קשיים בחיפוש מקום שירות חדש.

nadia93

New member
קשיים בחיפוש מקום שירות חדש.

שלום שלום.
אספר לכם בקצרה במה העניין מדובר.
הייתי במשך חצי שנה במקום שירות אחד, ולא ממש אהבתי את המקום. הייתי מגיעה כל יום ולא עושה
כמעט כלום במשרד, ורק חיכיתי כל יום ללכת משם.
ובכן, התחלתי לעשות חיפושים למקום חדש. ומשום כך, נאלצתי לדבר עם האחראית שלי, ולקבוע איתה
ימים בהם יכולתי לא להגיע כאשר היה לי ראיון או סיירת למקום חדש לשנה הבאה.
אני זוכרת טוב מאוד שדיברתי איתה על הנושא כשהתקרבו החודשיים העמוסים, שבהם היו לי ראיונות כל שבוע.
ווגם כמה סיירות. קיבלתי ממנה אישור להיעדר בימים האלו, או לחלופין לבוא מאוחר יותר אם זה היה בעיר.
וכך גם עשיתי.

ובחודש האחרון, נעדרתי הרב ה פעמים מהמקום שירות בגלל סיבות אישיות שלא יכולתי לספר עליהן לאחראית שלי.
בכל מקרה, נאלצתי לעזוב. כלומר, האחראית שלי החליטה שאני לא מתאימה וביקשה ממני לעזוב.
וכרגע, אני ממש בבעיה. נותרו לי עוד כמה חודשים עד לסיום שנה זו.
אחרי המון תהפוכות ועניינים, דיברתי עם הרכזת והיא עד עכשיו אפילו לא התקשרה אליי לדבר איתי.
וטוב, אני דיי מיואשת. כי מצד אחד, אני רוצה למצוא מקום שירות, אבל בגלל שהיו לי בעיות של העדרות במקום הקודם, לא מוכנים לקבל אותי למקום אחר. אני לא רוצה להיתקע בלי מקום שירות, ובכלל, אני בטוחה שאם אגיע למקום בו ארגיש שאני תורמת בדברים שאני עושה ולא סתם יושבת במשרד ובוהה במחשב. אז הייתי עושה הרבה יותר!
וזה מוזר, כי רבים מאלו שראיינו אותי, עד שגילו את הבעיה במקום שירות הקודם, אמרו שאני בעלת פוטנציאל, ושיש לי מוסר עבודה גבוהה, וכי הרשמתי אותם.
אז מה אני יכולה לעשות כדי, אולי למצוא לעצמי הזדמנות שנייה?
אני רוצה לסיים שירות לאומי ועל זה אין שום עוררין.

אודה לכל מי שיענה לי :)
יעל.
 

green girl 11

New member
היי מנסה לעזור לך.

תראי את מתארת מצב של עדין נשאר לך שנה וחצי של שירות אם אני מבינה נכון?,
ברמה הכללית למעת סילוק מעמותה והישרות עקב התנהגות לא אולמת (גניבות, אם זה עם ילדים פדופילה, וכול עבירה שהינה גם עבירה על החוק, למשל חשיפת פרטים אודות מטופלים כשיש הסכם סודיות) אין הצדקה למנוע ממך שירות מבחינה חוקית, זה כמו בצבא כול עוד את עושה מה שאומרים לך את אמורה להמשיך לשרת זו גם הזכות שלך כאזרחית לסיים שירות מלא.
את כותבת אם אני מבינה נכון שבעצם יצא שבמשך חודשים נעדרת הרבה פעמים מהשירות חודש אחד בגלל הראיונות וחודש אחד בגלל סיבות אישיות .
שאלה האם הסיבות האישיות האלו קשורות לסיבה בשבגינן קיבלת את הפטור?
במידה וכן אין הצדקה גם למנוע ממך להמשיך באותו מקום שירות וזה חובת הרכזת לדאוג לך!.
תראי אם אינך מסופקת מהיחס של הרכזת שלך את יכולה לפנות ישירות לעמותה ואפילו לבקש פגישה עם המפחקת האזורית, אבל באמת שהכול תלוי ברמה של ההתנהלות שלך,
האם לרכזת כן הודעת על העדרות ? ואם זה באמת מוצדק תגישי את ההצדקות לאנשים הנכונים שזה העמותה תראי להם שזה באמת מוצדק תסבירי למה לא יכולת לפנות לאחראית במקום שירות.

תראי הרבה בני שירות נופלים על אחראים לא הכי טובים, לי הייתה אחראית שרדתה בי וכעסה עלי בלי סוף, היא אמרה שאני מנקה וזהו, ועוד ועוד שהרכזת באה לבקר היא הפכה למלאך הביאו את המפקחת לעמת ביני לבינה ופתאום היא לא שמע ולא ידעה מכלום, אני בחרתי להשאר שם כי ידעתי שהיא עומדת לעזוב ובאמת הפלא ופלא אחרי שהיא עזבה נהייה שם טוב והרכזת שלי הבינה שהכול היה שקרים, גם שהאחראית התקשרה אליה בסוף שנה ואמרה לה שאני בכלל לא מגיעה הרכזת שלי צחקה עליה ואמרה לה נכון היא בפעילות של העמותה, ונכון זה באישור העמותה היא מחפשת מקום שירות, ובסוף קבלתי הוראה להתעלם ממנה.

אני מציעה לך לפנות ישירות לעמותה ואם זה לא עובד לבקש לעבור עמותה,אם את חילוניה יש היום את שלומית ואת האגודה להתנדבות (יש להם שולחה לחילונים) ואם את דתיה יש לך אפשרויות בלי סוף, תבקשי שיעבירו את הטפסים שלך לעמותה אחרת עם מכסת השעות שכבר עשיתי ותכניסי לעמותה חדשה יכול להיות שזה אומר שרק בספטמבר תתחילי שוב ותמשיכי עוד שנה וחצי (כלומר שנתיים מהיום) יכול להיות שלא.
קודם כול תתחילי מלדבר עם מי שנמצא מעל הרכזת שלך.

הרצון שלך הוא ראוי ומכובד, ונכון שלפעמים אנחנו נופלים במה שנשמע לנו מלהבי ואז מגלים בתכלס שהמלהיב הזה הוא נחמד שמרכזים אותו לשבוע פעילות אינטנסיבי בפועל על פני שנה הוא רדום וזה מתאים לאנשים מסוימים אבל לא לך, גם יכול להיות שבשיחה של שעה עם האחראית את מתלהבת וזה ואז מגלה שהיא האנטי תזה שלך ולא מסתדרים איתה הכול יכול להיות, ולך יש זכות לשרת את המדינה ואת רוצה לממש אותה בדרך הראויה ביותר וזה שלעצמו ראוי להערכה.

אז כמו שאמרתי 1. לפנות למי שמעל הרכזת
2. אם זה לא עוזר להתקשר לעמותה אחרת, ולבקש לעבור עמותה, הם יודעים במה זה כרוח ויעזרו לך.

בהצלחה =).
 
למעלה