שאלה לגבי שטיפה אחרונה במכונת הכביסה.

שירןב

New member
שאלה לגבי שטיפה אחרונה במכונת הכביסה.

היי, מכונת הכביסה שלי עובדת בערך שעה ו-40. אני רוצה לדעת מתי השטיפה האחרונה שלה כדי לדעת מתי להכניס את המרכך. כשאני מכניסה אותו בתחילת הכביסה, זה לא משפיע. איך אני יודעת מתי השטיפה האחרונה? לפי מה אני מזהה? אם אני אכניס את המרכך אחרי שעה? (זה מה שעשיתי בפעם האחרונה, כיוונתי שעון מעורר לשעה אחרי תחילת העבודה). תודה על העזרה!
 

maybesure

New member
?!

אם יש לך מכונה אוטומטית (ולא מכונה דוגמת מכונות שנות ה 60-70 שהיו חצי אוטומטיות למי שזוכרת את "זהר"), מה שאת מעוניינת לעשות לא יעזור משום המכונה אמורה לשטוף את נוזל הריכוך אל התוף בשלב הנכון בו הוא אמור להכנס לתוף. כמובן בתנאי שאת שמה אותו בתא הנכון. סימון השלב הוא אייקון הפרח. אמור להיות מסומן גם תא המרכך וגם השלב על כפתור התכניות: פרח. לא כדאי לשים מרכך בשלב מאוחר מידי, מרכך שאינו נשטף היטב עלול להשאיר כתמים. למה הכוונה "לא משפיע"? ריחניות? כביסה רכה? כי בייבוש כביסה בשמש היא מתקשה כאילו לא שמת מרכך בכלל. ואם חוסר ריחניות - אז יש מספיק מרככים כדי למצוא את זה שישאיר הכי הרבה ריח נעים - וגם זה בעל תפוגה.
 

שירןב

New member
כלומר, שעלי לשים את המרכך מיד בהתחלה?

המכונה היא מכונה חדשה, ואני יודעת איפה להכניס את המרכך. ההודעה באה כתגובה להודעה שכתבו לי פה בפורום, אמרו לי לשים את המרכך רק בסוף...
 

טליW

New member
אם המכונה חדשה, ויש מקום למרכך במגירה...

המכונה יודעת מתי להזרים אותו לכביסה. את לא צריכה לדאוג לזה.
 

maybesure

New member
פעם, בשנות השבעים המאוחרות - תחילת השמונים

מכונות הכביסה האוטומטיות שהחליפו את החצי אוטומטיות - היו בנויות כך שאת מרכך הכביסה היו שופכים על התוף (מכונות עם פתח עליון דוגמת קריסטל), עם הזמן שיכללו וכיום לכל המכונות יש תא מיוחד לכך שהברז מזרים לתוכו מים בשלב המתאים וגורף את המרכך בשךב המדוייק. את כל חמרי הכביסה שמים בהתחלה.
 

mevav1

New member
כנראה שאת שמה יותר מדי מרכך שנוזל

יחד עם המים הראשונים והאבקה או שנוזל לבד לפני תחילת הכיבוס וזאת מכיוון שמילאת יותר מדי. תנסי בכביסה הבאה לשים מרכך עד הסימון או חצי מהכמות שאת שמה ותעמדי ליד ותראי אם נשאר המרכך במקום. אם כן, אחלה, סימן ששמת מספיק ולא העמסת. אם עדיין הריח או לא יודעת למה התכוונת, אינו פועל וזה אומר שהמרכך לא עשה את שלו ואולי תחליפי למרכך אחר. בהצלחה.
 
למעלה