שנה טובה, דיג'יגורלים

OOOO0

New member
חחחח

אני סטודנטית למדעי החברה עם התמקדות בתקשורת, שזה אומר ללמוד המון המון קורסים שרובם בתקשורת. בשנים הראשונות של התואר הייתי מתוסכלת כי נאלצתי ללמוד קורסים שאין שום קשר ביניהם לבין תקשורת, אבל בזמן האחרון זה השתפר כי אני מתמקדת רק בתקשורת, מה שאני באמת אוהבת.
 

OOOO0

New member
כן, בין השאר.

עכשיו אני לומדת סדנה בעריכה עיתונאית, שבה מלמדים אותך הכל על תפקידו של העיתונאי ושל עורך העיתון. לפני זה למדתי כמה קורסים בתקשורת באופן כללי, שבהם מסבירים לך הכל על התקשורת, איך היא עובדת, מה האינטרסים שלה, איך היא מבנה את המציאות שלנו. זה נורא מעניין.
 

OOOO0

New member
נכון.

בדיוק בגלל זה חשוב ללמוד תקשורת ולראות איך היא מבנה לנו את המציאות ומשפיעה על איך שאנחנו חושבים. לאנשים יש נטייה לחשוב שהתקשורת משקפת את המציאות והמציאות היא זו שבעייתית, אבל האמת היא שהן מזינות זו את זו כל עצמן.
 

Digi Lista

New member
הידועה בעברה גם כ'נייקו' ו'קני מאט'../images/Emo3.gif

טוב שקפצת לביקור אחרי נצח... קראתי את כול השרשור אבל עברו כמה ימים אז אני בכלל לא בטוחה שרלוונטי להגיב עדיין... בכול מקרה צבא?וואו! הזמן ממש טס,אני נשמעת סבתא אבל אני זוכרת אותך חוגגת בת מצווה... מקווה שנשמע ממך גם על הצבא(חיים מעבר אמרת שאין לך) ובכלל שנראה אותך כאן דופקת נפקדות
 

Neurotic Kira

New member
סטטה!

לא הגבת , וחשבתי שאת כועסת עליי או משהו. שמחה לראות שסתם בלבלתי לעצמי את השכל. כן. צבא. פוי. זה גם מה שאמרתי על בת המצווה, בזמנו XP בכלל , את מכירה אותי מאז שהייתי ככה קטנה, בת 10. 8 שנים, פלוס מינוס. מפחיד. מה איתך? איך החיים? אני רואה שהפורום קם על רגליו שוב. זה נהדר.
 

0Pandemonium0

New member
היית בת 10?! חשבתי ש-12

ואם אני אראה אותך על מדים אני חושב שאתעלף. את עוד חייבת לי פגישת עדכונים
 

Digi Lista

New member
היא הייתה גם בת 12...

אבל יש לי בכול זאת שנתיים פור של היכרות איתה כי היינו יחד עוד ב'יויו' ו'וואלה' וזה כשהייתי בערך בת 12
מזדקנים כולנו
גם ממך נשמח תמיד לעכדונים,אחרי שתתעלף הכוונה...
 

Digi Lista

New member
למה כועסת?../images/Emo24.gif

אף פעם לא כעסתי,אני בכלל לא זוכרת מתי דיברנו לאחרונה כדי שאכעס
החיים-תלוי באיזה יום ושעה תפסת אותי,בסך הכול כמו תמיד מתמודדים ושורדים,לאחרונה עברתי תקופה מאוד לא קלה והיא עדיין משפיעה עליי אבל לאט לאט אני מתחילה לאסוף את עצמי ולהתחזק מחדש,זה עדיין מורכב... גם אני רוצה עדכונים!
 
למעלה