שונא את החיים שלי ובא לי למות

tamirx11

New member
שונא את החיים שלי ובא לי למות

אני בן 22 ואני סובל כל הזמן מדיכאונות וממצבי רוח קשים...
אני נפגע מכל שטות ואני בן אדם מאוד רגיש... יש לי PDD NOS (אני אוטיסט)
וכבר נמאס לי שכל הזמן מאיימים עליי ורושמים עליי דברים שליליים

כל הזמן מאיימים עליי ברצח, אומרים לי שאני מכוער, שלא יצא ממני כלום...
והכי מעצבן שאומרים שבחיים לא יהיו לי ידידות או אהבה בגלל שאני מכוער ואני מוזר ולא נורמאלי כמו כולם (והם צודקים, כי אני באמת מכוער ומוזר ואף אחת לא רוצה להיות ידידה שלי)

אני לא מבין למה נולדתי אוטיסט ולא נולדתי נורמאלי כמו כולם? ולמה אהבה זה רק לעבריינים ולאנשים רשעים?

בקיצור נמאס לי מהחיים ונמאס לי ששופטים אותי...

אני צריך עזרה וגם רשמתי המון דברים שלא הייתי צריך לרשום ואני מתחרט עליהם...
אם אפשר לדבר אם מישהו אני אשמח... אני יכול גם לשלם כסף לטיפול אם זה באמת עוזר. אני לא יודע איך להתמודד עם הדיכאון ונמאס לי להעמיד פנים שהכל בסדר
 

SPARROW13

New member
מי מאיים עליך ברצח? לאף אחד אין זכות לעשות את זה

אתה יכול לפנות למשטרה או לרווחה בעיריה באזור המגורים שלך. דבר ראשון אתה יכול לבקש לדבר עם עובדת סוציאלית זה ממש לא הגיוני שאין אנשים שמכירים אותך ועוזרים לך.
אין דבר כזה מכוער. היופי הוא פנימי. תאמין לי יש הרבה אנשים שירצו לעזור לך ולא איכפת להם איך אתה נראה והם יאהבו אותך אחרי שילמדו להכיר אותך.
אולי לחברה זה קצת מוקדם אז כל בעיה תפתור בהדרגה, צעד צעד.
קודם את מה שהכי דחוף שזה האנשים רעי הלב שאין להם מה לעשות בחיים ושכנראה יש להם בעיות קשות בעצמם (נפשיות או לא יודעת מה) שכל מה שחשוב להם זה להיטפל אליך.
בכל מקרה אסור לך להשאיר את עצמך לבד.
אל תתבייש לספר הכל לפחות לעובדת סוציאלית, היא כבר תוכל להמליץ לך למי לפנות. תגיד לה במפורש שאתה זקוק לעזרה.
מחר יום ראשון יום עמוס לכולם אבל תנסה להתקשר לעיריה כבר בבוקר.
ואם יש אנשי מקצוע מבין אלה שאמורים לעזור לך ואתה מרגיש שהם בכל זאת לא בסדר איתך ולא עוזרים לך אז תפנה לאחרים (אולי דרך קופת החולים שלך למשל). כי יש אנשים רעי לב גם במקומות שאמורים לעזור.
אבל אני מאחלת לך מכל הלב שתצא מהמצב הזה.
 
שלום תמיר

עצוב לשמוע את מה שאתה חווה, ומצד שני לבקש עזרה זה כבר התחלה של דרך.
הפורום הזה הוא פורום של אנשים שסובלים מכאב כרוני, שזה אומר כאב שלא מוצאים ממה הוא נובע או שאין דרך לטפל בו.
מצוקה רגשית זה דבר שאינו זר לרובנו (אם יורשה לי לדבר בשם הכלל) אבל נראה לי שכדאי לך למצוא אוזן קשבת ואולי יותר מזה בפורום שאנשים בו חווים דברים דומים לשלך.

יש פורום שהרבה מהמשתתפים בו הם על הספקטרום, לא יודעת אם אתה מכיר.
טוב עכשעיו כשחיפשתי ראיתי שאין בו פעילות כבר כמה חודשים. אולי בכל זאת כדאי לך להעלות שם פוסט, ואולי כדאי לחפש פורומים אחרים. וגם לקרוא בפורום שבקישור אחורה יכול לעזור לך, יש שם הרבה שיתופים על תחושות וחוויות ומצוקות של אנשים שמוגדרים כאוטיסטים או על הספקטרום. וגם שמחה וגאווה וקבלה עצמית.

יש הרבה מקורות לעזרה עם מצוקה נפשית, לפעמים לוקח זמן עד שמוצאים את המקום והמטפל הנכון, אבל לחפש את העזרה הזו זה בהחלט כיוון קדימה ולמעלה.

יש את ס.ה.ר שזו אוזן קשבת למצוקות ברשת.
ויש את ער"ן, שזה קו חם בטלפון.

מה שיש מתחתיו קו כחול זה קישור ישיר שצריך ללחוץ עליו. (אתה בטח יודע אבל בכל זאת אני כותבת, אם זה מובן מאליו אז סליחה על הטירחון)

באופן אישי אני יכולה להגיד לך שאני לא רואה באוטיסטים או אנשים על הספקטרום אנשים פגומים, אני חושבת שיש שונות רבה מאד ויש אנשים מכל מיני סוגים, וזה כל היופי. יש אנשים שמוגדרים כ"נורמליים" שהם אנשים שלא הייתי רוצה להיות בחברתם והם לא אנשים חיוביים בעיני.

