קראתי את המאמר שרשמת

^hunter^

New member
קראתי את המאמר שרשמת

רשמת יפה, אבל אני חייב לתקן כמה דברים... קודם כל סטאר טרק כולה (כמובן הדור הבא והמקורית כי רק אותם רודנברי הספיק לביים) בוססו על הקטע של הבעיות האנושיות בימינו שלנו.וזה לא היה רק בדור הבא... בנוסף זפרם קוקרן הופיע לראשונה באפיזודה של סטאר טראק המקורית.. ולא בfirst contact... ולכן יש צורך להזכיר את זה.. האנטרפרייז NX-01 (דגם נסיוני..) היא ספינה שמוסגלת להגיע לעל חלל 5, ולא 4.5(פרוייקט על חלל 5 שאבא של קפטן ארצ´ר היה בין הפעילים בו..ולכן בעצם הבן שלו ג´ונתן קיבל פיקוד.. ראה פרק ראשון של הסדרה..)אגב.. היו 6 סרטים של הסדרה המקורית ולא 7 לפני שיצרו את הדור הבא.. .. זהו.. הדור הבא באמת היתה הטובה ביותר... ואני חושב שיש להזכיר את המשמעות של NCC-1701... אני אתן פרס למי שידע מה ה NCC הזה..(חידון קטן..)
נ.ב. ב 14.3 יש צ´אט עם גברת אוהורה (קצינת הקשר על האנטרפרייז המקורית) אז תכנסו ל www.startrek.com לפרטים... כשיהיה לי יותר זמן אני גם ארשום פרטים על המינים השונים ועוד ועוד..למזלי אם אני שוכח יש לי איפשהוא את אנציקלופדיית סטאר טרק על 4 דיסקים.
 

G.O.D

New member
תודה!

התיקונים הנחוצים הוכנסו. ברגע שתיכתוב מאמר על המינים השונים הוא יכנס למאמרי הפורום, עם תמונות וכו´. אני מעוניין להקים כאן את המקור הגדול ביותר בעברית לכל הנושא של מסע בין כוכבים. ככה שכל עזרה תתקבל בברכה... G.O.D
 

אבשי ג

New member
בוא נתחיל ממה שבטוח...

ה-CC זה Constitution class. השאלה מה זה ה-N. יש לי כמה אפשרויות. או שזה Navigiational או שזה National או שזה סתם N של דגם או קידומת לכל הספינות...
 
רודנברי הפיק ולא ביים

ול NCC אין משמעות. בראיון עם אחראי על העיצוב של הספינה הוא אמר שבאותם זמנים לרוב המטוסים היה את הסימון NC אז הוא פשוט הוסיף C וכך נוצר NCC.
 

galga

New member
קראתי איפושהו

שה C הנוסף זה לכבוד הקוסמנאוטים של ברה"מ ( CCCP ) אבל יכול להיות שזה סתם משהו שמישהו המציא כדי להישמע מגניב.
 
למעלה