ערוץAXN, מגייוור, ופצצות תבערה מחתו

sara shokolada

New member
ערוץAXN, מגייוור, ופצצות תבערה מחתו

זהכשבוע ימים לערך לפי מיטב קליטתי מפרסם ערוץ 40 של הכבלים תבל בתל אביכ את הרפתקאות מגייבר במלים :(בערך אלה המילים אך המילים "פצצת תבערה מחתול" בהחלט שם מופיעות) כשמישהו פותר בעיות ואפילו מכין פצצת תבערה מחתול - מיאו (צליל מיאו של חתול) ..משהו משהו מגייוור. אני מבקשת מכולם לעקוב אחרי ערוץ AXN ולהציף את תבל ואולי גם ערוצי זהב אם הערוץ הזה שם בטלפונים של מחאה ולספר לכולם בכל הפורומים בארץ על העניין הזה, לשים את זה בנושא שלהדואר, עד ש AXN יתנצלו על הפגיעה הרגשית באוהבי החתולים וה"בטחונית" בחתולים עצמם שכן תמיד יש אנשים תמימיםשחושבים שכף להיות כמו מגייוור ושכנראה זה לא נורא לייצר פצצות תבערה כאלה, וכולי. זה סיפור אמיתי. שרה
 

Ergil

New member
רק רגע

את חושבת שמישהו באמת עושה פצצות תבערה מחתולים? או אולי את חוששת שבעקבות הסדרה אנשים עלולים להתחיל? "הפגיעה הרגשית באוהבי החתולים". את יודעת, אנשים כמוך פוגעים באהבת האדם שלי. אולי כדאי שתתנצלי?
 

babe10

New member
אולי די כבר???!!! ../images/Emo46.gif

אתה נמצא בפורום זכויות בעלי חיים, למקרה שהרצון שלך לווכחנות סתמית ורדודה עיוורו את עיניך ומונעים ממך לראות את זה. פה מדברים על זכויות בעלי חיים. אלה שהולכים על ארבע, לפעמים על שתיים, לפעמים זוחלים ולפעמים עפים. עד כאן ברור? כל אלה (מלבד התוכים שבעצם מחקים) שלא מדברים. כל אלה חוץ מנח ומשפחתו שהיו על תיבת נח. צריך עוד כמה דוגמאות והסברים אולי שיבהירו לך איפה אתה נמצא? שלא משתמשים במחשב כמוך לגיבובי שטויות ופרובוקציות, אלא סובלים. אולי כדאי שתעבור באמת לפורום זכויות בני אדם, או לפורום תמיכה נפשית או ווטאבר. אבל חלאס עם ההודעות הלא קשורות האלה שלא תורמות לכלום מלבד ה"אהדה" הרבה שאתה רוכש כאן. חלאס כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא זה המקום להפיג את השעמום שלך. Get a life!!!!!!!!!!
 
למעלה