שמישהו יעזור לי!

סיביל

New member
שמישהו יעזור לי!

אני חייבת למצוא דרך לשכנע את ההורים שלי לקנות לי ב-200 שקל את החרב אור של דוקו בטויז אר אס! אם זה רק לא היה כל כך יקר..! אגב, זו לא הפעם הראשונה שמייבאים את החרבות לארץ? אני זוכרת שחיפשתי אחת גם כשיצא אימת הפאנטום ולא מצאתי בארץ.
 
אחותי בשביל מה לך החרא הזה../images/Emo35.gif

זה סתם חרטה להוציא תכסף
היה לי תחרב של לוק סקיוקר הירוקה וגם של דארת ויידר וזה סתם חרא כי זה נהרס אחרי קרבות חרבות אור הפלסטיק לי יחזיק מעמד את יודעת
מה שכן שווה זה להשיג תמודלים של מיקרו משינס
או את הבובות בתור פסלים
יש לי כבר אוסף ענקי
אני חייב תבובה של האתיופי עם החרב אור הסגולה
 

jerri

New member
ממש לא. החרבות החדשות (מתוכן רק

2 הגיעו לארץ - אחת של אנקיכס והשניה של דוקו) מתקפלות ועשויות מפלסטיק (שקוף) ועמיד ביותר. החרבות הקודמות הן סתם פלסטיק זול שמתקפל. אגב, כדי לקנות את כל הליין שהאסברו הביאו לארץ תאלצו להפרד מ1400 ש"ח.
 
אייזה לין../images/Emo35.gif

ומה ההבדל לא הבנתי בחרבות? החרבות של פעם גם היו מפלסטיק קשיח ומתקפלות! וגע זה אומר שאפשר אשכרה להרביץ בהן עז זוב דם בלי שזה יהרס
 

סיביל

New member
לא רק שהן יותר עמידות...

כי הן עשויות מפלסטיק הרבה יותר איכותי ועבה, אלא חוץ מלהאיר הן גם עושות רעשים- כשהן דולקות יש את הרעש הסטטי וכשנותנים מכה למשהו איתן זה עושה את הרעש ששומעים כשמכים במשהו עם סייבר אמיתי. בקיצור, שוות ביותר אבל עולות כפליים מהישנות. :) האמת היא שהנדן של החרב של דוקו בצורה קצת מוזרה, לא נראה לי שהיא כל כך נוחה להחזקה מה גם שהיא ממש ענקית, הבנתי שהיא מגיעה לאורך של איזה 3 מטר...
 
נו אתה עושה ממני צחוק../images/Emo35.gif ../images/Emo46.gif

היה לי תחרבות של לוק ושל וידר שעושות רעש גם והן מפלסטיק איכותי ירוק ואדום והן נהרסות מהר מאוד אם עושים קרב בהם החרבות האלו זה או לילדים בני 5 שיהרסו אותם תוך חודש או לאספנים בתור מודל
לקרבות הם לא טובים צריך להשיג איך שהוא מלאי של הפלסטיק עצמו כי זה נהרס מהר מאוד בעקבות קרבות סוערים תסמוך עלי מנסיון...
 

סיביל

New member
כנראה היה בלבול

לא חשבתי שאנחנו מדברים על אותו סוג חרבות. אני יודעת שיש כאלה שעולות 8$ שהן מפלסטיק דק יחסית ובאמת מיועדות לילדים והפלסטיק שלהן "מתקפל" במהירות, ויש כאלה שעולות 20$ (אותו מחיר בארץ ובחו"ל) שאני בספק שילד בן חמש יסתדר איתן כי הן די גדולות וקצת יותר עבות וכבדות... חוץ מזה, גם ככה אין לי עם מי לעשות קרבות, ואם אתם כל כך רוצים לעשות קרבות חרבות עם משהו שלא ישבר אתם תמיד יכולים לנסות מקלות של מטאטאים. זה עובד, מנסיון. P:
 

