שלוש סדרות מומלצות שיעשו לכם את הקיץ

תוכן-מקודם

Member
מנהל
תמונה2.png
קרדיט תמונה PIXABAY

עונת הקיץ החלה לא מזמן וכולנו מרגישים את הטמפרטורה והלחות הגבוהה בחוץ, לכן אנו נצמדים למזגנים, וכפועל יוצא אנו צופים יותר במסכים. קיץ 2022 הולך להיות חם מהרגיל, גלי החום כבר פוקדים את יבשת אירופה וגורמים לאסונות כבדים באדם וברכוש. לכן, למרות הפיתוי לבלות בים או בבריכה, רובנו מעדיפים את המזגן המקפיא, וכדי ליהנות מהזמן הפנוי בבית אין כמו צפייה ישירה בסדרה טובה ומעניינת המתאימה לעונה החמה.

כדי לעבור את הקיץ הישראלי בקלות ובהנאה בחרנו שלוש סדרות ישראליות מוצלחות ומומלצות במיוחד עבורכם. ניתן לצפות בסדרות המומלצות בצפייה ישירה, וכמובן שאפשר לתכנן גם בינג' מענג לסוף השבוע ההולך ומתקרב וליהנות מקור המזגן, מנשנושים ומסדרה מרתקת ומעניינת במיוחד.

פריפריה אימפריה​

סדרת הטלוויזיה פריפריה אימפריה היא סדרת דוקו ישראלית משעשעת ומרגשת. הסדרה עוסקת בנשים העוצמתיות שניצבות מאחורי עולם הביוטי בפריפריה, כלומר מחוץ לתל אביב. העלילה בסדרת הדוקו עוקבת אחר 6 נשים ססגוניות ודעתניות הנוטפות גלאם. הנשים בתעשיית הביוטי בפריפריה הן חריפות, מובילות דעה, משפיעניות והן מקדמות את עולם הביוטי במחוזות שמחוץ לגוש דן.

בסדרת הדוקו המעניינת והמשעשעת תוכלו לפגוש בנשים העוצמתיות שמחליטות לשלב כוחות ולשתף פעולה כדי להפיק אירוע אופנה מתקדם ונוצץ, כאשר האירוע מתוכנן להתרחש מחות לבירת האופנה תל אביב.

בסדרת הדוקו הישראלית החדשה משתתפות אוריה עזרן, אורטל בניסטיף בנות משפחת מנשרוב (קים, דליה וסינדי) ונעמה מריומה. יוצרת הסדרה היא אורנה בן דור המוכרת לנו מהסדרה המצליחה מעושרות. בדוקו החדש ניתן לצפות בכוכבות הביוטי מהפריפריה, כל הנשים נולדו ביישובי הפריפריה כמו אשקלון, אשדוד ורמלה, וכל אחת מהמשתתפות נחשב לאימפריה בפני עצמה והנשים העוצמתיות זוכות לחיים שרבים אחרים רק חולמים עליהם.

בת השוטר​

בת השוטר היא סדרת דרמה ישראלית מסוגת מותחן פשע לבני נוער. הסדרה מתאימה לקיץ הישראלי החם והלח, ולאחר עונה ראשונה מוצלחת מאוד בני הנוער ממתינים בקוצר רוח לעונה החדשה ששידוריה החלו ב-22 ביוני בקיץ 2022.

סדרת המתח והדרמה לנוער נוצרה על ידי ליעד שהם ודנה שץ יחד עם מיכל קופר קרן. הסדרה עוקבת אחר עלילותיה של דנה, בגילומה של השחקנית ליאנה עיון. דנה היא תלמידת תיכון ברמת גן המועברת לתוכנית להגנת עדים לאחר שהיא הייתה עדה לרצח של אב הבית בבית הספר שבו היא למדה. המשטרה מחליטה להעביר את דנה לתוכנית להגנת עדים, היא עוברת לגור בבית חרדי בעיר בני ברק, בזהות בדויה, ובשל כך עליה להתמודד עם הבדלים תרבותיים ופערים משמעותיים באורח החיים.

העונה ה-2 של סדרת המתח לנוער מתחילה ביום חתונתם של חני ודניאל. החתן המיועד נעלם וכולם מתחילים לחפש אותו ולבסוף החתונה מבוטלת. לאורך פרקי העונה דנה ממשיכה לחפש אחר דניאל ובמקביל היא מתחילה במערכת יחסים מורכבת עם אחד מחברי כת הצדיקים.

בלאדי מורי​

סדרת הטלוויזיה הקומית והרומנטית בלאדי מורי היא ללא ספק המרענן הרשמי עבורכם לקיץ 2022. בסדרה משתתפות כוכבות ידועות ואהובות כמו רותם סלע ונעמי לבוב. כדאי לדעת כי הסדרה קטפה את פרס הקומדיה הטובה ביותר בפסטיבל סירייס מאניה שהתקיים בצרפת בשנת 2022.

העלילה בסדרת הקלילה בלאדי מורי עוסקת בשתי רווקות השוכרות דירה יחד (מורי ודנה), ובמערכת היחסים המשתנה ביניהן לאחר שמורי, מרצה אהובה לקולנוע, גורמת לתאונת דרכים ופוגעת ברכב אספנות. מורי בורחת מהמקום אך הנפגע בתאונה מאתר את כתובתה וכאשר הוא מגיע לבקר בדירה של שתי החברות הוא מתאהב בדנה, למורת רוחה של מורי.
 
למעלה