פורום הנקה ממריא לדרך חדשה!!

פורום הנקה ממריא לדרך חדשה!! ../images/Emo65.gif

אז מה יהיה לנו פה? תמיכה, הבנה, הקשבה וסיוע. אתן מוזמנות להכנס להודעת המנהל כדי להבין את משמעות הפורום. מומלץ להכנס לקטגורית המאמרים והקישורים. מדי יום נוסיף דברים חדשים. ועכשיו..הגיע הזמן להיכרות! אנא שרשרו לכאן הודעות היכרות שלכן.
 
מזל טוב! ../images/Emo48.gif המון בהצלחה!

נעים מאוד
כוכביתי, אמא של עידן: יונק בן שנה וארבעה חודשים.
 
שלום לכולן!

אני טלי, אמא של גלי, יונקת כבר שנה ושבוע ויום! בהצלחה למנהלות החמודות (מתחנפת) ולכולן!
 

נירית1

New member
איזה יופי שנתחדש ../images/Emo20.gif - בדיוק הגעתם

כשאני צריכה אותכם - אז תאומותי נולדו לפני שבועיים ומאז יונקות ללא הפסקה.כיוון שעוד בבי"ח הן ירדו מאד במשקל אני מעירה אותן כל שעתיים להנקה והקטנה מקבלת גם קצת תוספת,עכשיו כשיש לי כבר הרבה חלב הן שתיהן יונקות בלבד. הבעיה שלפעמים בלילות ממש קשה לי הקטנה יכולה להתעורר כל שעה ופחות להנקה ואז אני נשברת ונותנת לה בקבוק למזלי זה לא פוגע בהנקה ונראה שהיא מזן "אוכלי כל" מה שיתנו היא אוכלת ומבחינתי רק שתעלה במשקל וזה גם עוזר כי כך גם הבעל זוכה להאכיל אותה לפעמים,היא כרגע שוקלת 2300 ועדיין לא חזרה למשקל הלידה 2440. אבל היא עולה במשקל והיא תינוקת מאד עירנית וחיונית. התאומה היותר גדולה חיה לפי השעון של עצמה יונקת וישנה היא עכשיו חזרה למשקל הלידה 2600. רציתי לספר שבהתאם להתנהגות התאומה הקטנה ומרווחי ההנקה שלה אני יכולה להבין למה אמהות טריות שלא מקבלות הדרכה נכונה מתייאשות מהר מהנקה, אני כבר הנקתי את בני הגדול שנה ואני יודעת שדברים מסתדרים וששווה להתעקש על ההנקה - אני רק מפחדת שלפעמים מההתעקשות אולי אני מרעיבה אותה. טוב זו היתה הקדמה קצת ארוכה ואני חוזרת להניק ולישון אז שוב בהצלחה למנהלות הפורום ושיהיה בכייף
 

tonti

New member
../images/Emo80.gifוואו! ממש בזמן!

כל הכבוד! והרבה בהצלחה. יש לי עוד חודשיים אבל אני בטוח אגיע לכאן!!
 
המון מזל טוב לפורום החדש../images/Emo24.gif

הוא כבר מוכנס למועדפים כפי שכולם בודאי יודעים אני אשרת אמא של יעלי בת שלושה חודשים ויונקת מלא ... ונהנת מכל רגע.. שוב, בהצלחה אשרת
 

לאה_מ

New member
מזל טוב ובהצלחה!

אני לאה, אמא של אורי - יונק בהנאה, כבר 13.5 חודשים (וגם של עומר ושירה, שינקו יותר משנה כל אחד).
 

דיאנה1

New member
מזל טוב לפתיחת הפורום והרבה הצלחה!

אני אמא לשון, בת שש וחצי, שינקה 8 חודשים, ולבר, בן 11 חודשים (אתמול!) שיונק במרץ ולא מתכוון להפסיק בקרוב. מקווה להמשיך להניק עוד הרבה זמן, כשהמטרה שלי היא להניק לפחות עד התקופה הראשונה שלו בגן, בספטמבר הקרוב, כדי לעזור לו לעבור את תקופת המחלות שיש תמיד כשמתחילים גן
ותמיד כשאני עונה את התשובה הזו כששואלים אותי עד מתי אני מתכוונת להניק, אני זוכה למבט כזה של "אין ספק, היא יצאה לגמרי מדעתה". אז אשמח לקבל כאן חיזוקים ותמיכה ולהזכר שיש עוד אמהות כאלה.
 
מזל טוב לפתיחת הפורום!

לדיאנה1 שרוצה תמיכה: אני אמא לבת 4 ומשהו, שעדיין יונקת. בערך פעם ביום, אבל שתינו נהנות. מצדי שתגמול את עצמה כשיתאים לה. הנה, יש עוד אמהות כאלה! בהצלחה ותיהני!
 

