגלה שהבר ומושיק שניהם חייבים כסף לבן אדם בשם מורגנשטיין, ולמען אבי אגם מוכנה לדגמן לבגדי ים כדי לגייס את הכסף. אבל כשאבי פוגש את מורגנשטיין, הוא מפתיע ומחליט להכניס אותו לשותפות בבר. הסיבה לכך היא שאבי מזהה את אותו מורגנשטיין כאבא שלו ושל עלמה, שעזב אותם כשהיו קטנים וכביכול היה מת.

שאול משמיד את המכונה לאחר שהוא מקבל מאשתו מסר- ללכת ליון ולעזור לו מול אקו. כדי לסלק את יון מהתמונה, אקו משתלט על המפיק האמריקאי ומבקש ממנו לחזור לצילומי הסרט בחו"ל. יון, שמבין מה קורה, גורר זמן ומבקש שגם מאיה תצטרף אליו. בשדה התעופה הוא ושאול מחסלים את המפיק, ואז הוא מבקש ממאיה לנסוע לאמריקה בלעדיו. אקו, שבטוח שהכול נגמר, מציע נישואין לעמית, כיוון שאהבתה בטקס תוכל לעזור לו להחזיר את גופו הגשמי. שאול מחליט לגנוב את האבקה של אקו וגורם לעמית לחשוד כשהוא מעלה בה שאלות לגבי התנהגותו של רובי.

ידידיה מגלה את ייעודו- לעזור לברי, הבמאי החדש, לערוך סצנות. אבל ברי מסרב לתת לו קרדיט, ולאחר זמן קצר הוא רדוף מאשימה ונאלץ להודות בריאיון בעזרה של ידידיה. אלינור מסרבת לדגמן עבור מושיק ולכן חוזרת לדני, שלאחר שהוא חושף את כישרון השירה שלה, גורם למושיק לייצג את אלינור כזמרת.

עלמה מתעמתת עם אבי שבטוח שמורגנשטיין הוא אבא שלהם. מורגנשטיין מתחיל להיות יותר מעורב בחיים של אבי ועוזר לו להתחיל עם אגם, ועלמה גם היא מגלה רמזים שאולי זה אבא שלהם. בתגובה מורגנשטיין שולח מתקשרת בשם שאנטי שתשקר להם שאבא שלהם מת, אבל לאחר שעלמה רואה שיחה בין מורגנשטיין למתקשרת, שניהם מבינים את האמת.

אקו, שמגלה מעמית על שאול, מציע לו עסקה- הוא יחייה את אשתו אם יעזור לו מול יון. אבל יון ועמית נפגשים במקרה, והיא מגלה על העניין. אקו רוצה להתחתן עם עמית ויון מבקש מידידיה עזרה במקרה שהוא לא יצליח להרוג את אקו בטקס. במהלך הטקס מסתבר ששאול בצד של יון ומתפתח ריב בין יון לאקו, כששניהם דוקרים אחד את השני.

לאחר הדקירות, מסתבר שאקו פספס ויון חי. יון חוזר לחצויה כדי להציל אותה, אולם בדיוק אז אגם וידידיה גם הם מתחילים להיות רדופים. שאול מנסה לעזור להם לגרש את אותה הרוח, אולם לאחר מכן ידידיה ואגם מגלים שאקו השתלט על יון והרג את שאול בעזרת האבקה. כיוון ששאול השמיד את כל שאר האבקה, לא היה משהו שיוכל לשמור עליו במצב הזה לאורך זמן. עמית שומעת את זה מאגם ומידידיה ומסתבר שהיא ידעה כל הזמן שלא מדובר ביון. בנוסף, לקאסט של חצויה מצטרפת כתבת רכילות בשם נוי- היא בעצם אחותה של ירדן, שגילתה על מותה בידי אקו והחליטה לחסל אותו כנקמה (ואולי היא גם מרגישה משהו כלפי יון, בכל זאת היא "אימא שלו").

מורגנשטיין, שמבין שיש בעיות משפחתיות, רוצה להיפגש עם ילדיו אבל שוב מעמיד פנים שהוא חוסל בחיסול חשבונות. אבי מחליט לזנוח את החיפוש אחר אביו, ומושיק מציע לו לשדרג את הבר בעזרת השירים של דני ואלינור.

עמית נפרדת מיון הרוח, ואז מתעמתת עם אקו. אקו מזכיר לה מי הוא- כשעמית הייתה ילדה הוא רדף אותה והבטיח לה שהם יתחתנו. הוא גם יודע שיש בה כוחות, כוחות לעבור לעולם המתים ולהשיג משם את האבקה. כדי שהיא תוכל לגרום לאקו לסמוך עליה, היא נאלצת לחסל את נוי, מה שגורם למני להילחץ, ולסיום הצילומים בגלל סרטון שמני קיבל מגבי. יון, שמסרב לעבור לעולם המתים, פוגש את נוי ומבין שעמית מוכנה להתחתן עם אקו, מה שגורם לו להפוך לחול בעולם המתים.

בפרק הסיום, יש מסיבה לסיום הצילומים של חצויה. מאיה חוזרת ודני מגשים את חלומו והופך לזמר סולו, בלי אלינור שמוותרת לו. עמית ואקו אמורים להתחתן שם, כשאלכס, מהסוכנות של ירדן, רוצה לחסל את שניהם. אבל במהלך החתונה עמית מקדימה אותו והורגת את אקו. זאת הייתה התכנית שלה כל הזמן. היא עוברת לעולם המתים ומחזירה את יון ממש לפני שהוא הופך לחול לגמרי, למרות האזהרות שהיא מקבלת.

לאחר קצת זמן, החבורה נקראת להקרנת הפרק הראשון של חצויה- מסתבר ששארית ימי הצילום הושלמו בעזרת דמויות מצוירות (רעיון של ברי). עם זאת, במהלך כל אותו הזמן יון מרגיש מאוד לא טוב. כשהוא פוגש את מאיה בהקרנה היא נפצעת מרסיס מראה שיון שבר. השחקנים שומעים צרחה ורצים לשירותים- שם הם רואים את מאיה מלאה בדם ואת יון עם ניבים, נושך אותה.

חצויה הייתה סדרה שונה מאוד מרוב הסדרות שאנחנו מכירים. לא היה לה ערוץ שידור! גם היו בה המון עלילות שבסוף לא נפתרו ממש. עם זאת, היא הצליחה יפה מאוד להעביר את הטרנד של הערפדים, טרנד שהיה חזק מאוד בזמנו.

1625639388278.png

שנת הסיכומים תחזור בדיוק עוד עשרה ימים. ובתאריך הזה… אנחנו עומדים לדבר על סדרה מהגדולות ביותר שהיו בארץ שלנו. סדרה מאוד, מאוד מיוחדת… למרות שכל אחת מהן מיוחדת...​
 

שיר m

Well-known member
באמת היתה שונה ומעניינת... ובעיקר הכירה לנו שחקנים חדשים וטובים
 
למעלה