jerri

New member
למה ישר להתעצבן? הסבירו לך שאלו לא

אותן החרבות. אני חוזר, לא אותן החרבות. הן לא מיועדות לילדים (אני ממש בספק אם ילד יוכל להחזיק חרב כזאת) והן לא עשויות מאותו הפלסטיק של החרבות הקודמות בסדרה. הן בכלל לא נוחות לנשיאה, ואני די משוכנע שגם אם תנהל "קבותו סוערים" איתם הם לא ינזוקו בצורה בלתי הפיכה. ולערוך "קרבות" עם החרבות האלו נראה לי תמוה ביותר... (שלא לומר ילדותי)
 

mara jade

New member
אמממ

כן הן בהחלט לא עמידות בקרב...הלכתי עם ידיד שלי קרב ביום הבכורה...זה דיי לא החזיק מעמד...ואני חושבת שבשביל 200 ש"ח-שבטח אם תבקש שיקנו לך בארה"ב זוישלחו לך זה יעלה עד 15 דולר-לא עדיף לשעות עם זה קרבות
 

mara jade

New member
אמממ

כן הן בהחלט לא עמידות בקרב...הלכתי עם ידיד שלי קרב ביום הבכורה...זה דיי לא החזיק מעמד...ואני חושבת שבשביל 200 ש"ח-שבטח אם תבקש שיקנו לך בארה"ב זוישלחו לך זה יעלה עד 15 דולר-לא עדיף לשעות עם זה קרבות. "try not! Do or do not. There is no ´try´."
 

jerri

New member
הליין שהסברו הביאו לארץ כולל את:

2 לייטסייברים - אחד של אנקין (כחולה) ואחת של דוקו (אדומה). פלסטיק קשיח, צליל של הדלקה וצליל של כיבוי, פלסטיק שקוף יחסית שמאפשר מעבר של אור,ידיות מאד גדולות (לא נוח לילדים) לא נוח לנשיאה. לא מגיע עם בטריות.
Obi-Wan Kenobi´s Jedi Starfighter - 2 Attack Modes - החללית של אובי ואן|סדגש" (דמות לא כלולה) - מגיעה עם 2 טילים שניתן לירות, דרויד שמורכב לתוכה (לא ניתן להוציא) שמסובב את הראש ו2 כנפיים מתקפלות.
Reek - Arena Battle Beast ריק - המפלצת שנלחמו נגדה בזירה- מגיעה עם רגליים שניתן להזיז, קרן שמשוכים אותה והוא מוציא נהמה וכפתור בתחתית הבטן שמזיז את הרגליים ומוציא צלילי נהמות. דמות Anakin Skywalker - Outland Peasant Disguise - הדמות של אנקין מגיעה מצויידת באקדח שנצמד ליד, לייטסייבר נשלף, תיבת חפצים, וביגוד עליון (מעיין פונצ´ו) שניתן להסיר. C-3PO - Protocol Droid - תריפיאו מגיע עם הציפוי העליון בנפרד וניתן להלביש אותו עליו. בנוסף הוא מגיע עם תיבה. המכסה של החזה לא מתחבר ממש טוב. Darth Tyranus with Force Flipping Action בובה של קאונט דוקו שמגיע מצויידת בלייטסייבר ובמשטח מגנטי עם "מקפצה". שמושכים במקפצה הוא עושה סלטה באויר ונוחת (בעזרת כוח המגנוט) על הרגליים במרכז הזירה. מנסיון - בקושי עובד. ניתן לחבר אותו לבובה של אובי וואן. Obi-Wan with Force Flipping Action כנ"ל - בובה של אובי וואן שמגיע מצויידת בלייטסייבר ובמשטח מגנטי עם "מקפצה". שמושכים במקפצה הוא עושה סלטה באויר ונוחת (בעזרת כוח המגנוט) על הרגליים במרכז הזירה. מתחבר לבובה של דוקו. Jango Fett - Kamino Escape - דמות של ג´אנגו פט, עם קסדה מתפרקת (הפרצוף ממש דומה לטמורה מוריסון), 2 אקדחים, טיל שניתן לירות מהגב וחוט מחובר ליד שיורים ממנה (בעיקרון. בפועל - לא ניתן לירות). Jango Fett w/Electronic Jet Backpack and Snap-On Armor דמות של ג´אנגו פט - הפעם לא ניתן להסיר את הקסדה, אבל הוא מגיע עם צלילים של יריות ופיצוצים, רובה שניתן לירות ממנו טיל, 2 אקדחים ושריון שאפשר להרכיב ולהוריד ממנו.
Kit Fisto - Jedi Master קיט פיסטו - הג´דיי מאסטר הירוק שדומה לתמנון. מגיע עם לייטסייבר שנצמד ליד במגנטיות. Mace Windu w/Blast-Apart Battle Droid מייס ווינדו מגיע עם דרויד שניתן לפירוק כשיוים עליו (למעשה בקושי ניתן להרכיב אותו שלא לדבר על להעמיד אותו). ווינדו מגיע עם לייטסייבר ורוד (שגדול ממנו כמעט פי 2) ו2 פלסטיקים שהוא יכול לירות מתוך היד - אחד בצורת כדור אש והשני בצורת אנרגיה/ברק כחול. Obi-Wan Kenobi - Coruscant Chase דמות של אובי וואן שמגיעה עם לייטסייבר כחול והמתקן ריגול שאובי קפץ עליו ורדף אחרי המתנקשת (היד שלו מתמגנטת אליו). Padme Amidala - Arena Escape הסנאטורית מגיעה עם שרשרת לקשירה, רובה ו2 גזעי עץ מרוסקים. R2-D2 - Coruscant Sentry ארטו מגיע עם 2 זחלים תואמים (אלו שניסו לחסל את אמידלה) וכפתור מפיק שלילים. ניתן להזיז את הרגליים שלו. Super Battle Droid סופר באטל דרויד הוא הדרויד האפור הגבוה . ניתן להרכיב לו ניד אקדח, לפרק ולהרכיב צלעות רגליים וחלקים ולהרכיב עלין "פצע". מצוייד בכפתור בגב שברגע שלוחצים עליו הוא מתפרק. קשה מאד להעמדה. אני לא רוצה להציף, אז אני לא מצרף תמונות.
 