אורית ג.

New member
ולי יש שיא עם בתי: שנתיים וחודשיים

והפסקתי רק כי קיבלתי תרופה רעילה שעוברת בחלב. אחרת... היא עוד היתה יונקת (בת 6
) אני חושבת שאחיה הקטן ישבור את השיא
המשפחתי
 

דבורי

New member
שיא חדש?

אביחי שלי ינק עד גיל 3. הפסקנו כי אני עכשיו בהריון עם תאומים - הוא היה ברצון ממשיך הלאה. הסיום הרשמי היה לקראת בדיקת מי השפיר, בשבוע ה-17 להריון. אביחי טוען שאחרי הלידה הוא יחזור לינוק יחד עם התאומים. נחיה ונראה... לעניין המחלות, אני לא יכולה לתת הוכחה מדעית, אבל תכל´ס אביחי עד היום לא היה זקוק לשום אנטיביוטיקה (חוץ מטיפות אנטיביוטיות לעיניים), וגם האסטמה שלו חלפה ללא צורך בסטרואידים (תרופות הומיאופטיות בלבד). תתעלמי מהמבטים התמהים. הנקה זה כיף לך ולילד!
 
בהצלחה ו ../images/Emo49.gif

ליה יונקת מלא במשך חצי שנה ואנחנו מקוות שנמשיך לעשות זאת בהצלחה.
 

gc1

New member
../images/Emo49.gifto the new forum

i´m galit mother of 3 kids the youngest omri is 8 months and yonek i also participate in ester´s forum
 
ברכות ../images/Emo39.gif

מאז מותו בטרם עת של יואל ממש חסר לי פורום הנקה, ברכותיי! אני יעלה, אמא של קשת ושבתאי, קשת בת שנתיים (אוטוטו) וינקה חודש, שבתאי בן שנה (ומשהו) עדיין יונק.
שיהיה בהצלחה.
 
ורעיון

אולי כדאי להוסיף במאמרים (או איפשהו) קובץ שאלות נפוצות, כמו: מה עושים עם סדקים? (חלב, ש.נ.ח. קרמים להנקה) מה עושים עם שלפוחית? (ממשיכים להניק) כמה זמן צריך לינוק מכל צד? (תלוי ביונק) מתי להחליף צד? (תלוי ביונק) מה כמות החלב שצריך לינוק? (תלוי ביונק) מה זה חלב אחורי? (הקפצת של החלב) איך למנוע גזים? (אי אפשר...) כל כמה זמן צריך לינוק? (תלוי ביונק ובגילו) צריך חזייה? (לא) עד איזה גיל להניק? (תלוי ביונק ובמניקה) איך נגמלים מהנקות לילה (במיטה משפחתית או לא)? (לאט לאט) וכו´ וכו´ (אני יכולה להמשיך אבל אני צריכה ללכת...) זה לא שהשאלות הללו לא יעלו בפורום, אבל אני יודעת שיש הרבה קוראים פסיבים, ובכלל זה שימושי ויעיל.
 

zimes

New member
נשמע לי מצוין, אנחנו נבשל את זה

על פניו, נראה לי שהכי כדאי לצבור FAQ בהדרגה, ע"י איסוף שאלות ותשובות מהפורום.
 
ברכות, הכירות והארה../images/Emo42.gif

קודם כל הרבה ברכות לרגל השקת הפורום. מאחלת לכולנו המון הצלחה, תמיכה וסתם כיף כאן בפורום. אני נירית אמא ליותם, יונק בן 11 חודשים. והערה קטנה לגילה ויערה. כבר מקריאה של מספר הודעות, יש לי הרגשה ששם הפורום מאוד מטעה. אולי מפורום הנקה כדאי לשנות לפורום מניקות. מאחר ולא כל אדם קורא את מכתב הפתיחה של המנהלות אנשים ישאלו שאלות שדורשות תמיכה מקצועית. כולנו כהרגלנו נרצה לעזור ונמשיך ליעץ אך נראה לי שדווקא בדברים האלו רצוי שנעזור במקביל לתשובות של אסתר בפורום המקצועי. מה עוד שזה נראה כפורום מקביל לפורום הנקה בוואלה (אסתר גרוניס) ולפורום הנקה ב- msn (אלן שיין).. והנה עוד פורום הנקה בתפוז. קצת מטעה. מה דעתכן?
 
בהחלט.

הכוונה היא להפנות שאלות מקצועיות לאסתר (כמו שעשית כבר, תודה). אבל - יש מקום גם לתשובות מחברות מיניקות. כמו שאנחנו רואות את זה - שני הפורומים אמורים להוות השלמה זה לזה. (ואוטוטו יהיה קישור לשם, בקישורין שעוד לא הספקנו להכניס לפורום)
 
למעלה