פנויה או נשואה?

  • פותח הנושא mna
  • פורסם בתאריך

mna

New member
פנויה או נשואה?

אם חושבים על הסיכונים האפשריים - עדיף נשואה. אם חושבים על נוחות [אפשר להגיע אליה הביתה, למשל] - עדיף פנוייה. לדעתי - אין תשובה מוחלטת, עדיף לבחור במישהי/מישהו שתהיה/שיהיה שווה את הסיכון ושיהיה כיף איתה/איתו.
 
איפה?...

בדר"כ אתה לא בוחר את הסטטוס של האדם שאיתו אתה בוגד, אם כבר החלטת לבגוד- קודם תמצא מי שמוצא חן בעיניך ואח"כ תבדוק את הסטטוס שלו.. בכל מקרה- אם כבר לבחור- לדעתי עדיף נשוי עם נשואה- ככה לאף צד אין רצון לחשוף את הרומן. רומן עם רווק/ה- בשלב כלשהו הרווק/ה ירצו יותר ממה שהנשוי/אה יכולים לתת (בעיקר מבחינת זמן פנוי) ואז זה כבר פתח לפורענות ומרירות.. ואם אנחנו בנושא-נניח שהחלטת לבגוד עם נשואה- שאלת השאלות- איפה??? בעייתי..
 

dalida3

New member
מסכימה עם כל מילה עדיף עם נשוי/אה

ולגבי איפה זה לא בעייה,הבעייה הקשה יותר היא הזמן.
 

mna

New member
מתי? איפה?

מתי? אם רוצים לכל בילוי אפשר למצוא זמן - אני למשל חותך בשעות העבודה בד"כ . . איפה? מלוניות, בחוץ ביום יפה, בים, ואם יש לבת הזוג את האומץ, אז גם אצלה בבית בא בחשבון.
 

dalida3

New member
לבית לא אביא לעולם את הלא חוקי

וזה לא עניין של אומץ. בכל זאת יש גבול , לא אחלוק את המיטה שלי,הספה שלי, השטיח שלי,המקלחת שלי ושל בן זוגי עם המאהב. במלונות,בטבע,בים בכייף,אבל לא בבית. ממש כשם שלא הייתי מוכנה להיכנס לביתו היכן שהוא חי עם אשתו וילדיו.
 

sababi54

New member
ללכת בלי ולהרגיש עם .....

מה דעתכם על האפשרות הבאה: להיות עם ובכייף ולחוות את החוייה הזאת של האישה האחרת בידיעתה של אישתך, בלי שהזוגיות תיפגע אלא תלך ותתעצם והקשר ישאר מכבד את כולם, בלי קנאה, תחרות או רכושנות ועם הרבה אהבה לכולם? אני הייתי שם ונשארנו שלמים והפכנו לטובים יותר, חייכנו בתחילה ואנחנו יחד ומחייכים עד היום!
 
בדר"כ זה לא עובד..

אצל רוב הזוגות זה לא יעבוד. תמיד אחד מהם יתחיל לקנא או ירצה יותר משני. הרבה זוגות פירקו חיי נישואין בעקבות התחלה כזו. כיף לך שמצאתם ביחד את שביל הזהב.
 

sababi54

New member
למשובשת

נכון. לא אצל הרוב. נכון, רק אצל זוג שאצלם זה אחרת ונכון עבורם. תודה על הפירגון.
 
כל מקרה לגופו

לנשואה ונשוי עדיף מישהו במצב דומה. כך נשמר 'מאזן האימה'. אם כי גם גרוש/ה שלא מעוניןם בפרק ב' - בא בחשבון (אם כי יש להבהיר מראש את הגבולות). נשוי/נשואה עם רוק - מתכון לתסכול. אם כי ברור שתמיד יש יוצאים מן הכלל, וכי שני נשואים יכולים להתאהב ולפרק משפחות, רוק/ה המחפשים רק סקס ולא קשר ארוך וכו'...
 
למעלה