סיביל

New member
איך לא חשבו על זה קודם...

הרעיון של המגנטים ממש מצוין. עוד מישהו נתקל בבעיה עם הדמות של לוק, שבלי הלייט סייבר יכולה לעמוד רק בצורה מעוותת ביותר כאשר הגב מקופל כמעט לגמרי אחורה, ושעם הלייט סייבר יכולה לעמוד רק אם היא נשענת עליו?
 
חרבות..

אם את בקטע של להשקיע כסף אז אל תקני חרב מפלסטיק שתהרס לך..את יכולה למצור חרבות הרבה יותר יפות אני למשל מתכננת לקנות בקיץ..
 

סיביל

New member
את מתכננת לקנות בקיץ מה?

ממה החרב שלך תהיה עשויה, קריסטלים? :) האמת היא שמאוחר מדי, אמא שלי הפתיעה אותי עכשיו וקנתה לי את החרב המדוברת. ואני שואלת אתכם- הם לא חשבו על הרעיון הגאוני של להתקין קפיץ עם תופסן שישתחרר כשלוחצים על הכפתור והלהב תישלף מעצמה?
 
*להרגע לנשום לא להתעצבן*

אל תשווי בין חרב מפלסטיק לבין החרב שאני רוצה לקנות..שעולה הרבה יותר מ 200 שקל..ולא היא לא עשויה מקריסטלים אלא מכל מה שכל חרב שווה עשויה
 

סיביל

New member
באמת אל תתעצבן

לא ממש הבנתי גם על מה אתה מתעצבן... אולי תסביר לי ולשאר התוהים בפורום, מה מיוחד בחרב שאתה הולך לקנות?
 
ושחכת להוסיף בת חמודה :)

ואת בטח מתכונת לחרב אור לאספנים בלבד שממש מושקעת בידית אחיזה והכל שמעתי על זה זה לאספנים בלבד זה 300-400 שקל לא
 

סיביל

New member
אההה

אלה המעוצבים שניתן לקנות באתר של סטאר וורס (ביותר משהו כמו 300 דולר, לא שקל), אבל שאין להם בכלל סייברים, אתם מתכוונים? לא חבל לבזבז כזה דבר על ילדה בת 12 במחזור? P:
 
למעלה