קבלת שבת בדיליי, טייק 2

Billy Shirs

New member
קבלת שבת בדיליי, טייק 2

בואו נחלוק זו עם זו משהו טוב שקרה לנו השבוע, משהו רע שקרה השבוע, וסרטון מצחיק.

משהו טוב - עונה 2 של אורפן בלאק בVOD|נצנצים|
משהו רע - קיבלתי 57 בקורס ממש חשוב. עוד מועד ב' לאוסף. אה, וגם נהרס לי הפלאפון:\
סרטון-

 

Black Stain

New member
שבוע טוב!!

אני אוהבת את הסכמש 2.0
&nbsp
משהו טוב - היה לי שבוע קסום, גם הסתדר הכל בעבודה אחרי חצי שנה מסריחה, וגם באותו יום בדיוק הודיעו לי על זה שאני לא צריכה לגשת למיקרו כלכלה וגם עשיתי היום טיול טרקטורונים ממש מגניב
משהו רע - אישתו של אחד מהאנשים שעובדים איתי נפטרה ונשבר לי הלב לאלפי חתיכות קטנות
סרטון - אין :(
 

Billy Shirs

New member
טיול טרקטורונים נשמע אדיר ברמות

אך לא כמו עובר בינאריXD
 

Black Stain

New member
חחח כן קשה להתעלות על זה


 

N o R i K o

New member
איזה קטע


גם אני קיבלתי 57 בקורס ענק :( הגשתי ערעור אבל המרצה ממש שונא את כולם. הסיכויים שיתקבל נמוך. אני מקווה שיתקבל, אבל נמוך

אבל ביום ראשון חברה התחתנה וזה לגמרי עשה את השבוע, היה כיף! וגם ראיתי בולשיט יפני וקוריאני וזה ממש הצחיק אותי D:
וזה לא ממש סרטון זה יותר שיר. אבל אני ממש מכורה אליו עכשיו :|

 

Billy Shirs

New member
גם אני ערערתי

אבל לא נראה לי שיקבלו שום דבר ממה שכתבתי:\
הכי מעצבן אותי ששאלתי מתרגל באמצע המבחן אם מותר לי לענות בעזרת X והוא אמר שכן, אבל בבדיקה הורידו לי על זה 8 נקודות.
והייתה גם שאלה שעניתי עליה בעיקרון תשובה נכונה אבל הורידו לי נקודה כי "ציפו ממני לפתור בעזרת משהו אחר" WTFFF מאיפה אני יודעת איך מצפים ממני לפתור? עשיתי משהו נכון!
 

Ayelet 363

New member
מזדהה איתכן


אני מקבלת ציונים דומים הרבה פעמים, כבר יש קורס חוזר אחד שאני צריכה לעשות, ואולי עוד 2 (אחד מהם כנראה שלא, אבל אחר דיי בטוח שכן).
&nbsp
אני לא משתתפת כי אני לא מצליחה לחשוב על סרטונים מצחיקים מתאימים, אבל דיי להפוך את ההודעה לשמחה יותר: יש לי עוד עבודות להכין, אבל עכשיו יש לי זמן לעשות הפסקה בלימודים ודברים להנאתי וזה מעודד.
 

Billy Shirs

New member
את יכולה להשתתף גם אם אין לך סרטון

זה לא חובה

יש קורס אחד שאני רוצה לחזור עליו - כולם טוענים שהוא נורא נורא קל אבל קיבלתי בו 60 והוא גם שווה המון נקודות:\ הבעיה שאין לי כל כך איפה לדחוף אותו במערכת וממש אין לי כוח לזה, בנוסף לשלושת מועדי הב' שמתדפקים על דלתי. באחד מהם יש לי הרגשה חזקה מאוד שאני הולכת להיכשל.
מה את לומדת? את בסמסטר קיץ?
 