וזה אולי לא פייר מצדי להגיד, אבל אני חושבת שיש גם הרבה דברים חיוביים ב"להיוולד" עם השונות המסוימת שלך. יש גם יתרונות בלהיות על הספקטרום או להיות אוטיסט.
מצד שני יש את הקשיים, ואתה מבטא פה את המצוקה שלך מחוסר קבלה שלך כמו שאתה, את הבדידות ואת הרצון בזוגיות או קשר עם בנות המין השני, שאתה מקבל מסר שלא מגיע לך או לא תוכל להיות לך כזו.

אני בטוחה שיש מסגרות חברתיות גם, וגם מסגרות של קבוצות תמיכה שתוכל להיות בקשר עם אנשים שסובלים או חווים דברים דומים לשלך, וכך תוכל גם ליצור מעגל חברתי.

מאחלת לך שתמצא את העזרה והתמיכה שמתאימה לך בקרוב.
והיי, אין דבר כזה "נורמלי"
 
זה עבורך בחור צעיר

סבל מדכאונות הוא דבר הניתן לטיפול בכמה מישורים,
הדבר הראשון שאני הייתי עושה זה לגשת לרופא המשפחה ולומר לו את מה שאתה מרגיש, ולומר לו שאתה רוצה לעצור את הסחף שאתה נמצא בו, ואתה מבקש עזרה וכמובון לציין את הסיבות האמתיות לדיאכון.
בקשר לאיומים שאתה מדבר עליהם מבחינתי זה חמור מאד ויש לך החובה והזכות להגן על עצמך בכל דרך המצוייה בספר החוקים ראשית גש לתחנת המשטרה הקרובה אלייך והגש תלונה ומסור את שמותם של העושים כך כנגדך. (כתובות, טלפונים אם יש לך)

אתה, ורבים אחרים שואלים את אותה השאלה הזו בכל יום למה אנו חולים במחלות כאלו ואחרות, ולנו ממש כמו לך אין את התשובה לכך, מדוע אנו חולים או פגועים!!!
נכון הדבר שרשמת דברים שלפי חוק אנו חייבים לדווח לרשויות הפועלות בנושאים שציינת על המסוכנות שיש לך כלפי עצמך, אך אני חושב שאתה מדבר מתוך יאוש ופחד, ואנסה למשוך אותך לצד החיובי שבך.
אתה ישר מאד , לדברך יש לך הכסף לטיפול מה שלאחרים אין לא לטיפול ולא לדברים אחרים שהיו רוצים בחייהם, ופעמים גם לא לאוכל!!
בחור צעיר, לא רק אתה מעמיד פנים!!! מאות אלפים בארץ הזו ומיליוני אנשים בעולם מסתירים את מה שהם בעצם חובים ועוברים ואת הקשיים שלהם בחיי היום, יום שלהם וכל מי שאומר "יהיה בסדר" תדע שכלום לא בסדר ואלו מילות עידוד עצמי כנסיון מלצאת מהמצב מהיאוש מהדיכאון ןוותר קצת בקשיי מחלות שונות, ועוד....
אני אומר לך הפוך את הכוס קח את חייך, ביכולות שלך ועם תמיכה של אנשים טובים תמשוך למקום טוב יותר עבורך כאן מעל פני האדמה, לבטח תמצא מקום כזה שייתן לך להיות רק מי שאתה, אני לא מכיר אותך גם אם אתה טוען לשיטתתך שאתה לא יפה חיצונית אני משוכנע שפנימית אתה נסיך אמיתי.
כתבה כאן מישהי לפני שאתה יכול לפנות לער"ן או לעמותת סהר אך שם אם תאמר מה שכתבת כאן תוך שעה יהיו אצלך בבית משרד הבריאות ומשטרה, בדרך לבדיקת פסיכיאטר מחוזי כך הם מחוייבים לעשות.
כתבת דברים קשים במאמרך, הרפואי אינני יכול להתערב ואינני רוצה להתערב.
בצד האיומים אשמח לסייע לך לאחר שתגיש תלונה במשטרה אשר לא כן לא ניתן לעשות דבר.
בצד הנפשי אציע לך לקחת מנוחה עם עצמך לך לים לחופש תתאפס וכמובן אל תמתין ופנה לרופא המשפחה שיסייע לך להגיע לטיפול הנכון אצל האנשים המתאימים שימצאו את הדרך לסייע לך.

עלה והצלח וזכור ברגעי ירידה הרם ראשך מעלה הסתכל על השמיים נשום עמוק ותגיד בקול "לא תנצחו אותי, לא מנצחים אותי כל כך מהר"

ואנחנו כאן בשבילך תזכור
 

בז נדיר

New member
איש יקר, אל תפרסם כאלה הודעות (שפתוחות לכולם)

דבר עם פסיכיאטר.
כאלה פרסומים בפומבי יכול להובילם לאשפוז בכפייה.
שלא תדע לאן זה מוביל. ימנו לך אפוטרופוס שיחיה בשמך, יאשפזו אותך, תרופות פסיכיאטריות בכפיה.
&nbsp
אני כאן לכול עזרה שאוכל לתת.
 
למעלה