שאלה לצמחונים/טבעונים הכתומים

חחחחחחחחח הצחקת אותי

קראתי את המאמר.... זה התירוץ שלך? אני לא רוצה להעליב אותך אבל זה מגוחך... אסביר לך למה... העם הפלסטינאי נוצר במאה האחרונה... אני מסכים שהוא לא היה קודם... אבל יש לך בעיה קטנה... היו כאן חצי מליון אנשים אתה לא יכול לכבוש את ארצם בגלל כמה דיוקי הגיה ואם הם חותכים לעצמם או לא... מה שחשוב זה שהיו כאן אנשים לפני שהציונים הגיעו לפה|סגדש|
העם הפלסטינאי נוצר כתגובה לציונות, בדיוק כמו שהעם היהודי נוצר כתגובה לאנטישמיות... אם אין עם פלסטינאי אין גם עם יהודי... כל עם נוצר מתישהו, העם הפלסטינאי נוצר לפני 100-150 שנה, מה קשה פה? זה שאין להם זהות לאומית אומר שאפשר לרמוס את זכויותיהם? מה הקשר בכלל? צירפתי פה את המאמר... תקראו בעצמכם...
 

noamgk

New member
אני אגיד לך מה הקשר:

עם ישראל הוא בן 3500 שנה, לעומת ה"פלשתינים" שהם בני 50 שנה. עם ישראל לא "נוצר" (בטח לא בגלל האנטישמיות), והעם הפלשתיני (אירגון אש"ף) כן נוצר (לא נשמע לך מגוחך?). היו כאן חצי מיליון ערבים, שאינם מוגדרים כלאום מסוים ואין להם שום בעלות וריבונות על הארץ הזאת. אני לא יכול לכבוש את ארצם - כי היא לא ארצם! זה שאין להם זהות לאומית - זה אומר שאין להם זכות להתלונן שהם בריבון שלנו, ושהם תמיד יכולים לחזור למדינה וללאום שלהם! כתוב לך שחור על גבי לבן במאמר: הערבים המכונים היום "פלשתינים" נוצרו כדי לחסל את האויב הציוני. זה לא שחסרה להם מדינה. תראה, אם שטיפת המוח שעשו לך הייתה ברמות כאלה שאתה גם לא יכול להבין את העובדות שהמאמר הזה זורק לך - אין לי ממש מה לומר לך. מצטער.
 
טוווב....

הדיירים בארץ הזאת היו ברובם מה שמכונה כיום "פלסטינאים" 90% ליתר דיוק... אין לך זכות לבוא להקים שלטון על חשבונם, שנים הם חיכו פה לשלטון משלהם ואז באו הציונים ולקחו להם את הארץ שבה הם גרו. כל עם נוצר מתישהו, אתה מסכים איתי שלא יכול להיות עם יהודי בלי דת יהודית? אז איך הגעתה ל3500 שנה? הדת היהודית נוצרה לפני 2500-2800 שנה. היה עם יהודי והוא התפרק, עם אחר, שגם מאמין ביהדות, קם באירופה בעקבות האנטישמיות, לפני 150-200 שנה. העם הזה התחיל לעלות לארץ שישבו בה חצי מליון ערבים במטרה להקים שם שלטון, זה שלאנשים שגרו פה לא היתה זהות מדינית זה לא אומר שאפשר פשוט לבוא ולשלוט עליהם בניגוד להסכמתם. אם למישהו יש איזושהי זכות לשלוט בפלסטין זה רק הפלסטינאים. לא הבריטים, לא התורכים וברור שלא הישראלים.
 

niromy

New member
מאיפה העובדות האלו?!

הערבים היו במיעוט בארץ כשהוחלט על הקמת מדינת ישראל!! אין לי מושג בן כמה אתה אבל לא למדת לבגרות בהיסטוריה? היהודים כאן היו ברוב.. ואתה אומר שהפלסטינאים היו כאן לפננו.. אז קודם כל הם לא היו "לפנינו" אלא לפני שהוחלט על הקמת המדינה גם אנחנו וגם הם חיו כאן תחת השלטון הבריטי אז לנו הייתה זכות בדיוק כמו להם להקים מדינה.. לפי מה שאתה אומר השטח של מדינת ישראל (או כל מקום אחר בעולם) שייך למי שהיה לפני.. כלומר בסוף הוא שייך למי שהתיישב כאן ראשון נכון? אז אומנם אני לא מאמינה שצריך להתבסס על דברי התנך אבל אנחנו ישבנו כאן "ראשונים".. ולפי מה שאתה אומר גם אמריקה שייכת לאינדיאנים לא?! אין מה לעשות, מדובר במשחקי כוחות ומגיעה לנו מדינה בדיוק כמו שמגיעה להם מדינה, ולכן אני חושבת שאנחנו צריכים לחיות בדו-קיום, שתי מדינות לשני עמים. אבל לא, אני לא חושבת שכ-ל שטח הארץ צריך להיות שלהם..
 

noamgk

New member
ורק אציין דבר חשוב:

הארץ הזאת - לא רק שכללה מעט אנשים מכל מגזר - אלא שכשהאו"ם קבע לחלק אותה, הערבים הם אלה שהתנגדו ופתחו במלחמה ולכן היום אין להם זכות להתלונן. ואכן, תמיד היו יהודים בארץ ישראל. גם בעזה הייתה קהילה, גם בחברון, גם בצפת, גם בנגב וגם בירושלים.
 

noamgk

New member
מה?!

היהדות והעם היהודי מעולם לא התפרקו! מי קשקש לך את זה?! הדת היהודית - מתן תורה - התקיימה לפני 3500 שנה. העם היהודי הפך לעם ישראל בזמן מכת בכורות. מאז הוא לא התפרק, ושום עם לא ניכס לעצמו את הדת היהודית!!!
 

the afterglow

New member
אני לא רואה סתירה כלל

אני נוטה לא לערב את המוסריות של חיות לזו של בני אדם ואני לא רואה בכלל מקום להשוואה, שכן אם מדובר בחיות הרי שהן מנוצלות וחסרות זכויות מצד האדם. כשמדובר בבני אדם,יש כאלה המנוצלים וחסרי זכויות, אבל העובדה שהם בני אדם ואני בתור צמחונית רואה את טבע האדם כדבר רע, אני מסיקה מכך שהם יוצרים את הצרות בעצמם ומשם גם נובע ניצול בעלי חיים. בקיצור, לבני האדם תמיד יהיו מלחמות וחלקןיהיו לא הוגנות. בני אדם תמיד ישארו נצלנים, כלפי עצמם וכלפי בעלי החיים. אני חושבת שאדם שמנוצל במצב אחר יהיה האדם המנצל, לפיכך המוסריות צריכה להיות מופנית אל החיות.
 
למעלה