פסקול ערפדי

Blade Of Fire

New member
פסקול ערפדי../images/Emo220.gif

אז הנה, כל משאלותיכם התגשמו ואתם ערפדים-מה יהיה הפסקול של חייכם? גות' מטאל? אקטרו-גות'? פולק מטאל? פאוור מטאל סימפוני? או אולי כיוון שונה לחלוטין ובריטני ספירס הייתה מקפצת בחייכם בזמן שאתם לוקחים נשמה? (יעזרו שירים לדוגמא)
 
איך פולק מטאל קשור לערפדים?

ואני מדבר בתור אחד ששומע הרבה את הסגנון.. אבל פשוט אין קשר. בכל מקרה, המוזיקה הכי "ערפדית" לדעתי זה מוסיקה קלאסית.. בארוקית וכל זה.
 

Blade Of Fire

New member
ומה בריטני ספירס קשורה?

סתם זרקתי סגנונות... כל אחד והקישור שלו
 

Super Alonit

New member
נייטוויש בתקופת טאריה.

זה מתאים לי.
הקול האופראי והעוצמתי של טאריה פשוט נשמע לי שילוב טוב עם ערפדים.
 

בדנתמ

New member
וגם...

אם כבר, אז כבר... גם: ת'ריון, רפסודי (חלק מהשירים שלהם, לא כולם),... האמת שבכלל, די הרבה להקות פאוור (אבל אצל רובן הייתי אומר שרק חלק מהשירים מתאימים) ולהקות סימפוניק/גות'... וכמובן שהרבה סוגים של מוזיקה קלאסית עם גוון אפלולי... הייתי אומר שהרבה באך, פגניני, ויואלדי... ויש לי דיוידי של הופעה של אינגווי מאלמסטין (לבורים שבכם - גיטריסט חשמלי ממש תותח...) עם איזו תזמורת פילהרמונית מיפן. זה נשמע לי תפור על זה בול... זהו. אם כבר הזכרת קול אופראי... ועכשיו גרמת לזה שהשיר SLEEPING SUN ייתקע לי בראש...
 

Super Alonit

New member
אוך, ויואלדי!../images/Emo99.gif

כ"כ מתאים.
ואני דווקא דמיינתי את the Kinslayer, She's My Sin או Passion and the Opera כמתאימים יותר. לערפדים רצחניים כאלה עם תשוקה לדם.
 

Rose131

New member
בערך מה שאני שומעת עכשיו../images/Emo12.gif

אולי עם דגש חזק יותר על אוונסנס וHIM..
 
מה שאני שומעת עכשיו

אלא אם כן בשנים האלה יתפתחו עוד סגנונות מוזיקה טובים, ויהיו להקות חדשות וטובות, ואז זה פשוט יתווסף לזה
 

Blade Of Fire

New member
כן.. לא עוזר "מה שאני שומעת עכשיו"

צריך להסביר מה את שומעת עכשיו.....
 

sonaku

New member
אני שומעת בריטני ספירס D:

אני רצינית לגמריי. גם הספייס גירלז. ומדונה. וכל שאר בלונדיניות הפופיות והמקפצות האלה XD פסקול גותי...מושלם...יהיה ע''י דני אלפמן. אין מה לעשות,האיש מוכשר. בתור אחת ששומעת הכל (חוץ ממוזיקה ישראלית,ובכלל עברית..) מיפנית ועד פופ אמריקאי טהור אני כן יכולה לראות ערפדים קשוחים ואפלים שומעים בריטני ספירס לצלילי השיר- ''אופס איי דיד איט אגיין!'' XD ו''גימי מור'' וכו' וכו'~
 

DemianBlack

New member
ממממ....

בעיקר מוזיקה קלאסית... אופרות (המועדפים שלי) במיוחד במיוחד האופרה camina burana ממש ממש מומלצת להאזנה...אני ממש מדמיין את לסטאט עושה מחדש וידאו לקטע הראשי מהאופרה ^_^ וכמובן שnightwish שהוכלים חזק על התדמית של הערפדים... ועוד להקה קצת פחות מוכרת שנקראת Antony and the Johnsons ובמיוחד שיר חדש שלו עם להקה ממש ממש מודרנית Hercules and Love Affair - "Blind" מותר לצרף לינק או שזה לא חוקי?
 

g a l 9 4

New member
יש לי את camina burana על המחשב זו אחת

היצירות היותר טובות. יש לי אלבום בשם Dies Irae-The Essential Choral Collection שהוא פשוט מלא ביצירות כאלה.
 

Blade Of Fire

New member
נייטוויש הולכים על תדמית הערפדים?

מצטער... קשה לי נורא לדמיין את אנט בתור ערפד
 
למעלה