שאלה. ותגידו את האמת ורק את האמת

1 חד וחלק

New member
שאלה. ותגידו את האמת ורק את האמת

שאנחנו הספרדים רואים את אלי ישי צועק מעל כל במה על הרשת מעיין החינוך התורני וכולם בעקבותיו לחזק את הציבור להכניס אותם לרשת של ש''ס. ופתאום אנחנו מגלים שכולם כמעט נמצאים במוסדות האשכנזים. כל בני שרי וחכי ש''ס נמצאים במוסדות אשכנזים ממש כמו החברה המושחתים מלמעלה העשירים שצועקים שרוצים לעזור לדלת העם ולבסוף אתה מגלה שהם מנצלים אותו וכך בדיוק שס. ומנגד רואים את הרב אמסלם ששגעונותיו ידועים אך דוגרי הוא היחיד שעושה ומקיים את מה שאומר שבניו ובנותיו במוסדות ספרדים והוא נאמן לדרכינו וליחזוק בציבור הספרדי. לא בא לכם בבחירות הקרובות להצביע לו דווקא בגלל ששרי שס והאליטה צוחקת עלינו והוא ששנואים אותו הוא מקיים את דבריו. לא בא לכם להיות בדיוק כמו אלי ישי שצועק על הרשת בגרונו ובאותו פה מבקש ממנהלי מוסדות אשכנזים להכניס את בניו אליהם אז גם אנחנו נצעק מרן מרן ונכניס בקלפי אמסלם רק כדי להיות בדיוק כמו ההם למעלה מה אתם אומרים.
 
אמסלם הוא הבולשיט והפריק של 2011

אולי עושה צעדים חריפים אבל רק הןוא יודע כמה משלמים בשביל כבוד
 
בולשיט או בולשיט הוא הספרדי האמיתי!

ואלי ישי??? סתם מפחד מהצל של דרעי\אשכנזים\ועוד...
 

זולצבך

New member
ספרדי אמיתי זה מי שמלקק לתקשורת החילונית

לאברי גלעד וכו'? ספרדי אמיתי זה מי שמבעט ברבותיו?
 
מלקק לאברי גלעד? ממש לא!

הוא פשוט משמיע בגאון את השיטה הספרדית המקלה והנוחה. מבעט ברבותיו??? עוד בדיחה של אלי ישי ושות' ! מי שמשמיע ומייצג בגאון את השיטה הספרדית לשלב תורה ועבודה וכן על זה הדרך, זה הר' אמסלם , קצת עיון בספרי רבותינו הספרדים זיע"א, תוביל אותך למסקנה הברורה : רבי חיים אמסלם שליט"א הוא זה שמייצג כיום את ההשקפה הספרדית האמיתית. אפשר וניתן להתווכח על השיטה בה הוא משמיע, אך את האמת צריך לומר! ואל לנו לפחד מאחינו האשכנזים, מה יגידו ומה יאמרו, בקיצור, די להיות אלי ישי ושות'.
 

זולצבך

New member
נראה שמרן חברי המועצת וגם הגר"מ מזוז שליט"א

לא מתלהבים מאמסלם, והם מכירים את ספרי רבותינו זיע"א יותר טוב ממני. כל מה שיש להם נגד אמסלם זה המצאה של אלי ישי? ובכלל גם אם אמסלם חושב שהאמת אצלו, שיתכבד וימכור אותה לנו ולא ירקד לפני כל כתב חילוני חובב הלכות פטור ומותר. בודאי שהספרדים צריכים ללכת עפ"י פסיקת רבותיהם ובזקיפות קומה, אבל בנושאים רגישים שנוגעים לכלל ישראל, כמו גיור למשל, יש צורך לטפל בזהירות ולהשתדל להגיע להסכמה רחבה. גם כרב הראשי לצידו של הרב גורן זצ"ל אחז מרן להבל"ח שיש להתחשב בדעת גדולי הדור שמחוץ לרבנות הראשית. אתה טוען שש"ס נוגדת את עיקרון שילוב תורה ועבודה? חרדים עובדים רבים (ביניהם גם אשכנזים) מרגישים נוח בקרב תנועת ש"ס, אמסלם המציא את זה? בקיצור, מה הדבר המיוחד כ"כ שאמסלם מציע ואלי ישי אינו מציע? יש לך דוגמאות ספציפיות? (מלבד עניין מוסדות החינוך המכונים אשכנזיים והחובה הברורה של מי שמקים מוסדות ועומד בראש תנועה שמחזיקה מוסדות לתת דוגמא אישית, לשלוח את צאצאיו למוסדות הללו ולהראות שהוא מאמין בהם - טענה זו מקובלת עלי לחלוטין).
 
למעלה