שימו לב ! ערוץ Axn יירד מהמסכים בעוד כחודש !!

תמיר68

New member
שימו לב ! ערוץ Axn יירד מהמסכים בעוד כחודש !!

שימו לב , לפני מספר שבועות רציתי לדעת מתי סטארגייט יתחיל את שידוריו מההתחלה. שלחתי מייל לערוץ Axn והם החזירו לי חזרה: שלום, לצערנו, הודיעה חברת HOT לאחרונה כי לא תחדש את החוזה עם חברת AXN ולפיכך, יופסקו שידורי ערוץ AXN ב-HOT לקראת סוף השנה, אלא אם יודיעו אחרת. זוהי ידיעה מצערת, ואנו יודעים שצופי הערוץ צפויים להתאכזב מן העובדה שהערוץ ירד ממסכי HOT. כרגע, אין בידינו מידע נוסף לגבי הסדרות האהובות, סדרות חדשות או העונות החדשות המשודרות בערוץ AXN . אנו ב- AXN, ערוץ האקשן, עושים כמיטב יכולתנו להפיק לך ולצופי HOT בישראל, ערוץ איכותי שזוכה להצלחה רבה, בתמיכה של קהל נאמן ונלהב. אנו נעדכן אתכם אודות לוחות השידורים הקרובים כאשר נוכל ובהקדם האפשרי, באמצעים המקובלים. נמשיך לעשות את המיטב על מסך הטלוויזיה, בהוקרה והערכה צוות Axn ----------------------------------------------- שימו לב אנו חתמו על העצומה הרצ"ב ועזרו לנו לשכנע את HOT שימשיכו את שידורי הערוץ. כתובת העצומה: http://www.atzuma.co.il/petition/tamirgur/1/ תודה, צופי הערוץ
 

d1f2

Active member
ידוע ידוע ידוע

יש כבר עצומה יותר גדולה עם אלפיים ומשהו חתימות ויש עצומה של הפורום. הערוץ ירד בעוד חודשיים בדיוק(1.11) ובמקומו יעלה ערוץ HOT Xtra Action. לפי דעתי, שום דבר לא יעזור והוט לא יחזירו את AXN כי: א. זה כבר מאוחר מידי. ב. הוט לא יחדשו את החוזה עם AXN רק כדי לחסוך כמה ג'ובות.
 
...חתמתי,אבל

לדעתי עצומות לא יעזרו. וחבל, כי AXN הוא אחלה ערוץ. אחד מהאהובים עליי.
חדשה כאן אגב.
 

Witchcrafts

New member
ברוכהבאה!~

את גם חדשה בתפוז (ז"א, לא פתחת כינוי חדש), נכון? אם יהיו לך שאלות על אופן הגלישה, החוקים וכד', את מוזמנת לשלוח לי מסר. איזו סדרה מהערוץ הכי אהובה עליך? אחרי מה את עוקבת? כמה שעות בשבוע יוצא לך לצפות בערוץ? ספרי לנו קצת על עצמך (שם, מיקום בארץ, גיל, תחביבים וכל מה שאת רוצה שנדע), אם יש לך כוח. אני יסמין, רכוש צה"ל. תרגישי חופשי לפתוח דיונים כאוות נפשך, ו, המ, זהו. שהות מהנה.
 
ובכן,

אני סיל , עוד מעט 15, מרכז. הסדרה האהובה עליי מאז ומתמיד בערוץ זאת זהות בדויה. וגם עכשיו אני ממשיכה לצפות :) עוד סדרה אהובה שהיתה והורידו אותה זה קשרים אפלים, וגם שעות אפלות אם כבר זאת סדרה ממש אהובה (אני חובבת ערפדים וכדומה ^^) ואני מאוד מאוכזבת מכך שאם יש עונה שנייה אז גם אין סיכוי לראות כי הערוץ יורד. ממ את הערוץ אני מסתכלת כל שיש לי זמן לראות טלויזיה חח או שיש סדרה אהובה. לפעמים סתם משעמם אז אני רואה מה שיוצא :p תחביביי הם בעיקר מוסיקה, ציור, קולנוע וסרטים, וכתיבה. ותודה :)
 

LadyHacksAway

New member
מה עם מי שצופה בכבלים הרגילים?

אל תגידו לי שחותכים לי את העירוי?! הלפ!
 
למעלה