שנת הסיכומים- דאנסטורי!

YossihNew

Well-known member


שנת הסיכומים חזרה והפעם הסדרה שלנו היא סדרה שהיא לא מושלמת אלא מצוינת! מצוינת ומדברת על ענף הריקוד...

1628423961986.png
 

YossihNew

Well-known member
דאנסטורי! סדרתם של גל ורונית סופר פרידמן, יוצרי ראש גדול, שעוסקת בעולם הריקוד, והצליחה להכיר לנו שחקנית שעד היום מלווה אותנו.

תקופת השידור: 7 באוקטובר, 2018 - 8 באוגוסט, 2019 (עשרה חודשים)

שודרה: בערוץ דיסני, ב-YES (מתחרות בולטות- אילת, או בוי, גיבור אמיתי, כפולה)

פתיח: כעיקרון פתיח לוגו, אבל שיר כן היה, לא משנה מה אומרים.



עובדות מעניינות: באופן מפתיע ובכלל לא קשור ומחשיד, העלילה הייתה דומה מאוד לפסטיגל של אותה השנה, כשבמקרה סימור דניאל השתתפה בשניהם.

עונה ראשונה (40 פרקים בין ה-7 באוקטובר ל-28 בנובמבר, 2018):

אז פרויקט הריקוד הבינלאומי פרפקט דאנס מתקיים לראשונה בארץ, והרקדנים המוכשרים ביותר מכל הארץ מנסים להתקבל אליו. ביניהם רקדנית נחמדה מהמושב בשם הילי פליקס, שממש רוצה להתקבל ללהקה בעקבות האליל שלה- תום הלוי הסלב. תום זכה בתחרות ריאליטי ולכן פחות מקובל בידי עופר המדריך. כשהוא מציג לכולם ריקוד שהוא והלהקה עבדו עליו בלי אישור של עופר, עופר מפטר אותו ואת החברה הטובה שלו, נעמה, מהלהקה.

אז הילי מרגישה מאוד מיואשת, אבל מצד שני היא פוגשת חבר של סבתא שלה, אלעד בירון, רקדן רחוב מחונן. בסופו של דבר לתום יש רעיון- לחברה שלו, אור בורשטיין הרקדנית המצוינת, יש אחות בשם דפנה, שפעם נזרקה מהלהקה כי הייתה רקדנית עצמאית מדי. תום מחליט להקים להקת רחוב עם רקדנים מיוחדים כדי שיוכלו להתחרות בפרפקט דאנס! והוא מכניס לשם רקדנים מאוד מיוחדים כמו כליל המהממת שהיא אמנית מיצג, או גיא, חבר של אלעד שהוא בתכל'ס כדורגלן.

ואכן הריבים של הלהקות הם מה ששולט בסדרה. אור ותום במתח בגלל שבתכל'ס הם הפכו למתחרים. צ'רלי, מוכרת בקפיטריה ומתופפת שבנשמה שלה היא ברקדני הרחוב, מתאהבת במיכאל, רקדן מהלהקה הממסדית שמחליף את תום. ואלעד מנסה ממש להצליח למשוך את הילי למרות שהיא מאוהבת בתום, ונעמה מנסה לחזר אחריו כשהוא הופך למורה הפרטי שלה.

בנוסף, מסתבר שאור ממש מסוכסכת עם דפנה בגלל שדפנה בחרה לאמן את תום מולה. במהלך הריקודים שלה עם מיכאל היא מתקרבת אליו וזה גורם לסכסוך בינה ובין צ'רלי, ולבסוף לפרידה שלה מתום. והמצב של אור מסתבך מאוד כי אבא שלה, אודי, יוצא עם אילנה, מנהלת הלהקה. אילנה די מרושעת ומנסה אפילו לפגוע בחזרות של הלהקה של תום.

לבסוף שתי הלהקות מצליחות לנצח את רוב המתחרים שלהן ועולות לתחרות גמר בפרפקט דאנס. בינתיים אלעד הופך ליותר מפורסם ואפילו גונב קצת אור זרקורים מתום. ולבסוף, נעמה משתכנעת לנסות להעביר אנשים מהלהקה של דפנה ללהקה של אילנה ועופר כדי לגרום לסגירת הלהקה- מה שגורם לפיטורין שלה לבסוף אבל למעבר שלה ושל אלעד ללהקה השנייה.

