שאלה דחופה וחשובה!!!

brother luka

New member
שאלה דחופה וחשובה!!!

ראיתי שיש עונה שנייה של קשרים אפלים באחד האתרים באינטרנט...זה נכון?.... אם מישהו יכול לתת לי דרך כלשהי לראות את זה אני ממש ממש אשמח!!!!..... כי אני פשוט חייבת לראות את ההמשךךךך!!!! זה פאקינג נגמר מעצבן!!!! תודה מראש!!....וחג שני שמח!
 

d1f2

Active member
העונה הראשונה של קשרים אפילם

פוצלה בארה"ב ל2 ולכן יש 2 עונות. בארץ, העונות שודרו ברצף.
 

brother luka

New member
אווףףף

איזה חרא! אני לא מאמינה שזה נגמר ככה!!!....אין מצב שממשיכים את זה?... :(
 

knight האחד

New member
התבאסתי בדיוק כמוך

ב22 פרקים ששודרו של קשרים אפלים היו 2 עונות עונה אחת עד פרק 12 או 10 ועונה שניה עד פרק 22 פשוט בערוץ לא הודיעו על המשך העונה הסדרה קשרים אפלים צריכה להיות סדרה שמשודרת פעם בשבוע בערב לכן יש לה מעט מאוד פרקים בעונה באינטנט חיפשתי גם אני את עונה 3 או לפחות לדעת למה הם לא ממשיכים לעונה 3 אך לשווא הרבה מאוד גולשים וצופים של קשרים אפלים היו המומים ראיתי תגובות [באנלגית כמובן] כמו "איך יכול להיות שסדרה שמשכה כל כך הרבה צופים וסדרה ושכל כך מצליחה לדעתי לא יכולה להמשיך, האם זה התקציב?" ועוד המון תגובות בסגנון הזה ואין אף אחד שיענה מצער מאוד לשמוע על הערוץ שנסגר מישהו יודע למה?
 

brother luka

New member
כן...

מבאס לאללה (שני הדברים)....! לפי מה שהבנתי זה בעיית תקציב או איזשהי בעיה עם HOT אבל אני ממש לא הבנאדם הנכון לשאול אותו על זה....מצטערת:) אם תצמא איזשהי דרך לעצור את זה אני אצטרף אליך בכיף!!!
 

d1f2

Active member
מה הקשר להוט?!?!?

בערוץ CBS שהפיקו את התוכנית לא היו מרוצים מהרייטינג לכם הם ביטלו את הסדרה. הוט לא קשורים לעניין בכלל. אף אחד מהשחקנים הראשיים לא מת(או שהתכוונת לגיבור עצמו?).
 
למעלה