שנת הסיכומים- או בוי!

YossihNew

Well-known member
|זכר|

שנת הסיכומים חזרה אחרי חמישה ימים ליום אחרון. כי הפעם, הפעם אנחנו בסדרה שהתאריך הזה די הרס אותה. היא הסתיימה בו, אבל גם נהרסה בו…

1640901966794.png

או בוי! אורי גרוס חוזר לכתוב סדרה מוזיקלית, ואחרי גאליס והחממה הוא לוקח את אליאנה, דניאל, ליבי וג'וי לדרמה מוזיקלית משגעת.

תקופת השידור: 21 פרקים בין 4 בדצמבר 2016- 2 בינואר, 2017 (חודש של סבב ראשון)- ואז 46 פרקים בין 7 באוקטובר- 31 בדצמבר, 2018 (שלושה חודשים של סבב שני)- סה"כ לקח לה בערך שנתיים וחודש עד הסיום.

שודרה: בהתחלה בערוץ הילדים ב-YES (מתחרות- פלאשבק, שכונה), אבל אחר כך בערוץ הילדים, בערוץ ספיד ב-HOT ובערוץ YES5 של YES (מתחרות- אילת, דאנסטורי, פוראבר)

פתיח: שיר נפלא שכתב הזמר האלמוני ההוא שכותב מלא פתיחים לסדרות נוער.



עובדות מעניינות: הסדרה זכתה בפרס סדרת הנוער הטובה ביותר גם ב-2016 וגם ב-2018- וזה עם אותה עונה…

להקת או בוי היא להקה של ארבעה בני נוער שלמדו בתיכון ברטה לוין לאומנויות, שהם הלהקה המפורסמת ביותר בישראל. הם מכילים את ג'וני היוצר, תום החתיך, אסי האופנתי ומייקל המתוסבך. הכול מתחיל שבהופעה שלהם ביום העצמאות, מייקל מוריד בטעות פאה של גנרל אמריקני, מה שמוביל לתקרית דיפלומטית ופיטוריו מהלהקה, בידי הסוכנת המוכשרת של הלהקה, טל "אלוטל" קוטלר.

באותו הזמן, אנחנו נחשפים לעלמה בן טוב- אחות לעדן והבת של סנדרה, בעלת בר עם מלא חובות. עלמה לומדת בברטה לוין עם חבריה אברי שילון וזוהר אפלבוים, אצל המורה נרי- האקס של טל. עלמה מבינה שהיא יכולה לכסות את החובות של אימא שלה באמצעות התקבלות ללהקת או בוי! אבל מין הסתם זאת להקת בנים. כדי להתקבל, היא נאלצת, בהדרכת עדן, להתחפש לגבר ולקרוא לעצמה "בן". באופן מפתיע במיוחד, היא מתקבלת ללהקה…

באותו הזמן זוהר מנסה להתחמק מהצהרות האהבה של אברי, והיא וג'וני מתאהבים ממבט ראשון במסעדה. כמו כן, החברה של תום, גפן, גורמת למתחים בינו ובין בן. עלמה מנסה לג'נגל באותו הזמן בין הדמות של בן לדמות האמיתית שלה, אבל לאט לאט גם זוהר נחשפת לסוד הזה. בנוסף שידורים חיים מהווילה גורמים לצרות של עלמה ועדן לשמור את הסוד.

בעקבות נבואה של מגדת העתידות מג'דרה, תום שומע שיפגוש בקרוב בעלמה מסתורית, וזה קורה כשבבחינות של גפן ללהקה צבאית, הוא רואה את עלמה שרה ומתאהב בה. בנוסף מסתבר שטל ומייקל בכלל תכננו מההתחלה תרגיל יח"צ עם הפיטורין של מייקל, אבל ההצלחה של בן די מאלצת את מייקל לעוף מהלהקה. בנוסף מחליטים על הופעה של ברטה לוין לצד להקת או בוי, מה שמדאיג את עלמה שחוששת שלא תוכל להחליף דמויות במצב הזה.

ג'וני וזוהר ממשיכים להתקרב למרות יונה, האימא השתלטנית של ג'וני. בנוסף עלמה שומעת כבן על הרגשות של תום כלפיה, וזה גורם למתח גדול מאוד בינה ובין גפן. למרות הרצון של עלמה לשכוח מתום, היא מתנשקת איתו בחוף הים אבל נאלצת להיפרד ממנו למען גפן וכדי להסתיר את הסוד שלה. ולצערה של זוהר, ג'וני מגלה דרך מכונת אמת שהיא משקרת לו ולא יודע על מה…

וכאן נעצרנו! ה-1 בינואר, 2017 הגיע, וערוץ הילדים ירד מ-YES! מאבק משפטי התפתח בין YES לערוץ הילדים על הזכויות לסדרה, מאבק שרק החמיר כעבור שנה כשהערוץ ירד גם מ-HOT. מחאות התרחשו, כולל נאום של נלי תגר במהלך הזכייה בטקס פרסי האקדמיה שקרא לשחרר את הסדרה. בעצם, רק ב-12 בנובמבר, 2018- בערך שנתיים אחר כך- קיבלנו את הפרקים הנותרים.