לבסוף אלעד נפרד מהילי כשהוא מגלה שהיא התנשקה עם תום והלהקה כמעט מתפרקת. לאחר שאודי מגלה שאילנה רימתה הוא נפרד ממנה. אלעד חוזר להילי ואור מציעה לתום שהם יאחדו את הלהקות שלהם ויהיו הנציגים בפרפקט דאנס העולמי ביחד. הם חוזרים וזה אכן קורה.

עונה שנייה (40 פרקים בין ה-16 ביוני ל-8 באוגוסט, 2019):

אז פרויקט פרפקט דאנס שולח את הלהקה לייצג אותו בפרויקט הבינלאומי. אבל לצערה של הלהקה- הילי צריכה לחזור למושב ומצד שני יש מנהל חדש: בארי מן, שהוא מאוד קפדן ומפטר את הרקדנים שלא ראויים לדעתו להתקבל ללהקה: ביניהם גם צ'רלי, למרות שהיא מצליחה לחזור עם נחישות להתאמן. בנוסף תום פצוע ברגל ובמהלך השיקום פוגש בחורה נחמדה בשם עדי שגם היא רוצה לרקוד בלהקה.

בגלל שרקדנית רחוב בשם אביב, חברה של אלעד מהרחוב לריקודים, לא התקבלה ללהקה, אור מנסה לסייע לה. היא מתחילה להגיע למתנ"ס ולעזור לה בחוג הריקוד שהיא מעבירה עם סער. בנוסף לאור יש בעיות עם ההנהלה של דפנה אחותה, וגם עם אימא שלה ענת יש בעיה כי היא לא מוכנה שהיא תרקוד במתנ"ס.

אלעד מנסה לחזר אחרי הילי מרחוק, ומבקש עזרה מנעמה. לא שזה עוזר, נעמה די מפשלת. ומיכאל לא מצליח להסתדר עם צ'רלי כי היא עממית מדי לטעמו והם מתחילים להתרחק. לבסוף הילי חוזרת ללהקה אבל מסתבר שנעמה ואלעד התקרבו מדי וזה גורם למשבר ביניהם.

אור עוזרת מאוד לאביב ביחסים הקשים שלה עם אבא שלה ולאט לאט אביב מבינה שאור לא מפונקת כמו שהיא נראית. לצערה של אור אימא שלה, ענת, ובארי, שהם חברים ותיקים, מצווים עליה להפסיק לרקוד במתנ"ס או שהיא לא תוכל לרקוד בפרפקט דאנס. אור, כמה מפתיע, בוחרת במתנ"ס.

מתחיל מאבק בין החזון של תום לריקודים לבין ההנחיות של עופר, והפעם מי שמתקדם על חשבונו זה אלעד, שמקדם גם את נעמה. מיכאל מתחיל להתרחק מצ'רלי ועובר להיות חבר של עדי. כל המתחים משפיעים על התפקוד של הלהקה. בנוסף, אביב, שחושבת שסער, בן זוגה, מתאהב באור, מחליטה לפגוע באור ולבגוד בה למען אימא שלה.

לבסוף אלעד מבין שנעמה היא די מרושעת והוא חוזר להילי. מיכאל לא יכול עם כל ההקשבות של עדי ליועצות זוגיות (ריבת שלווה, זוכרים?) וחוזר לצ'רלי. אביב מבינה שהיא פגעה באור ומבקשת ממנה לעזור לכולם. ואכן, לאחר שתום עומד מול בארי ודורש שהם יעשו מה שהוא דורש, כל הלהקה בהנהגת אור ותום מתמודדת בגמר פרפקט דאנס. הלהקה זוכה במקום הראשון, ואור ותום משלימים אחרי שנפרדו במהלך העונה בגלל שאור רקדה במתנ"ס.

דאנסטורי הייתה סדרה… וואו, בדיעבד לא היה בה הרבה. כלומר, היו דמויות ממש טובות ושחקנים ממש חמודים ואור בורשטיין מצוינת שתמיד אהבתי, ויובל גונן שהתפוצצה משם עד היום, אבל תכל'ס… טוב, היא לא הכי גרמה לבאזז. אבל היא הייתה מספיק טובה כדי שנצפה בה.

ובעוד שמונה ימים, אנחנו נגיע לספינה הטרופה ושטופת הגלים. סדרת בת שאולי פחות הצליחה ממה שחשבו שתצליח. מוכנים לזה?​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
לא על שירים ...
תיכון השיר שלנו....
 
למעלה