שנת הסיכומים- גיבור אמיתי

YossihNew

Well-known member
|אקשן| |סכין|

שנת הסיכומים חזרה אחרי חודש. והפעם, סדרה ששילבה בין שני ז'אנרים. סדרה ששילבה בין פנטזיה לבין קומדיה, וריתקה את כולנו...

1638570230721.png

גיבור אמיתי! הסדרה של אורי גרוס, שהייתה מין דני הוליווד חדשה, ועם כמה שחקנים מוכשרים במיוחד שהיו שם...

תקופת השידור: 19 במאי, 2019- 4 בדצמבר, 2019 (שבעה חודשים)

שודרה: ב-KidZ, ב-YES (מתחרות- פוראבר, כדברא, דאנסטורי, כפולה, נעלמים, התחנה)

פתיח: אחלה מנגינה שמתאימה לעולם אחד של הסדרה. הפתיח, מצד שני, מתאים דווקא לצד השני של הסדרה...


ויש גם את שיר הסיום...


עובדות מעניינות: הדמות של אודי שניר הופיעה גם בעוד המון סדרות של אורי גרוס. אורי לייזרוביץ' היה אמור לשחק את רן שגב אבל לא הצליח בגלל ארץ נהדרת.

עונה ראשונה (24 פרקים בין ה-19 במאי ל-30 ביוני, 2019):

הסדרה מספרת על אמה גרין, תסריטאית מוכשרת שיצרה סדרת פנטזיה בשם "הלוחם", שמספרת את עלילות הלוחם תומאס בלק. אחרי שש עונות מוצלחות, יותם לפיד, השחקן של תומאס שהוא בן זוגה של אמה, מודיע על מעבר לארצות הברית. אמה נאלצת להרוג את תומאס שלה בפרק סיום העונה. אבל לאחר הפרק המותח, תומאס נוחת בדירה של אמה.

כולם כמובן חושבים שמדובר ביותם, אבל אמה מופתעת לגלות שהיצירה שלה התעוררה לחיים. היא מבקשת עזרה מלירז, אחראית השיער, ושולי, אחראי האיפור, להסתיר את הסוד של תומאס. בנוסף גם שחקני הסדרה צריכים להתרגל למצב הזה: גאיה שליטא כץ, שירה נאור ונווה צור. אמה מנסה להבין איך יכול להיות שקיים מעבר בין עולם הסדרה לעולם המציאות.

האמת שזה גם מה שקורה בעולם הסדרה: בשבע הממלכות, שעליהן עומדת להשתלט דיאנה ואן קורפוס, גונדור, העוזר של תומאס, משתף פעולה עם סהרה אחותה של דיאנה, כדי לגלות לאן תומאס נעלם. בעולם המציאות מסתבר שיותם ניהל רומן מהצד עם גאיה ושירה ביחד. תומאס רוצה להבין איך לחזור לעולמו- אבל כל מה שהוא זוכר היה שהוא הגיע לשדה ירוק.

נשיקה של תומאס ואמה מתפרסמת בפפראצי, שיותם מגלה. יותם מנסה להסביר שתומאס זה אחיו הדתי לשעבר. לאחר שהבנות מגלות איך יותם שיחק בהן הן משפילות אותו בשידור ונפרדות ממנו. אבל אמה נחושה להחזיר את תומאס בחזרה אל השדה הירוק. מסתבר שאותו שדה ירוק הוא המסך הירוק שבו צילמו את סצנת המוות של תומאס.

אודי שניר, מנכ"ל הערוץ המשדר ובעל פצצות רייטינג, מגלה על תומאס וחוטף אותו כי יש לו זכויות עליו. יותם מסייע להם לחטוף את תומאס בחזרה והם מצליחים להעביר אותו בשער בחזרה אל עולם הסדרה.

אולם לצערו של תומאס, דיאנה ואן קורפוס ידעה שהוא עוד חי וחיכתה לו כדי לתפוס אותו ולהוציא אותו להורג לתמיד. שנייה לפני שזה קורה, שולי, לירז ואמה הגיעו אל העולם גם הם.

