רוני ותום 4- פרק 28

YossihNew

Well-known member
אז האם רוני ותום חברים או לא?

איך צ'רלי יגיב לזה?

ומי זאת חלי?
 

YossihNew

Well-known member
זה לא כיצד נתנהגה נכון עם חברתך, דע לך. התגובה הספונטנית היא לא תמיד התגובה הרצויה.

היי, פתיח חדש!

כואב, אה? מאוד. רוני, אתה במקרה עיראקי? סיכוי עם דאבל, לא סיכויים דאבל.

לא מתנהג נכון! מאוד לא מתנהג נכון! מה היא ייעצה לה?

לא נעים.

ואז לא אכפת לי כי אני רואה את אורנה. זה לא הכול תום, זה רוני ותום, הכול תום זה עם תום יער. מה סלפי? מי החוצפן שהולך ומבקש… סליחה.

מה שאורנה אומרת. מה בשל, מה אתה, תפוח?

מה, העיתון?

כן, זה בערך העונה הקודמת. למה עמליה ושירה לבושות תואם? לא, לא, סופי שרדה את הצוק. הגל גברעם הזאת, לא יודע מה איתה. הייתי צריך להצטלם איתה בסקיי? לא?

אתה שקט, יריב. כל עוד אורנה שם, אני אוכל. אוקיי, תיקון, כל עוד צ'רלי פה, אני בא. למה צ'רלי לא מצחיק אותי פתאום? היי, היי! מה? איזה חוק הוא עבר? לעולם אבל לעולם מה? לא, תשכח מזה! תגיד לה שתשכח מזה! צ'רלי, אם רק אני אוכל למסור ד"ש ל… סליחה, עבדת עליי. אה, חה חה חה. איזה מצחיק. כן. כן. אז הוא התנהג נכון? חלי? אוי. בחורה… כן… רגע, היא אמרה לך את זה בהגדרת תשבץ?

רק שלא יתפוס אותך שוטר. כן, אני יודע, אני זוכר את השוטר. איפה אסף אשתר כשצריך אותו? כן, בבום. המשפט על החתולים זה גיל ססובר. בול. ולא להנביט שסק בזמן שאני מדבר. ואל תתרץ ששכחת את אשתך בבית.

מאוד עשירה. מאוד מאוד מאוד. זה לא בריא לילדות שלי. יומיים זה כמו שנתיים? אז כמה היה התקופה שהוא לא נראה? טייק א וואן כבש אנד פוט איט און דה מנגל. היא סיפרה. ומה עם אביב אלוש היום? ליאת יפה כתמיד. מים מינרליים! מינרליים! או מינימליים!

אפשר גם איזו תוצאה של פעולת חילוק? תתבייש לך להדאיג את אמא היפה, רוני. חטפת, אה? גם דעתי, אורנה. תאמיני לי. איכס, קולה. איכס. בחורה עשר עשר וחמודה. כן, אני זוכר את המסיבה. רק אל תרקוד אתה, אני זוכר. פוגי לא נובחת עליה? כלבים אמורים לנבוח על הרעים? היא בתהליכים. מה, הנישואים לא הסתדרו בזמן? מה זה? הוא גדול מדי. אין לי כוונה לקרוא לך רויו. זה עמית. פער גבוה מדי. הוא גם גדול מדי. אה, נכון! אתם תכל'ס תהיו אחים! הוא לא יכול להיות איתך, תום! נכון? אני צודק כאן! לא? לא? טוב, לפחות הוא אחיך.​
 
למעלה