שמישהו יעזור לי!

הלהב פה היא מן הסתם עבודת מחשב

אבל ה "מכשיר" עצמו הוא דגם שרכשתי במאה דולאר (כשהדולאר עוד היה שלושה שקלים). יש לי גם דגם פלסטיק עלוב של החרב של אובי-וואן, ופעם היה לי דגם פלסטיק די חזק (אבל קצת גדול וישן) של הסייבר של ווידר, עם קול ושטויות כאלה, אבל נתתי אותו מתנה.
 

סיביל

New member
ההודעה הזו הייתה אליי, נכון?

...כי היא לא הייתה שרשור ישיר להודעה שלי, אז אני לא בטוחה. בכל מקרה, כמה עולות החרבות האלה בימינו? אבל באמת, זה מסוג הדברים שנראה לי שקונים בשביל הקטע של האספנות, לשים בבית בתוך מסגרת זכוכית ולהגיד "תראו איזה מגניב", לא? זאת אומרת, אתה לא יכול לעשות עם זה שום דבר אחר.. זה בסך הכל גליל ברזל כשחושבים על זה.. אם היה לי עודף כסף אני משערת שגם הייתי קונה משהו כזה, אבל אין לי, ואני מעדיפה משהו שאני יכולה גם לעשות איתו משהו, זה נראה לי יותר כיפי, בדיוק מאותה סיבה שכשאני קונה דמויות של מלחמת הכוכבים אני מוציאה אותם מהעטיפה ונהנית להעמיד אותם בכל מיני פוזיציות, בניגוד לאנשים שאני מכירה שמשאירים אותם בתוך העטיפה כי ככה הם יהיו שווים הרבה כסף יום אחד...
 

jerri

New member
יש לזה הסבר היסטורי - הם התכוונו

להוציא אותו עם סטנד והתחרטו ברגע האחרון. אגב, חבל שאמא שלך לא קנתה לך את החרב שלך אנקין היא הרבה יותר שווה.
 

סיביל

New member
יותר שווה?

למה, היא באמת קרן לייזר? P: סתם, האמת היא שיותר אהבתי את זו של דוקו. יש לה צורה יותר מיוחדת ולמרות שהיא נראית לא נוחה להחזקה, היא דווקא נוחה למדי... :)
 

Dark Rain

New member
בעעע....!!

דוקו בתחת!! לי יש את הסייבר הכפולה של Darth Maul, והיא גדולה ועושה קולות ואור, והוא שולט!! Darth Maul Rulez!
 
כולם חראות :)

הכי טוב זה 2 חרבות אח בכל יד :) וכל ג´די יכול להחזיק בדאבל חראב אור הקטע שצריך חתיכת אימון כמו דארת מול שכל חייו הוקדש לזה :)
 
כן, לא חשוב שיש לו שתי שורות בסרט

הוא נלחם כמו שד לכל דבר (שזה גם טוב וגם רע), אבל זה גרם לקרבות להראות קצת כוריאוגרפים מדי. לעומת זאת הרוזן דוקו (!) הוא סית´ עם סטייל!
 

Dark Rain

New member
אבל הוא זקן!!

אהבתי אותו בתור סארומאן דווקא.. אבל פה ?.. לא היה לי מושג שהוא סית´ בכלל עד שהוא נלחם.. והוא כל הזמן דיבר ודיבר ודיבר.. וברח בסוף גם.. ודארת´ מול, חיפש להילחם, והוא היה מאגניב שכזה. זו דעתי בכל אופן. לא משנה שלא היו לו הרבה שורות בסרט, הוא לא אמור ממש היה לדבר, זה היה כל גורם ההפחדה שלו, ואהבתי כל שניית משחק שלו. ולמען האמת (ואל תהרגו אותי כשאגיד את זה) לא ממש אהבתי את דארת´ ויידר. כלומר, אהבתי את מה שהוא ייצג והכל, אבל מבחינת תכלס, הוא מגושם! הוא נלחם באיטיות, ולא ממש מראה מוטיביציה עצמית .. (עד כמה שאפשר לראות מהבעות הפנים שלו [שאין לו]) בקיצור, Darth Maul רולז!
 

Dark Rain

New member
אני מניח שכולם מסכימים איתי..

אם לא הגבתם חזרה. דוקו זקן! הוא נלחם כמו זקנה.. (בעעעע...) *ריין מנסה לעורר פרובוקציות*
 
למעלה