קצת עננים מהיום

חגי עצ

New member
מה שאנחנו רואים זה את צל כלי הטייס מושלך על

העננים? נראה לי שזו התוצאה. אמיר תן אישור. ג"כ תכתוב איך היית ממריא בזמנו בגעש, היית מרים את הגלשן שיתחיל לצוף ,או כל הזמן תומך בו בכתפיים או בזרועות.
 
תשובות

לא הצל של הגלשן אלה שבירת קרני השמש אל מול ענן עם לחות וזה יוצר את ההילה מסביב (סתם צל הרי לא מעניין). מעולם לא הצפתי גלשן.
 

חגי עצ

New member
שאלתי את גוגול בענין הילת הטייסים,אז צדקתי

בהשארתי הראשונה ,זה צל של כלי הטיס שמושלך על ענן שנתון במצב וזוית מסוימת בין השמש כלי הטיס והענן כל שנוצרת קשת של 360 מעללות כשבמרכזה כלי הטיס. לענין מיקום הגלשן על הכתפיים,הלואי והיוצילומי וידאו מהכנף על מנת שאפשר יהיה לראות. אולי כתפיי צרות משל אחרים,אבל כשאני מרים את הגלשן הכתפיים שלי צרות מהמרחק בין שתי צלעות המשולש.
 
חגי, אני זכיתי לחוות את הילת הטייס מתחת לענן

בזמן שטסתי בתוך גשם (חוויה מדהימה.. ההילה, לא הגשם
). לא הייתה שמש ולכן גם לא היה צל. לא מחויב המציאות שיהיה צל. מה שרואים כקשת מלאה (360 מעלות) זה תוצאה של שבירת קרני האור ע"י המים. הצל הוא "תוצר" נלווה. כאשר יש שמש, אז ברור שיהיה גם צל. ומן הסתם ההילה תיראה מסביב לצל של עצמך, וזה בגלל שזה הכיוון (יחסית לנקודת הראייה שלך) שמימנו מגיע האור. אמיר, יופי של תמונות. עלית גבוה מבדרך כלל.. נכון? מה היה גובה בסיס הענן באותו יום?
 

tsahireil

New member
כדי שתיווצר קשת כלשהי

מחוייב המציאות שיהיה אור שמש. רק שאולי כשאתה רואה את ההילה על גשם ולא על ענן הצל חלש מדי בשביל להבחין בו אבל הוא חייב להיות שם פשוט כי כדי לראות קשת של 360 השמש חייבת להיות בדיוק מאחוריך ז"א קשת של 360 אפשר לראות רק מסביב לצל שלך. כל אפשרות אחרת היא הפרה בוטה של חוקי הפיזיקה
 
למעלה