רעידת אדמה מנטלית, עכשיו בפורום

קפת

New member
תראי

אני ידועה בליברליות, בטולרנטיות ובפלורליזם שלי, ומכבדת כל סטיה בלי הבדל דת, גזע או מין (בעיקר ושיהיה הרבה ומגוון), אבל באמת שאת לא חייבת לגלות לכל גברבר חדש, צעיר ומסוקס שנסחף לכאן את כל רפרטואר הזובור שהוא עומד לעבור.
 

Kelevra

New member
יש כאלו

שנהנים מהזובור. ויש כאלו שזה מעביר להם יום ארוך מדי במשרד. תגידי, מה נסגר עם הכיסוי פרווה? לא שמעת שעודף חום מזיק לעור? לא היית זורקת אותם פעם בבור עם דיאטת רעב וצנצנת קרם?
 

קפת

New member
הכל שקרים והשמצות

שהפיצו עלי המתחרים שלי. יש בענף שלי הרבה קנאה וצרות עין. גם צרות מותן יש, אבל זה כבר קשור לשיטות התזונתיות שנוקטים אצלנו באגף. למרות כל מה שאומרים עלי, אני בכלל רכת לב, כלומר, הייתי, בתקופה שעוד היה לי לב. בקיצור, חוץ מזיוני מוח לא מקבלי אצלי כלום. דגש על כלום. יום ארוך בעבודה. עלק. אצלי היום רק מתחיל.
 

Kelevra

New member
ככה זה כשקמים בצהרים

נאה מצדך לזרות מלח על פצעיו של המעמד העובד. צרות מותן נובעת בנוסף לשיטות התזונתיות גם מהדבר המגוחך הזה שלובשים שמצר את המותניים. זה שגם גורם לך לחבק את עצמך בצורה מגוחכת. זה הדבר שלובשים אצלכם במחלקה?
 

קפת

New member
זה נורא מעייף להיות מלכה

וכן, גם היוניפורם מעיקים על הסרעפת. וסרעפת בהחלט יש לי. נובלס אובליג'. לדעתי, מכסת המלים הלועזיות והמפוצצות שלי עומדת לפוג, ולכן אסיים בברכת נה-מה-קיטה-פא. או משהו.
 

Kelevra

New member
יוניפורם?

אם כבר אז בגד כפת. יש לך שם איזה ג'ימל לא מובנת. עד כדי כך נגהרת ברמגים לא לעניין?
 

קפת

New member
מה?

אנלא מבינה, אתה לקחת היום מינון יתר או שהשפעת התרופות הרגע פגה?
 

Kelevra

New member
אולי זה השילוב

של עייפות מלכותית, שעה לא חוקית ליקיצה ומילים לא לועזיות? תגידי, זה לא שאני מנסה לשנות נושא, אבל מה עם קצת ראיות לכל ההתחמקויות ממקודם? "שקרים והשמצות", "תשקורת עויינת", "שופכים את דמי" - בינתיים לא ראינו כאן שום עדות אופי לטובתך. בינתיים להכל יש ריח של כלורופורם ושתיקות ארוכות של אלכס אנסקי. בסוף תמיד שואלים "איפה היו השכנים?", "איך לא שמו לב במכולת שהיא עושה קניות לעשרה?". אני הולך הביתה להשתכר קצת ולשאוף אויר. שלושה כיווני אויר. תני כאפה בשמי לגמד במרתף.
 

קפת

New member
תסמונת שטוקהולם

כן, אני מכירה את זה. היו פה נשים שהתאהבו באיגור, הגברים, בדרך כלל, הלכו על הגמד. לא יודעת, אולי זה משהו עם הגודל. בכולופן, הכלב רוצה עדויות אופי. אז ככה: יש לי אופי חרא, וגם שערות בגב (הגמד מצליח לתלוש לי רק מהמתניים ומטה. כן, זבלים. תחייכו מתחת לשפם). מישהו רוצה להכחיש או לסתור את הטענות? מה הטעם בלצעוק "שופכימתדמי" אם צריך להוכיח את זה?
 

Kelevra

New member
שימי גב שהטענה היתה

שטרם הוצגו עדויות אופי לטובתך. עדויות לרעתך לא חסרות, ואת רובן את מספקת כיד המלקה. בנוגע לשאלת הטעם בהוכחה, הרי שהוכחה אינה נדרשת. מה שכן נדרש הוא טענה נגדית, קלטת וידיאו אקסקלוסיבית ויקרה שמוכרת מצויין, או אולי איזה פשקוויל ברחובות תל אביב. מה עם איזה פרומושיין קטן למאבק של נציגת מגזר מקופח? תפסיקי לחפש תירוצים להתנהגות המחפירה שלך כלפי הגמד, היית מרביצה לו בכל מקרה, גם אם לא הייתי מבקש. אני רק סיפקתי לך את המצפון השקט לעשות זאת. תודה "בכולופן".
 

קפת

New member
אני לא שמתי גב

שסיפקת מצפון. כי גם זה, אתה יודע, כבר אין לי. הוציאו. בניתוח. אלקטיבי. איפשר שיהיו לי עדויות אופי לטובתי, אם מראש אמרתי שיש לי אופי חרא. זה כשל לוגי. וכל העניין הזה עם קממפיין לטובת מישהו או משהו... איך זה קשור אלי, תזביר לי? הגמד רק מחכה לרגעים האלה, אתה יודע. בשביל זה הוא חי. אפרופו סיפוקים. נו השתכרת, או ששוב הילדים חיסלו לך את כל הקרלו?
 

Kelevra

New member
שיכור קלות

מזל שאין לי ילדים. זה החתול שפורץ למטבח ודופק ארוחות בשתיים בלילה, בחיי... טיפ קטן: להפטר מתעודות סל על נדל"ן 15, ויפה שעה אחת קודם. כותב שורות אלו הינו שיכור והולך לישון, ואין לראות בדבריו ייעוץ או המלצה לקנות או למכור ניירות ערך. ט.ל.ח.
 

קפת

New member
כשאתה אומר פוק

אתה מתכוון ל: 1. פלוץ 2. "אם חטאנו חטא לטעם, אל בזעמכם הפעם, רק דמו כי נמתם נים... וגו'" 3. כל התשובות נכונת
 

Spooner

New member
סליחה,

איך מגיעים לפורום אמנות קונספטואלית? ראיתי טיח נופל ומיד הבנתי שזה המקום לשאול (מי אמר שגברים לא עוצרים לבקש כיוונים?)
 

קפת

New member
פה זה ממש לא המקום לבקש סליחה

גם לא לשאול שאלות. וזאת בכלל לא השאלה. ובשביל כיוונים אלוהים המציאה את התחת המלוכלך (או בלועזית, כפי שאוהבים להגיד כאן - את הג'יפי-אסס). השאלה האמיתית, שלא לומר המיתית, היא ג'נדריאלית, שכן הנחת היסוד שלך, שאתה גבר, היא-היא שמצריכה הוכחה. יש לך סימפטיה לאומנות קונספטואלית בתלביב, או בכלל? אני צריכה את הקפה השני של הבוקר, וזה הרגע!
 
למעלה