אז ג'וני, שנורא כעס בגלל שבזמנו חברתו סיוון נטשה אותו לחו"ל (דבר נפוץ מאוד אצלו) דרש מזוהר להתוודות בפניו על האמת. הכול הוביל למופע היחיד של ג'וני, שם זוהר ועלמה תכננו מהלך כפול: זוהר תספר לג'וני את האמת כשעלמה תודה בפני תום בווילה. אבל לצערה של עלמה- מי ששמעה את הווידוי הייתה דווקא טל, ואילו סיוון של ג'וני חזרה מחו"ל…

טל סוחטת את עלמה בעזרת הסוד שלה ומתכננת לנצל את זה עד תום, ובאותו הזמן מייקל, שכועס על החזרה של סיוון בגלל שגם לו היה משהו איתה, מגלה שאבא שלו, הפושע מולי "השועל", השתחרר מהכלא ומנסה להתפייס איתו. וטיול קטן לירושלים לכבוד בר מצווה לבן הוביל לפתקים בכותל, שהתקשורת חשפה- ונחשף שתום רוצה להיות עם עלמה, מה שהוביל לפרידה של גפן ותום.

זוהר, שכועסת על טל, חוטפת כשטל מביאה לסיוון סרטון בו זוהר מתנשקת עם מייקל (כדי למנוע ממנו לגלות את הסוד של עלמה). ג'וני כועס ועובר לסיוון, וזוהר העצובה כותבת שיר- בלעדיך. סיוון גונבת אותו וטוענת שזה השיר שלה. בנוסף סיוון מצליחה להכעיס גם את יונה, אימא של ג'וני, והיא מחליטה לשתף פעולה עם זוהר ועלמה. הדבר מוביל לשידור חי בתכנית של צביקה הדר, שם יונה חושפת את סיוון ומפילה אותה. זוהר מסרבת לחזור לג'וני.

בינתיים עלמה מצליחה איכשהו לשכנע את טל שהיא תהיה עם תום. גפן, שמאבדת עגילים יקרים, מקבלת מאברי כסף בתמורה לכך שהיא תעמיד פני חברה שלו. כמובן שכמו כל זוג שעושה כזה דבר, הם מתאהבים. בסוף, טל רוצה לחשוף את עלמה בשידור חי במופע של ברטה. מייקל מדליף לה את התכנית, ועלמה חושפת את עצמה. סיוון מוכנה לשלם את הקנס של עלמה ושאר חברי הלהקה מתפטרים במחאה.

לבסוף כולם משלימים. ג'וני משלים עם זוהר כשהוא מבין מה הסוד, תום מצליח להתפייס עם עלמה ברגע האחרון, מייקל וסיוון ביחד וגם נרי וטל. לבסוף אבא של מייקל מביא לכולם כרטיסי טיסה ליוון. לצערם בטיסה, פושעים שרצו לפגוע באבא של מייקל מרעילים את הטייס והמטוס עומד להתרסק…

אז מה קרה עם להקת או בוי מאז? כלום. לא ידוע מה קרה- המאבק המשפטי הוציא את המיץ מהתכנית וכל סיכוי לעונה שנייה פשוט הלך בעקבות זה.

אבל הסדרה הזאת סימנה את החזרה של אורי גרוס לעולם סדרות הנוער- אחר כך באו גם פוראבר, גיבור אמיתי ו-PPS. והיו בה קאברים ממש טובים, אווירת השיר שלנו, ו… שמעתי שנוצר ממנה איזה זוג? שמעתם על משהו כזה?

שנת הסיכומים… לא תחזור. היא פשוט לא תחזור, כי השנה נגמרה! 2021 נגמרה, ומי יודע מה יקרה ב-2022? אז בואו נסיים את זה בצורה היחידה שאפשר לסיים:

פסוקה של אלוטל: "ותיגמר שנת ככ"א לספירת אלוטל, ותחל שנת ככ"ב. ותודה אלוטל ליוסי על סיכום סדרותיה והעלתן על הכתב. ותגמול אלוטל ליוסי בתמונות אינספור עם מלכות לרוב, ותעניש את חברי הפורום שלא הכירו בכישרונו ובתסריטיו. ויתר דברי הסדרות המה יהיו בשנה הבאה".​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
וב, ותעניש את חברי הפורום שלא הכירו בכישרונו ובתסריט
מה זה????????????????
את ה ממש חסר תודה , אאז לא קראתי "הזירה" . אז מה?? קראתי כדברא האויב מבפנים.. אני לוקח אותך להשקות , ואף הגדלתי והתחלתי ליצור קשר עם כאן , ששם אין תחרות השקוות... (כראמלל) וממש התאכזבתי שלא תבוא איתי !!!!!!!!
 

YossihNew

Well-known member
אתם ביקשתם משהו מקורי ואני נעתרתי, ואתם לא קראתם!

אז האויב מבפנים קראת, אבל גאליוסי 2 הפסקת באמצע!!!!!!!!!!!

ואתה שכחת שגם שיר כלולה!
 
למעלה