Ayelet 363

New member
יש גם קורסים שאני רוצה לחזור עליהם

אבל הם של בחירה אז אולי אעשה קורסים אחרים מהסוג שלהם, אם אעשה.
&nbsp
בהצלחה במועדי ב!
&nbsp
אני לומדת ארכיאולוגיה והיסטוריה (ושוקלת לפרוש מהיסטוריה, בעיקר כי הרבה קורסים מתנגשים עם ארכיאולוגיה ולכן יש גם 4 קורסים של היסטוריה שדחיתי משנה א בלי לעשות אותם בכלל, וכי מסתבר שמאוד לא מומלץ ללמוד ארכיאולוגיה עם עוד משהו. גם מארכיאולוגיה אני שוקלת קבוע לפרוש, אבל כי זה מאוד לא מומלץ לי מבחינה רפואית הבעיה היא שלמרות הסיכון לא בא לי לוותר על זה). אני לא בסמסטר קיץ. שקלתי ללמוד קורסים בקיץ אבל וויתרתי (גם לא היו הרבה אפשרויות).
&nbsp
מה את לומדת?
 

Billy Shirs

New member
נשמע שילוב קטלני

כאילו היסטוריה די דופק אותך, לפחות מבחינת המערכת. אני לא מבינה בזה כלום אבל אולי באמת כדאי לך לפרוש מאחד מהם

&nbsp
אני לומדת מערכות מידע, אפילו שקלתי לעבור לתעשיה וניהול כי הקורס היחיד שהצלחתי בו היה של הפקולטה הזאת. בסוף החלטתי שלא כי אני לא בדיוק הטיפוס המנהל
ארג כל כך אין לי כוח ללמוד>< הלוואי שהייתי כמו כל ילדי הפלא האלה שאין להם מועדי ב' בכלל:\ ובכלל מה הטמטום הזה לעשות את המועדי ב' בסוף ספטמבר-אוקטובר? למה לא לעשות אותם באוגוסט ואז לתת קצת חופש וזמן לנוח בלי הדבר הזה שמרחף לי מעל הראש? זה כל כך מתסכל.
 

Ayelet 363

New member
אצלי מועדי ב הם ביולי-אוגוסט

מועדי א ביוני-יולי (בעיקר יולי).
ומועדי ג, אם זכאים אליהם, בספטמבר. זה רלוונטי לי כרגע כי יש מועד ג אחד שאני זכאית לו (אני עוד לא יודעת מה הציון שלי, אז אני עוד לא בטוחה שאני רוצה אותו) אבל הוא יוצא כשאני בחפירה ארכיאולוגית (וביום ההולדת שלי. המבחן השני הכי קשה. לכן אני שמחה קצת שיש לי בעיה שהחפירה יוצאת באותו תאריך, כי אם ארצה מועד ג אולי יוכלו להתחשב בזה).
&nbsp
משום מה אין לי כח ללמוד בכלל, למרות שבבית הספר נהניתי ללמוד. מילא אם היה אפשר להגיד שזה כי באוניברסיטה קשה יותר, אבל בבית הספר נהניתי ועכשיו לא, דווקא כשעכשיו אני בחרתי מה ללמוד וגם לא לומדת מתמטיקה (היה לי ממש קשה במתמטיקה ונכשלתי המון פעמים. בסוף במזל קיבלתי בתעודת הבגרות 80 ב-3 יחידות, אבל רוב הזמן הייתי נכשלת, למרות שהתאמצתי).
&nbsp
יש לי עוד שתי עבודות (ואחרי החפירה תהיה עבודה שלישית) אבל אני לוקחת הפסקה. בהתחלה זה היה כי היה זמן, עכשיו זה יותר כי התרגלתי לחופש (החופש הזה התחיל אחרי מועד ה-ב האחרון שלי, שהיה ביום חמישי). ההפסקה הזו היא לא כל כך חופש כי אני בלחץ לעבודות, וכך אני מבזבזת את מעט החופש שהיה יכול להיות לי לפני החפירה, כי אני דוחה את העבודות וממשיכה להיות בלחץ מהן. אני צריכה לעבוד על לשכנע את עצמי לעשות אותן. הן גם קשות לי, אז המוטיבציה שלי יורדת.
&nbsp
מבחינת היסטוריה... שקלתי להוריד את זה, חלקית גם משום שאני לא אוהבת היסטוריה מודרנית וזה חובה. אבל בסמסטר ב ממש נהניתי מהקורסים של היסטוריה מודרנית שלקחתי, אז המוטיבציה שלי עלתה קצת. אולי היא תרד בחזרה, כי אני חושבת שהיה לי מזל עם הקורסים האלה. את רוב הנושאים של היסטורי המודרנית אני מאוד לא אוהבת, אז יהיה לי קשה למצוא קורסים כמו אלה שלקחתי בסמסטר ב ואהבתי.
 

