שאלה לגביי ערוץ הילדים

dar dahan

Member
שאלה לגביי ערוץ הילדים

ידוע בוודאות שהסדרות של הוט וערוץ הילדים ייעלמו מהVOD?
ומה יקרה עם המלון של פיני?
ממש סדרה חמודה.

דיי מעצבן הקטע עם ערוץ הילדים אם הם עשו שרירים בנוגע לאו-בוי בטח בנוגע למלון של פיני הם גם יעשו שרירים המניאקים הללו.
שלא לדבר על הסדרות בVOD של הוט.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
כרגע ערוץ הילדים
מקדמים את הסדרות שלו כולל סדרות המקור של הוט (גאליס , השמינייה והכי חדש "המלון של פיני ") כככאלו שימשיכו איתם גם במתכונת החדשה ... הוט לא עושים כלום כרגע , בתקפת או בוי , לפני שערוץ הילדים ירד מיס .יס עשו רעש , וקידמו אתץ הסדרה כסדרה שתשאר איתם בשקט , בלי בלגאן ...
נראה לי הוט פשוט מבינים שהדרך , היא פשוט לא לעשות שרירים ... או שהבלאגןנ יתחיל רק ב1.1 , כמו שקרה עם או בוי...
&nbsp
 

dar dahan

Member
אין מצב שבניגוד ליס הוט הגיעו להסדר עם ערוץ הילדים?

 

Roei152

Well-known member
מנהל
אם יש הסדר כזה
אז הוא לפי מה שהבנתי ממה שדף הביאה , זה שרק ההפקות של השנה האחרונה (אלישע 3+ 4 , פלאשבק והפרקים ששודרו בהוט של "המלון של פיני " ) שייכות להוט והן יכולות להשאיר אותן בVOD.. חבילה מאוד רזה כמו שאתה רואה, הוט מאוד התלבטו אם לקנות את החבילה השמנה יותר שכוללת הפקות כגוון השמינייה , גאליס , האי ..
ברור שהפרידה של הוט מהערוץ , לא תעשה כ"כ הרבה בלגנים ...
&nbsp
 

dar dahan

Member
צ4יך לקרוא לערוץ הזה

ערוץ הגנבים.
פשוט לא יאמן שסדרות שהוט השקיע בהן כסף לא יהיו שייכות לה.
 

d1f2

Active member
יש בזה הגיון

הוט (ויס) שילמו לערוצים כדי שיביאו להם את הסדרות כדי שהמנהלים של הוט לא יצטרכו לשבת ולתכנן מה ילדים אוהבים לצפות. שילמו לערוץ הילדים כסף, ערוץ הילדים ישב, בנה תכנן וקידם את הסדרות אותן הפיקו חברות הפקה חיצוניות. מבחינת החברות החיצוניות מי שסגר מולן את החוזים הוא ערוץ הילדים בלי שום קשר לפלטפורמה משדרת. זה שערוץ הילדים הלך וסגר אחר כך (או מראש) עסקה מול הוט שהסדרה תשודר אצלה בבלעדיות בתמורה לעלות של הערוץ זה משהו אחר.
&nbsp
זה מה שהיה פעם עם ערוץ 8 של הוט שגם הוא הופק ע"י אותה חברה. הוט החליטה להחליף את הספק של הערוץ ולאחר סכסוך קצר (כי מי אוהב שמחליפים אותו?) חברת נגה תקשורת (כיום RGE) הסכימה למכור את הקטלוג של ערוץ 8 לספק החדש של הערוץ, למרות שאת כל הקטלוג של ערוץ 8 הוט מימנה לאורך השנים.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
בגלל זה
יס הייתה הראשונה לא להפיק הפקה משמועתית עם ערוץ הילדים ? במהלך אליפים , פתאום היא החליטה להפיק עוד הפקה עם דיסני "יומני החופש הגדול " ואח"כ הפיקה את החממה עם ניק? ברור שהחממה זאת ההפקה הכי מושקעת של יס .. סדרה ענקית, עם הרבה לוקיישנים בחוץ , עלות מאוד גבוהה , והרבה השקעה ...
&nbsp
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
שמעתי ממך שחיים סלוצקי
ניסה לקנות את תכני ערוץ הילדים, ובכך לעשות את אותו המהלך של ערוץ 8, ועל הדרך להשאיר ביס ובהוט את ההפקות שלהן (כלומר להמשיך את או בוי ביס , ולהתחיל את הפקת "אילת" כפי שתוכנן בהוט תחת מיתוג קידז ..) אבל זה לא התממש...
מה הסיכוי שעכשיו זה יתממש ? לאור המצב ששתי החזקות עזבו ?
 

d1f2

Active member
ברגע שהערוץ נשאר בסלקום ופרטנר אין להם אינטרס למכור

המקסימום זה שHOT תרכוש את התכנים שלה עבור הVOD כי די בטוח שכל התכנים האלה ממשיכים לקבל אלפי צפיות בחודש. השאלה כמה HOT תהיה מוכנה לשלם על כך.
 

d1f2

Active member
אין לדעת מה יהיה

יכול להיות שהוט יקנו מערוץ הילדים את הזכויות ויכול להיות שלא. מה שבטוח זה שהמצב של הוט הרבה יותר טוב משל יס כי יס וחברת האם של ערוץ הילדים מסוכסכות קשה מאוד על רקע העלויות של ערוץ הספורט.
&nbsp
הוט כבר שנים מנסה להחליף את ערוץ הילדים, שהיה לה יקר מדי, בערוץ זול יותר אבל בגלל שהם החזיקו את השוק בספורט והוט חששה מזה שיס תישאר עם הערוץ הילדים - היא לא יצאה למהלך הזה וחתמה עם ערוץ הילדים למספר שנים בפעם האחרונה שהם נקלעו למשא ומתן כזה. עכשיו כשיס עשתה את הצעד הוט היו יכולים להרשות את זה לעצמם.
 
למעלה