עונה שנייה (24 פרקים בין ה-27 באוקטובר ל-4 בדצמבר, 2019):

באופן הזוי, ה"פרק החדש" של הלוחם שודר בטלוויזיה וגאיה ושירה נדהמו לגלות שדמויות שהן יצרו זכו לגילום של דניאל גרנט ואלישע בנאי, שלא זכרו שהצטלמו בכלל. אמה, לירז ושולי מצליחים להחזיר את תומאס לעולם האמיתי, והם אפילו חושפים את תומאס לעולם.

ד"ר אורי קורן, מומחה ליקומים מקבילים, מנסה לעזור לקאסט הסדרה להשלים עם קיום עולם הסדרה. באותו הזמן דיאנה מגיעה גם היא לעולם ומתחזה לגאיה. בינתיים בעולם הממלכות, סהרה וגונדור מנסים לחקור על נבואה מסתורית שנובאה על תומאס, ומופתעים לגלות שככל הנראה יש עוד אח למשפחת קורפוס שלא ידוע.

אורי מתאהב באמה, מה שגורם לצרה נוראית ולמתח גדול בינו לבין תומאס. סהרה מצליחה לעבור לעולם האמיתי בדיוק כשאודי הורס את המעבר, והיא מנסה לשכנע את דיאנה להשלים עם תומאס. אורי משתמש על אמה בשיקוי אהבה כדי שהיא תתמוך בו בוויכוח עם תומאס ותצרף אותו לסדרה. ובנוסף, סיאנס של האחיות קורפוס עם אביהן מגלה שלאחיהן קוראים אורנוס- זה אורי.

לילי, אימא של אורי שהייתה בעבר הפילגש של זונדור קורפוס וגורשה לעולם האמיתי, מבטלת את שיקוי האהבה. תומאס מציע נישואין לאמה. מסתבר שיש על תומאס קללה שמונעת ממנו להתחתן עם מישהי לא מהממלכות. אבל גונדור מגיע לעולם האמיתי דרך סט חדש!

דיאנה מנסה להרוג את תומאס אבל גאיה עוצרת אותה. אורי משכנע את דיאנה לשחרר את תומאס בעזרת האבן שלו. תומאס שמגלה על הנבואה מחליט לחזור הביתה. אבל אימא של אמה, רות, חושפת בפניה שהיא הובאה אליה מעולם הממלכות מלכתחילה והיא "מיאה"- האישה המסתורית שנאמר שתציל את תומאס בנבואה. תומאס חוזר כדי להתחתן עם אמה.

בחתונה, שלילי מבצעת, לילי מרעילה את תומאס ואמה. אורי מנסה להחליף את היין אבל רק תומאס ניצל- אמה מורעלת וכך שוב נהרסת לרן דנקר חתונה בגלל אורי גרוס.

או שלא! אמה מופתעת כשהיא מגיעה לבית האח הגדול שם יושב אורי גרוס וכותב את הסדרה. אמה מבקשת ממנו לשנות את ההחלטה, והוא כותב שהאחים קורפוס משתפים פעולה ועם אבניהם מרפאים את אמה. אמה חוזרת לחיים ומודה לאורי גרוס.

גיבור אמיתי הייתה סדרה שונה מאוד. היא עסקה בכתיבה, בלבטים של כתיבה. אורי גרוס הגדיר אותה כסדרה מאוד אישית. חבל שהיא לא נמשכה הרבה, אבל היו בה וייבים של דני הוליווד והיא הייתה דווקא די מצחיקה ומהנה.

מחר שנת הסיכומים תחזור. ואני ממליץ לשיר להגיע.​
 

שיר m

Well-known member
אני פה כל הזמן.

את העונה השניה של גיבור אמיתי לא ראיתי. חשבתי להשלים אבל לא היה לי מספיק משעמם:-P:
 
למעלה