Billy Shirs

New member
לאן שולחים אתכם בחפירות?

ומה קורה אם את מוצאת משהו?

אני מזדהה עם כל מה שאמרת חוץ מההיסטוריה. לקחתי בערך שבועיים וחצי חופש לפני שהתחלתי ללמוד, ועד עכשיו קשה לי לחזור לזה וזה כל כך מבאס. הימים בקושי עוברים, אני שורפת המון זמן על שטויות ואז כועסת על עצמי שלא למדתי. אני גם ממש פוחדת שאני לא אעבור את שלושת הקורסים האלה, ובקצב שאני מתקדמת בו זה יכול מאוד לקרות><
 

Ayelet 363

New member
יש 2 חפירות לימודיות

שהיה אפשר לבחור מתוכן. היו כאלה שחפרו כבר בחצור, והקבוצה שלי תחפור בטבריה.
&nbsp
תמיד תהיתי מה קורה אם מוצאים משהו, כשאין לי ידע בכלל מה לעשות אם אני מוצאת. אני מניחה שאני אמורה לקרוא למישהו מהאחראים כי אני מניחה שכרגע אני לא מוסמכת לעשות את זה ללא השגחה בנוסף להשגחה שבכללי אמורה להיות. אין לי מושג.

&nbsp
נראה לי שאחזור לאט לאט להכין את העבודות. אני רק לא בטוחה איך. אתמול התחלתי, אבל היום עשיתי דברים אחרים. ראיתי מולאן, התחלתי סטארגייט, יצאתי להליכה ואיכשהו נגמר היום. אני גם אמורה להתקדם מחר יותר כי בחמישי לא אהיה כאן רוב היום כי אני נוסעת למיתופיה ואולי גם עוד משהו, אבל אני בטוחה שזה עובד רק בתיאוריה ושבפועל לא אשלוט בעצמי ואעשה שטויות במקום את העבודות. אני כועסת על עצמי שלא למדתי גם תוך כדיי שאני עושה את השטויות, אבל זה לא ממש עוזר. אני שוקלת לנסות לעבוד על פי לוח זמנים שאקציב לעצמי, או רשימת מטלות לכל יום. ניסיתי לזמן קצר את שיטת רשימת המטלות ועמדתי בזה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי, למרות שלא מאוד וגם נטשתי את זה דיי מהר.
&nbsp
מסתבר שבאחד הקורסים שעשיתי בהם מועד ב אחרי שנכשלתי במועד א קיבלתי ציון עובר. גרוע, אבל עובר. לעת עתה אוותר על לחזור על הקורס הזה, כי יש לי מספיק עומס של קורסים בעתיד. כבר החלטתי לפצל את הלימודים ל-4 שנים (למרות שאמא שלי ממש רבה איתי על זה. אני מסתירה ממנה את הציונים הגרועים שלי, אז היא לא יודעת כמה אני לא עומדת בלחץ. הציונים הגרועים הם גם לא רק בגלל מצבים כמו עכשיו שאני לא עושה את העבודות כל כך, אלא גם הרבה בגלל מהלך השנה, שאני מנסה להצליח בעבודות אבל לא מצליחה להשקיע בכולן, בגלל הכמות שלהן ובגלל מערכת השעות), אבל יש לי תחושה שבגלל קורסים שאני חייבת לחזור עליהם וקורסים שאולי ארצה לשפר, לפצל ל-4 שנים לא יגרום לכך שיהיה לי יותר קל משהיה השנה.
 

Billy Shirs

New member
4 שנים זה סביר

אני כנראה אשאר בטכניון הרבה יותר

איך היה במיתופיה?
 
למעלה